Aihe: Käytetyn rumpusetin osto
1
Finnpeak
30.01.2004 17:17:09
Searchilla yritin etsiä tästä tietoa mutta joko tuo search on aivan paska tai sitten en osaa vaan käyttää sitä kunnolla, mutta se siitä tilityksestä.
Elikkäs olen aloittelemassa rumpujen soittoa ja ajattelin ostaa käytetyt rummut, koska rahaa on opiskelijalla käytössä rajoitettu määrä :P
Jos viitsisitte pistää vinkkejä, että mihin pitäisi kiinnittää huomiota varsinkin kun ostaa käytetyn setin?
Antti1997
30.01.2004 17:26:38
Ainakin siihen että on alunperin laadukas setti, ettei mitään halpiskopioita tms. ja ettei oo kolhuja. PRKL mistä mä mitään tiiän ku ite ostin uutena...
Entäs MyPa?
EH
30.01.2004 17:34:55
Jos viitsisitte pistää vinkkejä, että mihin pitäisi kiinnittää huomiota varsinkin kun ostaa käytetyn setin?

Noh, ensiksikin tarkastaisin kaikki telineiden ruuvien jengat, etteivät ole ruosteessa. Myös viritysruuvit kannattaa tsekata (jos ei muuta, niin ainakin väännellä jokaista vähän). Virvelin mattokoneistoa kannattaa rämpätä ja katsoa, että itse matto on hyvässä kunnossa. Kalvot kannattaa myös katsastaa, etteivät ole aivan kuopilla, ja jos pellit sisältyvät kauppaan, tietysti pitää etsiä tarkkaan mahdollisia halkeamia ja liu'uttaa sormea pellin reunaa pitkin.

Enemmän tietävät saavat jatkaa.
"When nine hundred years old you reach, look as good you will not." -Yoda
Paas
30.01.2004 22:02:41
Jos tuntee jonkun kokeneemman rumpalin niin kannattaa otta kyseinen kaveri mukaan katsomaan niitä rumpuja.
Takatukat kunniaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)