DaKiller 29.11.2007 18:32:46 | |
---|
Viikoilla 47-50 toimitetaan liput. |
Räbbänä 29.11.2007 18:53:31 | |
---|
Omat liput Tampereelle tulivat tuossa eilen. Eli kyllä ne on tulossa. Tiesittehän, että jos sanan edessä on kirjain a, niin se tarkoittaa vähän niin kuin "ei". Esim. siis asystemaattinen = ei-systemaattinen, apoliittinen = ei-poliittinen jne. No niin. Tällä perusteella; eläin, joka ei ole naali, on anaali. |
Jusso90 30.11.2007 15:58:29 | |
---|
Tänää näämmä tuli mun liput. :) Sit vaa oottelee keikkaa:D |
samuxul 04.12.2007 18:24:50 | |
---|
Heh, sain äsken tilattua Lippupalvelun kautta itselleni lipun kentälle Helsinkiin... When you get into one of these groups, there's only a couple of ways you can get out. One, is death; the other, is mental institutions. |
Lord of the strings 04.12.2007 19:33:29 | |
---|
The Matter of Life and Death on orkesterin paras levy. Ehkä siksi viime Helsingin keikka olikin paras näkemäni Iron Maiden -konsertti. Ei yhtään huonoa biisiä levyllä. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
yellow 04.12.2007 19:35:58 | |
---|
The Matter of Life and Death on orkesterin paras levy. Ehkä siksi viime Helsingin keikka olikin paras näkemäni Iron Maiden -konsertti. Ei yhtään huonoa biisiä levyllä. Juuri näin. |
TheNamelessGuy 04.12.2007 19:45:46 | |
---|
Minusta uusin taas on aikas tylsä. Brave new World on minusta paras näistä uudemmista. Vanhoista puolestaan Somewhere in Time tai Seventh Son. Toivottavasti tulee kesällä runsaasti kappaleita noilta levyiltä. |
discominister 04.12.2007 21:27:50 | |
---|
Minusta uusin taas on aikas tylsä. Brave new World on minusta paras näistä uudemmista. Vanhoista puolestaan Somewhere in Time tai Seventh Son. Toivottavasti tulee kesällä runsaasti kappaleita noilta levyiltä. Brave New World on jumalaisen hyvä! |
Abugali 04.12.2007 21:37:46 | |
---|
Brave New World on jumalaisen hyvä! Kertosäkeiden määrän oisi voinu puolittaa joissan kappaleissa, mutta hyviä kipaleita kyllä |
Meadow 04.12.2007 21:39:45 (muokattu 04.12.2007 21:41:09) | |
---|
A Matter of Life and Death ei kyllä auennut meikäläiselle ihan heti. Nykyään pidän yhtenä bändin parhaista levyistä. On se kunnioitettavaa, että ukot vääntävät jo toistakymmentä vuotta, mutta osaavat silti uudistua. Brave New World on kyllä myös hyvä levy, vaikka sillä onkin muutama huono biisi (esim. The Thin Line Between Love and Hate on aivan turha ja ylipitkitetty repäisy). |
InYourFace90 04.12.2007 21:50:31 | |
---|
huono biisi (esim. The Thin Line Between Love and Hate on aivan turha ja ylipitkitetty repäisy). -.- Minun yksi lempi biiseistäni levyllä. Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
DaKiller 04.12.2007 22:37:45 | |
---|
-.- Minun yksi lempi biiseistäni levyllä. Sama. Tai no... Oikeastaan levy on täynnä meitsin lemppareita. Eilen muuten pamahti liput postissa. Se oli kyllä helpotuksen huokaus... Tuli nimittäin lievä paniikkikohtaus, kun hokasin n. viikko tilauksen jälkeen, että lippupalvelun sivuilla on vanha osoitteeni... Noh, ehtivät jo lähteä sinne mutta jonkun mutkan kautta ne palautuivat lippupalveluun ja laittoivat uudestaan. Ja elämä voitti. |
InYourFace90 04.12.2007 22:42:40 | |
---|
Sama. Tai no... Oikeastaan levy on täynnä meitsin lemppareita. Eilen muuten pamahti liput postissa. Se oli kyllä helpotuksen huokaus... Tuli nimittäin lievä paniikkikohtaus, kun hokasin n. viikko tilauksen jälkeen, että lippupalvelun sivuilla on vanha osoitteeni... Noh, ehtivät jo lähteä sinne mutta jonkun mutkan kautta ne palautuivat lippupalveluun ja laittoivat uudestaan. Ja elämä voitti. Mulla tuli liput tänään. Tampereelle siis... Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Speedball 05.12.2007 10:16:53 (muokattu 05.12.2007 10:17:42) | |
---|
The Matter of Life and Death on orkesterin paras levy. Ehkä siksi viime Helsingin keikka olikin paras näkemäni Iron Maiden -konsertti. Ei yhtään huonoa biisiä levyllä. Omasta mielestä A Matter Of Life And Death on kamalan kehno levy, jossa on hyviä kappaleita mutta kokonaisuus suorastaan anaalista. Itseä ei ainakaan kiinnosta kuunnella reilu tunnin vertaa hissuttelua. Sen takia turvaudunkin Vanhaan Maideniin usein. Reippaasti paras 2000 luvun Maiden Levy On Brave New World, joka samalla on mielestäni maidenin yksi paras levy. Seuraavalta mahdolliselta plätyltä odotan kyllä vähän enemmän tempoa ja menoa. Vaikka Grandpa ikää alkaa pikhiljaa lähennelläkkin herrat niin grandpa kitarat saa heittää ullakolle mun puolesta... EDIT: Ainiin tuli liput postissa ALLRIGHT!!!!!! Metal up your ass!!! |
The Metal 05.12.2007 15:58:40 | |
---|
heh heh..mäkin oon tulos keikalle kun vaan päättäs kumalle..mulla on 4 lippua helsingin keikalle ja 3 tampereelle :) |
hullu_ukko 05.12.2007 16:23:14 | |
---|
heh heh..mäkin oon tulos keikalle kun vaan päättäs kumalle..mulla on 4 lippua helsingin keikalle ja 3 tampereelle :) Mitäs sä noin monella lipulla teet? Ajattelitko ehkä alkaa trokaamaan vai meneekö kavereille? :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Wash Burn 05.12.2007 20:59:31 | |
---|
The Matter of Life and Death on orkesterin paras levy. Ehkä siksi viime Helsingin keikka olikin paras näkemäni Iron Maiden -konsertti. Ei yhtään huonoa biisiä levyllä. Levystä olen melkein samaa mieltä mutta keikasta en, johtuen siitä etten kyennyt sisäistämään levyä tarpeeksi ajoissa. Levy on kokonaisuutena vallan mahtava vaikkakin luulen ettei siltä löydy yhtään ainutta tulevaa klassikkobiisiä tyyliin Fear of the dark tai 2 minutes to midnight. No, show oli kuitenkin joka centin arvoinen setistä huolimatta. |
Sälski 05.12.2007 22:41:01 | |
---|
heh heh..mäkin oon tulos keikalle kun vaan päättäs kumalle..mulla on 4 lippua helsingin keikalle ja 3 tampereelle :) tr00 fani menee yksin kummallekkin ja antaa mulle loput lipukkeet :) Detonator 666 -
At The Dawn Of Sadistic Infernal Holocaust
http://muusikoiden.net/levylista/lista.php?list_id=3175 |
Itsellänihän ei ole lippuja kummallekaan keikalle, mutta täytyy varmaan mennä stadikan liepeille pussikaljoittelemaan. ... |
Veco 07.12.2007 13:26:48 | |
---|
Nythän kävi hyvin, kaverilla sai jostain lipun mulle hesaan kenttäpaikalle. Näkeepä nyt IM:n ekaa kertaa. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |