Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä sälää otatte keikalle mukaan?
1 2 3 4 5 6 7
Jucciz
05.12.2007 03:12:22 (muokattu 06.12.2007 03:22:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jälleen yksi pikkujoulu-/humppakeikka tulossa illalla. Tuossa tavaroita pakkaillessani heräsi ajatus, josta ehkä saattaisi olla kiinnostusta jopa keskustella: nimittäin kitaristin säläcase ja sen sisältö. Tarkemmin: lähtiessänne keikalle, mitä kaikkea nimen omaan keikan hoitamiseen läheisesti liittyvää tavaraa mukananne kulkee soittimiksi, vahvistinkalustoksi ja efektilaitteistoksi laskettavien esineiden lisäksi? Itse olen joskus jopa rasittavuuteen asti järjestelmällinen tapaus, mutta se on vain seurausta siitä, että pyrin varmistamaan, että kaikki tarvittava on ihan oikeasti mukana. Sanottakoon jo tässä vaiheessa, että combovahvistimen takaosassa en suostu kuljettamaan mitään irtonaista, mikä voisi hölskyessään vahingoittaa putkia tai itse vahvistinta - vahvistimen takaosa ei ole tavaroiden säilytyspaikka, vaikka kiusaus tunkea ylimääräiset piuhat ja pedaalit sinne voikin olla suuri.
 
Itse asiaan. Tämmöinen paketti kulkee tällä hetkellä mukanani kahden kitaran, pedaalilaudan, combovahvistimen ja salkkuun mahtumattoman nuottitelineen lisäksi: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/tarvikecase.jpg
 
Salkku on Thomannilta aikanaan (arviolta vuonna 1997) n. 300 markalla hankittu tarvikecase - se on ollut nyt mukanani noin sadalla keikalla ja kumpikaan sarana tai lukko ei osoita minkäänlaisia ikääntymisen merkkejä - hienosti toimii! Kolhuja ja naarmuja on, mutta niitä on casessa sen takia, ettei niitä puolestaan ole casen sisällä olevissa esineissä. Omani on päällystetty sisäpuolelta kokonaan solumuovilla/retkipatjalla ja sen päällä on vielä kaiken kruunuksi aivan riemastuttavan värikäs hippihenkinen kangas (näkyy yllä olevassa kuvassa), liekö äidin vanhoista verhoista vai mistä aikanaan hyötykäyttöön pelastettu. Thomannin tuotesivu itse caseen: http://www.thomann.de/fi/prod_AR_109064.html
 
Valotan seuraavassa hieman salkkuni sisältöä, sillä kaikki ei käy ilmi kuvasta:
 
4-5 plugipiuhaa
-varsinaiset käyttöpiuhat 2 kpl George L's .255 (n. 3 metriä ja n. 7 metriä), varalla Neutrik + Cordial -piuhoja
- piuhan rikkoontumisen varalle otan suosiolla mukaan varapiuhoja ennemmin kuin alan kolvailemaan kesken keikan - en edes kuljeta kolvia mukanani
- jos basisti on unohtanut oman piuhansa, on varaa lainata vielä hänellekin
 
mikkipiuha (Neutrik + Cordial, muistaakseni ainakin 6m pitkä)
- mukana ainastaan varalta: käytän talon tai PA-kaluston tuoneen henkilön mikkipiuhoja, jos niitä suinkin on minulle asti (kätevämpi pois roudatessa, jos lavalla on vain yhden firman mikkipiuhoja)
 
pari lyhyttä patch-piuhaa
- jos jokin pedaalilaudan välipiuhoista sattuisi laukeamaan ... nekin ovat kyllä tätä nykyä George L:ää, mutta toisaalta myös Titanicinkin piti olla uppoamaton
 
jatkojohto (1 -> 3)
- siltä varalta, että kitaristille on tasan yksi pistoke, saan haaroitettua virran sekä pedaaleille että vahvistimelle (ja myös basistin vahvistimelle, jos pakko on)
 
kaksi virtajohtoa
- sekä vahvistimelle että pedaalilaudassa olevalle virtalähteelle
 
täydellinen varaputkisetti
- vaikka joka ainoa putki vahvistimesta räjähtäisi, se voidaan korvata
- tällä hetkellä Buddan tarpeisiin valikoitu: 4xEL84, 3xECC83, 1x5U4
- (varasulakkeet on teipattu vahvistimen chassikseen takapuolelle valmiiksi)
 
varahihna
- ilman hihnalukkoja, jotta käy tarvittaessa myös hihnansa unohtaneelle basistille, jonka bassossa (onneksi muisti edes sen!) ei ole Schallereita
- kitaralaukuissa on luonnollisesti kunkin kitaran oma "päähihna"
 
varakieliä
- näköjään 3 settiä
- lisäksi jokaisessa kitaralaukussa on vähintään yksi varakielisetti
- (varaplektroja on 5 kpl jokaisessa kitaralaukussa)
 
korvatulpat
- parin kympin arvoiset kuusitulpat, ajavat asiansa meluisissa tilanteissa
- (jokaisessa kitaralaukussa on muutama pari kertakäyttötulppia, joita kyllä itse suostun käyttämään useamminkin kuin kerran, vinkki: näitä voi lainata/lahjoittaa myös basistille, joka taas unohti omat tulppansa kotiin)
 
kitaratelineet
- muistaakseni melko huokeita, mutta aivan toimivia (K&M, Millennium tai sitten yksi molempia)
- kummallekin kitaralle oma (luonnollisesti)
 
mikkiständi
- kitaravahvistimen mikittämiseen käytettävää mikkiä varten (ei tässä mitään laulajia olla!)
- K&M, riittävän laadukas
- kahteen osaan purettuna mahtuu salkkuun nätisti (on se aika nopea laittaa kasaan)
- otan esille, jos näyttää siltä, että keikkapaikalla ei ole kitaristille varattu mikkiständiä (tai mikkiä, katso seuraava kohta)
 
mikrofoni
- vahvistimen mikittämiseen - Shure SM57 - ei yllätyksiä, vaan ei myöskään pettymyksiä: toimii aina vähintään kohtalaisesti, yleensä loistavasti
- talonkin puolesta yleensä (huom! yleensä) on mikkejä, mutta on osoittautunut järkeväksi ottaa varalta mukaan oma, ihan kaiken varalta
 
ilmastointiteippiä
- tarvitseeko edes selittää?
 
Fast Fret (TM)
- tällä jynssään yleensä kielet ja otelaudan keikan päätteeks
- mukana kulkee myös jokin tekstiilirätti, jolla kuona sitten oikeasti irrotetaan kielistä Fast Fret:in sivelemisen jälkeen -> kielien vaihtoväli pitenee edes hieman
 
Gripmaster (TM)
- tällä kuulemma voi vahvistaa sormia (ostin kymmenisen vuotta sitten, ekaa käyttökertaa odotellessa..)
 
Säläcaseni sisäkannessa on kaks taskua: isompi (A4-kokoinen) ja pienempi. Isompaan saa kätevästi mukaan vaikkapa nuotit, jos ei ole erillistä mappia. Yleensä siellä on varalta muutama kymmenen arkkia tyhjää paperia esim. settilistojen tai "pikakomppilappujen" tekemiseen. Pienemmässä taskussa on paksu musta tussi ja yleensä myös kuulakärkikynä, Leatherman, pikkuinen Maglite, slide-putki, capo tai pari, yllä mainitut korvatulpat, joskus 9 voltin paristo tai pari, laastaria, sähköteippiä sekä pelikortit.
 
Casessa olevan tavaramäärän ja sisäkannen välissä kulkee mukana myös tyyny - se on hyvä kahdestakin syystä:
- sitä voi käyttää tarvittaessa tyynynä, eli pään tukena nukkuessa (no shit, Sherlock?)
- se tiivistää casessa olevan tavarakokonaisuuden hölskymättömäksi paketiksi - todella kätevää!
 
Olenko vainoharhainen, ylihuolehtivainen vai pelkästään järkevä? Eräs Kivi-niminen henkilö todennäköisesti toteaisi toimenpiteiden olevan oikean suuntaisia, joskin riittämättömiä .. ;)
 
Jatkakaahan muut, koitetaan saada tästä mielenkiintoinen ja rikas keskustelu. On muuten synttäripäivä tänään.
 
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
samic
05.12.2007 04:43:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oot kyl särmä jäpä :)
 
kohta sulla on kaikki vielä tuplana+ oma PA ja rummutki vielä :)
 
http://www.sn-audio.com
Jucciz
05.12.2007 05:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oot kyl särmä jäpä :)
 
kohta sulla on kaikki vielä tuplana+ oma PA ja rummutki vielä :)

 
Pikkuhiljaa. Vastahan basso tuli eilen kotiin. ;)
 
Vaan pysytelläänpä asiassa.
 
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
SirElwood
05.12.2007 05:24:03 (muokattu 05.12.2007 05:38:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauhee määrä rompetta. =)
 
Silloin kun keikkoja soitin kitaralla, mukana oli fenkun putkivahvistin jonka sisällä kulki mukana normaali plugipiuha + vahvarin kaiun (vai kanavan vaihdon... en muista) poljinnappi piuhoineen. Yleensä keikan jälkeen sieltä löytyi myös tupakat, sytkäri, lompakko ja ehkä kännykkäkin. Onpa löytynyt treenikämpällä kossupullokin. Kenen lie. Itse en juo moisia. Sitten tietty kitara laukussaan (joskus ilman) toiseen käteen. That's it. Niijuu, plektroja taskussa tietty. Hajoillut olisin tuommoiseen tavaramäärään. Ja hukannutkin varmaan puolet tavaroista per keikka. Ei ollut puhettakaan mistään varaputkista. Mutta kukin tietty tyylillään. Itselläni tämä minimalistinen systeemi toimi niin humppa- kuin punkkikeikoilla (soitossakaan eroa ei ollut). Ja nokkelimmat päättelevät miksi en enää soittele julkisesti. Kjäh kjäh! =D
 
Tosin, onpa minulta eräällä keikalla "tarvikelaukku" varastettukin. Eniten harmittaa, että ensimmäinen m.net paitani meni siinä...
 
Aazi
05.12.2007 05:32:31 (muokattu 05.12.2007 05:32:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitettävä kattaus Jucciksella kyllä.
 
Ei oo ite tullu otettua mukaan muutaku ylimääräisiä piuhoja, plektroja, korvatulppia ja joka keppiin oma hihna.
Mitäs helvettiä mä sitten teen ku nupista pamahtaa putki?
Otankin tosta takin ja lähen kasaamaan itelleni samanmoista mäkgaiverilaukkua ->
 
Artzi
05.12.2007 08:18:53 (muokattu 05.12.2007 08:26:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässähän on melkoisen hyvä muistilista treeniksen seinälle teipattavaksi. +:n arvoinen jopa.
 
E: Tuonhan olisi voinut kirjoittaa ihan artikkeliksikin, mutta eiköhän se täältäkin tule havaituksi.
 
Paska on parhaimmillaankin heviä.
Juzpe
05.12.2007 08:35:33 (muokattu 05.12.2007 08:44:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näkyy olevan Juccizella yksi jos toinenkin rensseli mukana... No mulla on vähän kevyempi kattaus:
 
4x 6-8m plugi-plugipiuha, efektejähän mulla ei ole keikalla kuin korkeintaan tubescreameri ja sekin on ykeensä takahuoneessa tai ainakin kytkemättä
3x n. 6m XLR tyttö-poika, mikitykseen (siis oman naaman ja vahvarin)
Leikattu ja leikkaamaton mikkiständi
Kitarateline
Yllättävyyden maksimoinniksi vahvistimen mikitykseen Shure SM57
Valkoista, harmaata ja mustaa roudarinteippiä
Nippusiteitä (niillä saa mitä vaan kevyttä kiinni mihin vaan, suosittelen myös Juccizelle)
1 tai 2 varakielisettiä
Vähintään 0,5l jallua* siltä varalta että basiitti on "unohtanut" käydä alkossa
Tubescreamerin muuntaja (siltä varalta jos joskus tubescreameria sattus käyttämään)
Sennheiserin HD202 kuulokkeet ja iPOD/vast. matkaviihtyvyyden parantamiseksi
Plektroja muutama housuntaskussa/kitaralaukussa, yleensä helvetin pahasti kulahtaneita
 
Noilla pärjää. Kertaakaan ei oo kamojen puuttumisen takia jääny soittaminen väliin.
 
E: Ainiin... Repussa vielä lisäksi: lenkkiavainsarja 6-19mm, kärkipihtisarja, juotoskolvi, minimaglite, musta tussi, korkkiruuvi, juotostinaa, sivuleikkurit, puukko (kätevä sekä työkaluna, että yleisön kanssa tauoilla keskustellessa), jakoavain, retkikirves, leatherman, pyyheliina, suihkusaippua, deodorantti, parranajovälineet ja hiusharja, akkuporakone, ruuveja ja prikkoja... perkele näitähän tulee koko ajan lisää...
 
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
MadMatt
05.12.2007 08:38:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse pyrin kuljettamaan keikoilla mahdollisimman vähän ylimääräistä. Henkilökohtaiseen varustukseen kuuluu:
- Pari kitara piuhaa
- Pari patch-piuhaa
- 9voltin paristo (jos efekti muuntaja leviää)
- Yksi kitarahihna
- Kielisettejä (3per kitara)
- kaksi kitaraständiä
- viritysmittari
- plekuja
 
Muiden kamojen mukana kulkee kyllä yksi rojulaatikko josta löytyy tarvittaessa kolvi, pihdit, piuhoja, jatkojohtoja ja muuta sekalaista roipetta.
 
Onnittelut päivänsankarille!
 
Nothin' but the blues
Nazareth
05.12.2007 10:05:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos mulle tulis keikka niin kitara+piuha+vahvistin+plektrat.
 
Man who buys a drowned cat pays for wet pussy.
Jäärä
05.12.2007 10:05:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on semmoinen kalapakki, jossa kaikenlaista sivuleikkuria ja kuusiokoloavainsarjaa, ruuvimeisseleitä, varaputkia, 9v paristoja (varmaan jo vanhentuneita, varakielisettejä (uusia ja käytettyjä), vanhoja settilistoja, slideputkia, tyhjä taskumattikokoinen kossupullo, sm57 ja sille piuha, leditaskulamppu, vanhoja toimimattomia piuhoja, muutama adapteri, pari tyhjää efektikoteloa (pahvi), kyniä ym. rojua.
 
Tuolta pakista on oikeestaan turha etsiä mitään, todella sekainen, pitäisi siivota.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
mhaarala
05.12.2007 10:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä menen askeettisella tyylillä, eli kitaralaukusta löytyy kitara, hihna, piuha ja joskus viritysmittari. Kielilukkojen avaimet on kitaran lavassa, perinteiseen Jackson/Charvel-tyyliin. Toisessa kädessä kulkee Engl Scremer combo minkä takaosasta löytyy Z5 ja sen piuha, joskus saatan ottaa Bad Monkeynkin mukaan reissuun jos viitsin.
 
Noei, oikeasti pitäisi kyllä hommata tuollainen tarvikelaukku mihin saisi tarpeelliset ja vähän tarpeettomammatkin tilpehöörit. Ihan vaan varmuuten vuaksi... :)
 
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Tomtom
05.12.2007 10:38:55 (muokattu 05.12.2007 10:41:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varakitara
varakieliä
Varasulakkeet
Varaputket
Varapiuhoja
Varapikkukaapeli
Varakaappipiuha
(E: viritysmittari)
 
Ilman näitä ei lähetä minneen. Bändillä pitäis myös ehdottomasti olla kunnon työkalupakki mukana. Tuone voi sitten vaikka jemmata kyypakkaus-ripulilääke-laastari- kombinaation joka on siis aivan must.
 
Kitaran säätötyökalut, hirvee määrä plektroja,iPod taustamusiikkia varten, pyyhe, vaihtopaitoja, keikkakalsarit(!) ja yleensä vielä epämääräinen määrä muuta sälää yleensä mukana. Aina siitä v*ttuillaan, mutta useimmiten olen lainannut kitaroista, efekteistä ja vahvistimista lähtien kaikkee ilman maksua ; )
 
Varanuppi olis tavoitteissa hankkia vielä. Pääsis nyt ees keikalle ekana, ni ehkä sitten.
 
Kiven rokkibändin ABC:stä löytyy hieno ja kattava lista ( vaikkakin koskee enemmän koko bändin kaluja). Jos aina olis kaikki kerralla mukana niin ei tarttis ajella ympäri maakuntia hirveellä kiireellä.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
lärviapina
05.12.2007 11:39:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Varakitara
-Mäyris(karhu)
-Jaloviina(1tähti)
 
Artist
05.12.2007 11:45:59 (muokattu 05.12.2007 12:58:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtopaita on mukana, jos on kylmä ilma ja keikkapaikka lämmin. Pedaalilaukussa on varaputkia ja riittävästi piuhaa täydellä setupilla vetämiseen, ei yhtään ylimääräistä. Mikäli jokin ei toimi, niin karsitaan. Kitaracasessa kulkee setti varakieliä, ellei ole tuhlattu. Ja kyllä, erinäisiä hajoamisia ym. on keikoilla käynyt, mutta aina ollaan saatu kunnialla vedettyä läpi. Enemmänkin voisi pitää mukana, mutta keikat ovat pääasiassa lähietäisyydellä himasta tai treeniksestä, joten hätätapauksessa autolla kerkeää hakemaan puuttuvat tavarat soundchekin (jos tehdään) ja keikan välillä.
 
E: kynä on mukana myös. Sillä kirjoitetaan settilistat, merkataan toimivat kanavat ja tarvittaessa jaetaan nimikirjoitukset. Myös vesipullo kulkee mukana, kiireellä keikkapaikalta lähtiessä huomaa roudatessa janon iskevän.
 
"Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it."
Ronsto
05.12.2007 12:48:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime keikalle otin mukaan muovipussin, missä oli plektroja, muutama piuha, yksi bisse ja viritin :D
 
Näillä mennään.
 
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
oiva tumpeloinen
05.12.2007 12:58:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkipa täällä on jotakuinkin jo mainittu. Itsellä tuntuu olevan tavaraa mukana niin paljon, että melkein kaiken saa vaihdettua, jos tarve tulee. Omista kamoista pääte on ainoa, mille mulla ei ole backupia mukana. Sen mä olen toisaalta ajatellut korvaavani kaiutinsimulla linjaan vetämällä, jos hätä tulee.
 
Mistä tuli mieleen: kuinka moni kuljettelee varanuppia ja vastaavia "isompia" soittokamoja varmuuden varalle mukaan? Kimppakeikalla ei yleensä moista ongelmaa ole, kun joltain kuitenkin saa lainaan hätätilanteessa nupin (vaikka ei niin saisi ajatella, mutta vuoroin vieraissa), mutta jos tulee esim. jokin koko illan huttukeikka kiskottua.
 
Jäärä
05.12.2007 13:01:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä tuli mieleen: kuinka moni kuljettelee varanuppia ja vastaavia "isompia" soittokamoja varmuuden varalle mukaan?
 
Mulla on varalla V-amp. Omassa pussissan ei vie paljoa tilaa. Koskaan ei ole tarvinnut muistaakseni turvautua tähän. *Koputtaa puuta*
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Skebaristi
05.12.2007 13:13:17 (muokattu 07.12.2007 07:30:16)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-varakitara
-varakielet
-varapiuha
-plekuja
-sivuleikkurit
-kuusiokulma-avain
-tulpat
 
Noilla on pärjätty aika hyvin.
 
Möö
Joees
05.12.2007 13:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciksella on kyllä asiallinen setti ja vieläpä asiallisesti pakattukin. Mä vaan jostain syystä laittaisin varaputket tuonne kantokahvan puolella lootassa. Siis laukun sisällä kuitenkin. Eipähän mikään painavempi roju rojahda sen päälle laatikon sisällä. Mut, enhän mä tiedä miten ne kamat tuolla hölskyy...
 
Itsellä ei oo tollasta casea, pitäisi kyllä olla.
Sen sijaan mulla on semmonen kassi jossa kulkee tämänhetkiset efektit ja muut romppeet.
Kassissa siis kulkee:
 
Wahi.
Viritin.
Hot Cake, yleensä mukana vaikka ei käytössä olisikaan.
Pieni pahviloota jossa on pari lyhyttä piuhaa pedaalien väliin. George L's piuhoja ovat ne.
Erinäisiä työkaluja.
Virtapiuha vahvistimelle.
Spectraflexin piuhoja 2kpl omaan käyttöön.
Spectraflexin kaiutinpiuha omaan käyttöön sekin.
Erinäisiä varapiuhoja muutama kappale.
Sprayta jolla puhdistaa potikoita summuita elektroniikkahärpäkkeitä pikaisesti.
Slideputki.
Kuivia vaatteita jotta saa kuivia kuteita keikan jälkeen päälle.
Pari hihnaa. Minotaureja ovat ne ja hihnalukot ovat kummassakin. Basistilla on myös lukot joten ei haittaa vaikka hän unohtaisi hihnansa ;-D
Varakieliä, joita on myös laukuissa yleensä. Keikan ajaksi mä oon heitellyt niitä siihen johonkin vahvistimen lähettyville.
Korvatulpat. Ihan normaaleja kuusitulppia.
Silmälaseille kotelo. En osaa soittaa lasit päässä. Enkä ole laseista niin riippuvainen jotta piilareita tarvitsisin. Toistaiseksi, onneksi.
 
Plekuja mulla on yleensä taskuissa ihan tarpeeksi.
 
Varaputkia mulla ei edelleenkään ole, mikä on erittäin huono juttu kyllä.
Varasulakkeitakaan ei kyllä ole matkassa. Pitäisi hommailla niitäkin.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
WinterMad
05.12.2007 14:10:05 (muokattu 05.12.2007 14:12:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu bändistä, mutta yleensä mukaan lähtee:
-Vahvistimen oma kanavanvaihtolauta
-Boss GT-6
-6 plugi-plugi piuhaa, virtajohdot ja kaiutinkaapeli
-Täysi etusputkisetti
-Kynää
-Paperia
-"Jesaria"
-1-2 kitaraa ja niille kovat kotelot
-1-2 telinettä kitaroille
-pyyhe
-kuusitulpat
-72kpl plekupussi josta aina otetaan kun on tarvis
-keikkavaatteet (erillainen paita ainakin, ehkä housut ja kengätkin)
-vahvistimet
-kitaroille hihnat schallereina, en kanna mukana ylimääräistä hihnaa, ei voi mitään sitten jos basisti unohtaa hihnan.
 
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «