uruttaja 04.12.2007 22:42:10 | |
---|
Tanssimuusikoiden pikkujouluhan siellä on tarkoitus viettää! Minä en tuota aloittanut, vaan tuolla jo yks kyseli vegaanivaihtoehtoja. |
tiina62 04.12.2007 23:03:22 | |
---|
Kauhea valinnan vaikeus tulee. Kaikki vaikuttaa niin herkullisilta. Onneksi on aikaa vielä miettiä. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
baron 04.12.2007 23:05:29 | |
---|
Kauhea valinnan vaikeus tulee. Kaikki vaikuttaa niin herkullisilta. Onneksi on aikaa vielä miettiä. Eiks siellä ollut joku paronin pitopöytä? "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Fuzzy Boner 04.12.2007 23:06:16 | |
---|
Juma. Oon Treella keikal 4.1.08. Tajusin just. Taidanpa ehkä tulla vetää nakit vedon jälk = klo22 |
uruttaja 04.12.2007 23:07:13 | |
---|
Juma. Oon Treella keikal 4.1.08. Tajusin just. Taidanpa ehkä tulla vetää nakit vedon jälk = klo22 Vakipaavo ei taida olla lähimaillakaan, tsekkasin just. |
EP 04.12.2007 23:09:48 | |
---|
Juma. Oon Treella keikal 4.1.08. Tajusin just. Taidanpa ehkä tulla vetää nakit vedon jälk = klo22 Ai pelkät nakit? ..melko yksipuolinen ravintosisällöltään |
uruttaja 04.12.2007 23:10:21 | |
---|
Ai pelkät nakit? ..melko yksipuolinen ravintosisällöltään Parempi nakitkin ku jotkut soijapötköt. |
Fuzzy Boner 04.12.2007 23:10:45 | |
---|
Ai pelkät nakit? ..melko yksipuolinen ravintosisällöltään Elämäntarinani |
baron 04.12.2007 23:10:58 | |
---|
Juma. Oon Treella keikal 4.1.08. Tajusin just. Taidanpa ehkä tulla vetää nakit vedon jälk = klo22 Sun tasoista humpanlyöjää sinne kyllä kaivataankin! Mä muistan kuinka sulta taittuu "Jätkän humppa"! "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Fuzzy Boner 04.12.2007 23:11:47 | |
---|
Sun tasoista humpanlyöjää sinne kyllä kaivataankin! Mä muistan kuinka sulta taittuu "Jätkän humppa"! Ja mä muistan sun jazzit. Hehe. Oon treenannu. Tuun vetää niin hyvin hymppaa ku pustun |
isojussi 04.12.2007 23:18:48 | |
---|
Juma. Oon Treella keikal 4.1.08. Tajusin just. Taidanpa ehkä tulla vetää nakit vedon jälk = klo22 Plevnahan on tunnettu juuri mainioista makkararuuistaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 04.12.2007 23:20:01 | |
---|
Onkohan siellä alkoholittomien viinien ja oluiden lista kans? Hehe - juomalsta, niille, joilla lähtee käsistä.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 05.12.2007 09:52:04 | |
---|
Juma. Oon Treella keikal 4.1.08. Tajusin just. Taidanpa ehkä tulla vetää nakit vedon jälk = klo22 Teretulemast mukaan! Ehtottomasti! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 05.12.2007 09:52:59 | |
---|
Mä en nyt vielä tutkinut tarkkaan tota nettiruokalistaa, mutta ainakin niissä paperiversioissa siellä kuppilassa heillä on joka ruuan perässä maininta, mikä heidän olusistaan sopii ko.ruuan kanssa. Ihan hyvä palvelu sekin! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 05.12.2007 09:54:11 | |
---|
Kauhea valinnan vaikeus tulee. Kaikki vaikuttaa niin herkullisilta. Onneksi on aikaa vielä miettiä. Siellä on kyllä niin maittavan näköisetkin jo ne annokset, että oikeen. Marraskuun alussa käytiin siellä porukalla syömässä. Mä olin tosin niin flunssassa, etten voi sanoo, miltä mun ruoka maistu, mutta kaikki muut hehkutti oman ruokansa makua kyllä se munkin annos hyvältä näytti :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
laulaja V Mikko T V omarklah V riff manjaana E isojussi jyrkkä E faith ÄM E Timi jjsound Aune Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti) ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas E tiina62 V Ukko E korgie Guido Jon Lord Anonymous-Jazz vanhami V Rokkimamma E! Eukko oli naama norsunvitulla, kun sanoin, että mulla on humpanlyöjien konfrenssi 4.1.. "eikö sulla tosiaankaan ole parempaa tekemistä?" No ei tullu ihan just mieleen. Mitä tarvii tuoda. Riittääkö pelkkä digihaitari ja plugipiuhat. Tuun junalla, joten en mielellään raahaa liikoja. Mulla on kyllä kätevä humppakuutio, jossa on Soundcraftin pöytä ja muut kikottimet samassa. Tarvii vaan aktiivipoömpelit. Ellei sitte ole kyytiä joltain. Laulaja, baron, Timi, korgie? En sitte soita muuta kuin korkeintaan perus kolmen soinnun paskaa tai kvinttikiertohuttua. Sata salamaa ja muut vastaavat taidpläjäykset saa mun puolesta olla. Tulen paikalle vetään perseet. Joudun varmankin livistämään taas yöjunalla, joten jeppeq, älä tartu takinliepeeseen tällä kertaa ;) |
Pula-Aho 05.12.2007 13:14:33 | |
---|
Eukko oli naama norsunvitulla, kun sanoin, että mulla on humpanlyöjien konfrenssi 4.1.. "eikö sulla tosiaankaan ole parempaa tekemistä?" ;) Kun viimeeksi oltiin Plevnassa ja ilmoitin vaimolle lauantaina puolenpäivän maissa tulevani illalla kotiin, kyseli hän hämmästyneenä, että miksi juhlat loppuivat niin pian. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 05.12.2007 15:31:49 | |
---|
Ellei sitte ole kyytiä joltain. Laulaja, baron, Timi, korgie? Minen vielä osaa sanoa tuosta menosta, että mihin aikaan ja koska lähden. Riippuu siitä, että lähteekö isäntä samaa matkaa mökille. Silloin meidän pitää kyllä menne ajoissa, että voin heittää sen eka Hämeenkyröön, tai sitten jään ite Tampesteriin, tai jotain. Lauantaina sitten pitää kuiteski mennä keikalle tonne kyröön. Palaillaan lähempänä... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Coelhinho21 05.12.2007 17:01:22 | |
---|
laulaja V Mikko T V omarklah V riff manjaana E isojussi jyrkkä E faith ÄM E Timi jjsound Aune Coelhinho21 V (rumpali saattaa tulla mukana) ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas E tiina62 V Ukko E korgie Guido Jon Lord Anonymous-Jazz vanhami V Rokkimamma E! Autolla täältä Kantolasta karautan Pohjanmaan halki. Kyytiin sopii (VW Transporter), jos joku suurinpiirtein reitillä. Jotakin täydentävää voin kalustopuolellekin tuoda mikäli tarvetta. Jos vain lähempää kalusto löytyy, niin en laita hanttiin. Elektroakustisen kitarani tuon muiden harmiksi joka tapauksessa. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
EP 05.12.2007 17:08:05 | |
---|
.. Elektroakustisen kitarani tuon muiden harmiksi joka tapauksessa. Sie oot ilikee ihmine! |