kozmik 04.12.2007 21:31:59 | |
---|
toi olis kyl hyvä. mitäs muut meinaa? Joo, otelaudan sivussa sais olla dotsit kyllä. Otelaudan päällä ei tarvitse olla, mutta ei mua haittaa yhtään vaikka oliskin, jos eivät maksa ekstraa. "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
Marttila 04.12.2007 21:32:19 (muokattu 04.12.2007 21:34:58) | |
---|
toi olis kyl hyvä. mitäs muut meinaa? Jeps, kuvioimaton otelauta kelpaa, kunhan kaulan sivussa on pisteet. Edit: Ja kyllä dotsit otelaudassakin kelpaavat, jos ei ekstraa maksa ja jos sellaiset halutaan selvyyden vuoksi kaikkiin tilata. |
L-studio 04.12.2007 21:33:11 | |
---|
Dotsit kaulalle, ainakin mulle x2, jo senkin takia että bassot ei tule pelkästään omaan käyttöön. 3 aikuista tytärtä ja vielä hengissä! |
Hannu A 04.12.2007 21:35:01 | |
---|
laitoin sähköpostia tilaajille, lukaiskaa... ja jos mielestäsi olet tilaamassa eikä sähköinen laatikko kolahtanut laita mulle pikaviesti, on voinut tulla näppihäiriö, osoitteita kun on kuitenkin jo reilu 30 Basisti Jumalan armosta |
Sensonic 04.12.2007 23:37:28 | |
---|
Taidan toistaa itseäni, mutta sellainen vinkki vielä tähän, että kaikista parasta on, jos saa lähtemään neljällä jaollisen tilauksen. Miksi? No siksi, että nuo Wolfin soittimet saapuvat neljän kappaleen pahvilaatikkocolleissa, joihin ne on vielä pakattu omiin vahvistettuihin pahvilaatikoihinsa. Näin ollen luulen, että ei neljällä jaollisessa tilauksessa jotkut soittimet tulevat vain omassa pahvilaatikossaan. Tiedä sitten kuinka tuo yksinkertainen pahvilaatikko kestää lentorahtia, mutta meidän perheeseen on tullut kaksi Wolfin kitaraa Englannista (ennen kimppatilauksia) pelkästään omiin pahvilaatikoihinsa pakattuina ja ilman vaurioita. Mutta varmuuden maksimoiminen ei tietenkään ole pahasta. Ja sitten "kraaps":ille sellainen vihje, että sun kannattaa viheltää peli poikki, jos sulla on jo yli 30 tilaajaa mukana. Kun olet ottanut tuon bassotilauksen hoidettavaksesi, niin 32 soittimen tilaus käsittää jo 8 paketticollia, eikä niitä enää tuossa vaiheessa saa kuljetetuksi henkilöautolla yhdellä kertaa. No jos on pakettiauto käytettävissä, niin sitten ei ole mitään hätää. Ekan kimppatilauksen kitarat (3 paketticollia, yht. 64-70 kg) kulkivat vielä henkilöautolla ilman ongelmia, kun takapenkit oli käännetty ja hattuhylly poistettu. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut |
Komppaan Sensoniccia, joskus on peli vihellettävä poikki. Tee vain se mikä tekemistä vaatii. 3 aikuista tytärtä ja vielä hengissä! |
Hannu A 05.12.2007 07:47:37 | |
---|
kannattaa viheltää peli poikki, jos sulla on jo yli 30 tilaajaa mukana. Kun olet ottanut tuon bassotilauksen hoidettavaksesi, niin 32 soittimen tilaus käsittää jo 8 paketticollia Joo, nythän on keskiviikko ja just se 32 bassoa on nyt kasassa, eli eiköhän tuossa ole tarpeeksi puutavaraa. 5-kielisiä tulossa 17kpl ja 7-kielisiä 15kpl. Nyt vielä etenkin 7-kielisten ostajilta odotan aktiivisuutta, lukaiskaa sähköpostinne ja vastatkaa siihen mun viestiin että saadaan tilaus lähtemään vielä tänään. Basisti Jumalan armosta |
fh 05.12.2007 14:27:00 | |
---|
Joko tilaus on lähteny? *värisee hysteerisenä* En mä enää tiedä mitä mä haluan. |
juho511 05.12.2007 17:47:00 | |
---|
|
Hannu A 05.12.2007 20:24:18 | |
---|
Joko tilaus on lähteny? *värisee hysteerisenä* Sama täällä ...joko sen seiskan kohta saa :O Eipä ole vielä, syystä että hyvät herrat, kuten sähköpostilla olen pariin kertaan pyytänyt , niin haluan *jokaiselta* tässä vaiheessa pikaviestin tai sähköpostin, jossa vielä varmistatte seuraavat asiat: a) mikä basso b) haluatteko otelautaan niitä merkkejä/köynnöksiä vaikka siis perusjärjestelynä on sovittu, että basso tulee ilman otelautamerkkejä, mutta otelaudaan sivuun tulee pisteet. haluan silti että *jokainen* itse kuittaa sen olevan itselleen OK. siis jos kaikki on ok lähettäkää silti ns. vajaaimoitus. Niinkuin e-mailissakin sanoin: Mä en halua ottaa niskoilleni sitä, että joku tilaa basson, eikä se olekaan oikean värinen tai otelauta on vääränlainen kun kaveri ottaa sen boksista himassaan. Tämän siis varmistan sillä että te itse vielä kertaatte mitä olete tilaamassa. Se mitä tänne keskustelupalstalle on kirjoittanut jossain vaiheessa ei mun mielestä ole vielä mitenkään varmaa, koska varsinkin 7-kielisten osalta tilanne on elänyt koko ajan. kerrattakoon vielä että normaalit pistein tehdyt otelautamerkit, eivät maksa mitään, eikä myöskään se että ne jäävät pois. toistan vielä, kuitatkaa mulle mitä mielestänne olette tilaamassa tai ainakin lähetätte vaikka sanan "oletusspeksit" mulle pikaviestillä. kiitos kaunis, (olipahan vuodatusta, sori vaan jos joku pitää nillityksenä, mutta mielestäni perustelin sen aika hyvin) Niin ja huoli pois, Koreassahan on tällä hetkellä yö, eli kunhan saan sen joskus ensi yön aikana liikkeelle sen tilauksen, niin siellä tehtaalla se odottaa het aamusta Basisti Jumalan armosta |
Hestroyer 05.12.2007 21:33:36 (muokattu 05.12.2007 21:34:44) | |
---|
|
Hannu A 05.12.2007 23:55:24 (muokattu 05.12.2007 23:55:37) | |
---|
Jeppistä... Muutamille laitoin vielä pikaviestiä ja mailia, puuttuvista kuittauksista / tiedoista... painotan, että voi olla myös kyse meikäläisen pettämättömän järjestelmän pettämisestä tms... kyseessä on varmuuden maksimointi ja kaikkien etu... vastakkaa jos olette saaneet viestejä Basisti Jumalan armosta |
Aragorn 06.12.2007 13:16:25 | |
---|
Mikä mahtaa olla tilauksen tilanne? Veronpalautukset huutaa käyttöä. |
Hannu A 07.12.2007 00:10:34 | |
---|
Noniin, tilaus on sitten matkalla Koreaan... Basisti Jumalan armosta |
Aragorn 07.12.2007 00:29:19 | |
---|
Mahtavaa,on tullu vähän ooteltuu... |
Incarnation 07.12.2007 12:54:34 | |
---|
"Wash away a man, take him with the floods" |
juho511 07.12.2007 13:24:40 | |
---|
Mikä tämä kauppa oikein mahtaa olla? Tuolla osoitteella ei löydy muuta kuin nuo kuvat. Ei aavistusta :O Etsin kuvia 7-kielisestä wihreästä kaunottaresta ja tuolta niitä löytyi. |
Nitrodelay 07.12.2007 14:25:44 | |
---|
Työn laatu ainakin noissa on erittäin jees. ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
Basismi 07.12.2007 14:30:43 | |
---|
Ehti jo gäässi laskea enkä lähtenyt tilaukseen, mutta noiden kuvien jälkeen... :p Jos joku on jo tullut katumapäälle niin voin lunastaa yhden homejuustovitosen. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Kalamazoo 07.12.2007 15:10:48 (muokattu 07.12.2007 15:35:25) | |
---|
|