Dana 11.10.2007 21:09:06 | |
---|
Yamaha saksofoni tuli tilattua noin vuosi sitten. Lähetys viipyi kyllä ihan kohtuullisen kauan, mutta muuten homma toimi ihan hyvin. Lapsuus ei ole iästä kiinni
Leikki-ikä on koko ikä |
elbowski 11.10.2007 23:20:25 | |
---|
Jaaha, mitähän helevettiä? Laitoin paketin economyna matkaan jo 1.10. Ennen sitä olin pommittanut Thomannia sähköpostilla. Vastauksia ei kuulunut joten siis noudatin keltaisen palautuslomakkeen ohjeita. Nyt tuli viesti että UPS tulee hakemaan palautettavan tuotteen meikäläiseltä lähitulevaisuudessa. Melkoista peliä, sillä palautusaika menee umpeen parin päivän päästä. Mitähän mun nyt pitäs tehä? Laitoin sinne jos viestiä että paketti on kyllä jo tulossa. Neuvokaa nyt hätäistä! There is blood on all the shoes you've worn |
oiva tumpeloinen 11.10.2007 23:30:35 | |
---|
Jaaha, mitähän helevettiä? Laitoin paketin economyna matkaan jo 1.10. Ennen sitä olin pommittanut Thomannia sähköpostilla. Vastauksia ei kuulunut joten siis noudatin keltaisen palautuslomakkeen ohjeita. Nyt tuli viesti että UPS tulee hakemaan palautettavan tuotteen meikäläiseltä lähitulevaisuudessa. Melkoista peliä, sillä palautusaika menee umpeen parin päivän päästä. Mitähän mun nyt pitäs tehä? Laitoin sinne jos viestiä että paketti on kyllä jo tulossa. Neuvokaa nyt hätäistä! Soita sinne. Ne vastaa ihan suomeksi siellä. Helpommin tulee asiat selväksi ja ne käsitellään samantien, eikä ylihuomenna jos keretään. Mulle ainakin jäi juuri tällä viikolla (tai se tilauksen teko alkoi viime viikolla) pelkästään huono maku niiden kanssa sähköpostilla pelleillessä. Yhteenkään mailiin ei tullut vastausta, mutta joka soiton jälkeen hommat eteni taas ihan mukavasti.....tai miten sen nyt ottaa, kun neljään kertaan joutui sinne kaiken kaikkaan soittamaan yhden tilauksen yhteydessä. Tai sinänsä valehtelin, että niihin maileihinkin vastattiin nyt, kun kaikki asiat on jo selvitetty ja paketit matkalla. Mutta toisaalta, ne joutuu vastaamaan aika isoon läjään maileja päivittäin, mutta siihen vastattuun puhelinsoittoon pitää jotain sanoa heti. |
elbowski 12.10.2007 00:27:09 | |
---|
Juu puhelinsoitto kävi mielessä mutta sitten sain tuon postin. Palailen asiaan vissiin huomenna. There is blood on all the shoes you've worn |
elbowski 12.10.2007 16:05:55 | |
---|
Nyt sain vastauksen sähköpostiin kun eilen lähetin että laitoin jo paketin postissa matkaan. Sanoivat että minun olisi alunperin pitänyt odottaa alkuperäistä viestiä, sillä postin kustannukset kuulemma tulevat UPS-kustannuksia kalliimmiksi, ja katsovat mitä voivat korvata minulle takaisin. Jos olisin jäänyt odottamaan paluuviestiä, olisi palautusaika mennyt umpeen. Hmm... There is blood on all the shoes you've worn |
oiva tumpeloinen 12.10.2007 16:21:44 | |
---|
Nyt sain vastauksen sähköpostiin kun eilen lähetin että laitoin jo paketin postissa matkaan. Sanoivat että minun olisi alunperin pitänyt odottaa alkuperäistä viestiä, sillä postin kustannukset kuulemma tulevat UPS-kustannuksia kalliimmiksi, ja katsovat mitä voivat korvata minulle takaisin. Jos olisin jäänyt odottamaan paluuviestiä, olisi palautusaika mennyt umpeen. Hmm... Olisit soittanut. Olisi ollut halvempaa........ |
_espLtd.m-100_ 11.11.2007 12:08:27 | |
---|
Minusta. Kitaran osto netistä ei ole järkevaa, koska monia hunoja puolia ovat: Minkälainen Body on kitarassa, jos esim se oi sovellu sinun soitto tyyliin eikä tunnu hyvältä.Itse ostin muutama vuosi sitten harley bentonin joka oli kitarasetti, sillä rämpyttelin puoli vutta ja vääntyi otelauta. Sitäkään ei voi thomanin netti kaupassa tietää että montako euroa selaisen oikean kitaran hinta on. En omasta mielestä suosittele ostoa netistä kun kyseessä on kitara. Matti Meikäläinen. |
mipi 11.11.2007 12:20:09 | |
---|
En omasta mielestä suosittele ostoa kun kyseessä on Harley & Benton kitara. "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
M.U. 14.11.2007 12:57:02 | |
---|
Perjantaina lähti melkein 700e Thomannille päin ja tänään tuli englannin kielinen maili osoitteesta international@thomann.de (tuollaista osoitetta ei edes mainita missään heidän sivuillaan, ainakaan en huomannut?), jossa huonolla englannilla kertoivat rahojen tulleen perille ja että pistävät kamat postiin niin pian kuin mahdollista. Onko muille tullut tällaista viestiä koskaan? Yleensä he ovat rahat saatuaan laittaneet mailin, jossa kertovat moneenko pakettiin tavarat on pakattu, seurantanumerot yms. Muutamaa tilaamaani tuotetta heillä ei ole varastossa, joten nyt heräsinkin epäilys että aikovatko he postittaa tavarat vasta sitten kun kaikkea löytyy varastosta. Yhteen pakettiin noita tavaroita ei kuitenkaan saa sopimaan missään tapauksessa. |
oiva tumpeloinen 14.11.2007 18:11:30 | |
---|
Soita sinne ja sano, että laittavat osan tulemaan etukäteen. |
M.U. 14.11.2007 18:42:00 | |
---|
Soita sinne ja sano, että laittavat osan tulemaan etukäteen. Täytyy kokeilla. Viimeksi kun kaikkea ei löytynyt varastosta, eivät suostuneet laittamaan muita tavaroita etukäteen... |
oiva tumpeloinen 14.11.2007 19:22:23 (muokattu 14.11.2007 19:23:13) | |
---|
Täytyy kokeilla. Viimeksi kun kaikkea ei löytynyt varastosta, eivät suostuneet laittamaan muita tavaroita etukäteen... Mulle tuo viimonen tilaus tuli/tulee kolmessa osassa. Ensimmäisen osan olivat laittaneet ihan omaehtoisesti tulemaan. Joitakin tavaroita ne jostain mystisestä syystä olivat kuitenkin jättäneet odottamaan, vaikka olivatkin varastossa. Soitin perään ja kysyin, mikä mättää, niin vastauksena tuli, että yksi tallajousi puuttuu varastosta. Meni myyjä vähän vaikean kuuloiseksi puhelimessa, kun kysyin, että seisooko lopputilaus siellä yhden jousen takia. Lähetti sitten kaiken muun paitsi ne jouset. Nyt ne jouset ja pari muuta myöhemmin lisättyä tavaraa odottelee lähetystä siellä. E: ja sitten nimenomaan soita sinne. Sähköpostiin on kovasti helpompi vastata kieltävästi.... |
Ville81 28.11.2007 02:01:13 | |
---|
21.11 Keskiviikkona iltapäivällä tilasin läjän tavaraa ja seuraavana tiistaina 27.11 mulla on kamat jo kämpillä. Tätä voi jo sanoa nopeaksi toiminnaksi. 3 täyttä arkipäivää! Mitä nyt viitisen kertaa tuolta tilannut, niin ikinä ei ole näin nopeasti tullut. Myöskään mitään ongelmia ei ole koskaan ilmennyt, vaikka kerran piti vaihtaa eräs rikkoutunut osa lähetyksestä. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
arske 04.12.2007 19:53:17 (muokattu 04.12.2007 20:31:09) | |
---|
Saanen kysyä, että meneekö se kaikki yhdellä postimaksulla, jos laittaa esim. perus rumpupaketin tuleen ja sitte laittaa ostoskärryyn mukaan esim. kapulat/penkin? Anteeksi jos tätä on kysytty aikasemminki mutta en oikeen viittiny alkaa selaamaan näitä kaikkia sivuja.... :P ~Edit: Kits. |
Seba 04.12.2007 20:06:11 | |
---|
Tilaa vaikka laivalastillinen kamaa niin on sen 20 ekeä |
LamaAjanElvis 04.12.2007 20:48:48 (muokattu 04.12.2007 20:50:13) | |
---|
Oliks siinä vielä, että yli tonnin kamppeisiin ei tulis mitään posteja? Joskus 1,5v sitten ostin sieltä rolandin sähkörumpusetin (pari kertaa koko aikana soittanut) ja muistelisin ettei sitä kakskymppistä olis edes tullut. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
oiva tumpeloinen 04.12.2007 21:05:51 | |
---|
Oliks siinä vielä, että yli tonnin kamppeisiin ei tulis mitään posteja? Joskus 1,5v sitten ostin sieltä rolandin sähkörumpusetin (pari kertaa koko aikana soittanut) ja muistelisin ettei sitä kakskymppistä olis edes tullut. Vieläkin kehoittaisin soittamaan sinne. Ne postikulut putoaa heti pois. Lisäksi sieltä sai rabattia, kun viimeksi tilasin. Ai niin......laittoi ne niiden mainospaidankin mukaan, mikä jostain kumman syystä maksaa jotain?!?!? |
LamaAjanElvis 04.12.2007 21:11:25 | |
---|
Vieläkin kehoittaisin soittamaan sinne. Ne postikulut putoaa heti pois. Lisäksi sieltä sai rabattia, kun viimeksi tilasin. Ai niin......laittoi ne niiden mainospaidankin mukaan, mikä jostain kumman syystä maksaa jotain?!?!? Kahvimukin sain yhden paketin matkassa kerran, vaikkei ollut kun parin/kolmensadan loota. Pitäis melkein kaivaa noi vanhat asiakasnumerot taas ylös, ennenkuin tilaa mitään uutta. Laittelevat ennemmin sitä ylimääräistä roinaa, kun näkevät että on ennenkin tilannut. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
oiva tumpeloinen 04.12.2007 21:14:26 | |
---|
Kahvimukin sain yhden paketin matkassa kerran, vaikkei ollut kun parin/kolmensadan loota. Pitäis melkein kaivaa noi vanhat asiakasnumerot taas ylös, ennenkuin tilaa mitään uutta. Laittelevat ennemmin sitä ylimääräistä roinaa, kun näkevät että on ennenkin tilannut. En itse ollut koskaan aiemmin omilla nimilläni tilannut sieltä tavaraa, mutta ihan hyvin ne alennukset sieltä tuli. Itse tilaus piti vain lähettää mailina sinne. KAivoin linkkejä ja laitoin kappalemäärät asiakaspalveluun ja osoitin ne sillä kaverille, kenen kanssa keskustelin puhelimessa. Mitään tilauslomakkeita ja ostoskärryjä en siis täytellyt. |
Miten jengi saa tuolta jotain extraa, häh? Ite kun olen kysellyt tarjousten perään, niin paskaista naurua ja vittuilua sieltä on lähinnä tullut. Taaskin kyselin erään b-stock tuoteen perään, mm. hintapolitiikkaa, niin vastaus oli jyrkkä haista vittu. Ja uuden hintaan eroa taisi olla huimat 40 euroa, joka on ihan tuntuva alennus puolentoistatonnin tuotteeseen. |