marge14 04.12.2007 22:19:15 | |
---|
Kuten otsikko kertoo.. |
enary 04.12.2007 22:35:15 | |
---|
Eikö kitara ollutkaan hyvä valinta? Ei kai minkään soittimen aloitukseen tarvitse muuta kuin jonkinlaisen mahdollisuuden soittaa kyseistä instrumenttia ja mielenkiintoa. En kyllä ymmärrä miksi kysyit tällaista asiaa, tai mitä sitten ikinä yrititkään kysyä. Ja miksi edes vastasin. ''missä täällä on sitä ilmasta viinaa muuten tää on pelkkää piinaa'' |
baron 04.12.2007 22:39:23 | |
---|
Eikö kitara ollutkaan hyvä valinta? Ei kai minkään soittimen aloitukseen tarvitse muuta kuin jonkinlaisen mahdollisuuden soittaa kyseistä instrumenttia ja mielenkiintoa. En kyllä ymmärrä miksi kysyit tällaista asiaa, tai mitä sitten ikinä yrititkään kysyä. Ja miksi edes vastasin. Mä ostin basson ja bassokoulun ja sitten aloin soitella. Varmaan muitakin tapoja on. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
eli kaverit toivonevat vähän eksaktimpeja kysymyksiä, sillä kysymyksesi on täysin avoin... mutta käy hakemassa jotain basso-opetusopuksia kirjastosta. Niistä se varmaan aukenee. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
marge14 05.12.2007 16:12:35 | |
---|
juu no oon harjotellu jotain basso riffejä ja nyt harjottelen näitä sointuja bassolla. Tykkään bassosta enemmän ku kitarasta sen takia vaihdoin. Mutta kitaraa soitan yhä aina välil ja harjottelen. |
gorgonoidi 05.12.2007 16:19:30 | |
---|
juu no oon harjotellu jotain basso riffejä ja nyt harjottelen näitä sointuja bassolla. Tykkään bassosta enemmän ku kitarasta sen takia vaihdoin. Mutta kitaraa soitan yhä aina välil ja harjottelen. Hyvä. Niin minäkin teen. Ei kannata syssätä muita soittimia ihan sivuun. |
IJarro 05.12.2007 16:59:39 (muokattu 05.12.2007 20:41:11) | |
---|
EDIT: basso vaan kouraan ja ääniä tapailemaan. Niin se parhaiten lähtee... (kai sä qweik mun huonoon läppään viittasit...) Let's do some living after we die... |
qweik 05.12.2007 17:27:06 | |
---|
Se on marge14 jos kertoo jotain! |
marge14 05.12.2007 20:12:58 | |
---|
Se on marge14 jos kertoo jotain! onko sulla joku ongelma mua vastaa? :D |