Rattata 09.11.2007 17:22:13 | |
---|
Musta tää on aika hyvä: Mandy Moore - Umbrella http://www.youtube.com/watch?v=ZDbRlon8aqI Siis tuollaisena versiona tuo on ihan nätti ja hyvä biisi. Tästä mä tykkäsin vaik kyllä mä siitä alkuperäisestäkin tykkään jonkin verran. Hieno sävellyshän se, ei voi kiistää. Ja kun vertaa muuhun paskaan mitä sieltä MTV:stä tulee niin parhaimmasta päästä. |
Nieby 11.11.2007 22:42:06 | |
---|
Eniten mua muuten MTV:ssä huvittaa tuo headbanger's ballin juontajakaksikko. Tuttu perhana on juontamassa, hoho. Hemmetin hyvä vitsi. No, ulkonäöllä pääsee sanon ma, sitä sillä kyllä on... Juu nuo juontajat ei oikeen mulle toimi.. Molemmat niiin epävarman oloisia siinä.. Edelliset oli paljon parempia.. Mutta ei sitä ohjelmaa juontajien takia katsota.. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Epämuusikko 11.11.2007 23:44:56 | |
---|
Tämä Mandy Mooren versio kolisee täälläkin. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Timesby 12.11.2007 22:27:44 (muokattu 12.11.2007 22:31:41) | |
---|
Kyllä toi Mandy Mooren versio tuo sävellyksen kunnolla etuunsa. Hitto on makea veto. Tommoset kappaleet, vaikka tämä onkin coverveto, palauttavat uskon musiikkiin. Edit: Kuuntelinpa nyt tuon alkuperäisenkin. Minusta tuo Jay-Z:n räppäys toimii tosi hyvin fiiliksen nostajana kohti itse biisiä. Mutta kyllä tuo Mandy Moore vie voiton tässä "kisassa". "Mr Rusk, You're not wearing your tie." |
Hanok 13.11.2007 14:27:32 | |
---|
Kun kuulin alkuperäisen Umbrellan ensimmäisiä kertoja radiosta, huomasin kyllä että vallan mainiosta pop-sävellyksestä on kyse. Sovitus oli kuitenkin aivan tappavan sietämätön juuri tuon ee-ee-ee-ee-samplekikkailun takia. Biisinhän olisi tietenkin voinut alun alkaenkin sovittaa tuohon tapaan kuin Mandy Mooren versiossa on tehty, ja mainio coveri tuo onkin. Mutta silloin tuskin keskustelisimme biisistä tämän nimenomaisen otsikon alla. Nastaa kuitenkin että joku on tehnyt tämän toisenkin version. |
Punatulkku 01.12.2007 17:07:16 | |
---|
Tykkään Mandy Mooren versiosta, vaikka sen olisi voinut vielä enemmän rohkeammin tunteella vetää. |
Hargon 03.12.2007 11:50:07 | |
---|
Vannoutuneena rnb-vihaajanakin täytyy myöntää, että tällä kertaa kaiken säksätyksen ja uikutuksen takana oli ihan pätevä poppibiisi. Toimii nimenomaan tuollaisena Mandy Moore -versiona. Youtubesta löytyy akustisella kitarallakin vedettyjä covereita. "Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
PJS 03.12.2007 14:53:56 | |
---|
Täähän on ihan törkeen kova biisi! Ei mitään järkeä. Relaa, beibi! |
Angus 04.12.2007 10:57:06 | |
---|
Täähän on ihan törkeen kova biisi! Ei mitään järkeä. Tää on kyllä rehellisesti sanottuna yksi parhaista biiseistä vähään aikaan. |
Kyllä voin myöntää että diggailen kovasti tästä biisistä. Kolahti ekaa kertaa tossa kesän alussa. Heinäkuussa meinasikin sit tulla jo korvista ulos, koska olin siihen mennessä kuullut "muutaman" kerran YleX:ltä ko. rallin... Mutta kyllä tota taas pikkuhiljaa jaksaa kuunnella. Sitäpaitti Rihanna on muuteki sairaan ihQ! Vanilla Skyn versio on myös kova. |
NHR 05.12.2007 11:37:35 | |
---|
Enpä ollu koskaan kuullu koko biisistä tai laulajasta mittään, kertoo varmaan enempi mun nykysestä musiikkiseurannasta ku mistään muusta. Aika yhdentekevältä kuulosti kyllä mun korvaani... Ja veikkaan kyllä, että joku muu biisi saattais vielä tällä vuosituhannella (2000-luku) paremminki menestyä... ;) "It's really something other than else!" |
Jäärä 05.12.2007 12:49:16 | |
---|
Ensimmäisen kerran tänään kuulin ton pläjäyksen ja varmistin vielä ton livevedon samasta biisistä, kun alkoi ihmetyttämään jotta mitä täällä oikein hehkutetaan. Aika tyhjänpäiväinen biisi. On aika surullista, jos mitään parempaa ei nykyään enää tehdä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Zammy 05.12.2007 14:55:54 | |
---|
On aika surullista, jos mitään parempaa ei nykyään enää tehdä. Tehdään. Surullista on se, että olettaa yhden kappaleen tai artistin edustavan "tätä päivää". Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
ANtTIKRISTUS 05.12.2007 15:51:38 | |
---|
Tehdään. Surullista on se, että olettaa yhden kappaleen tai artistin edustavan "tätä päivää". Mut kyllähän se jotain suuntaa antaa nykymenosta, jos biisi on tosiaankin tän vuosituhannen suosituin? En sit tiijä onko oikeesti mut kuitenkin.. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Ali 09.12.2007 12:19:19 | |
---|
Minusta tuo Jay-Z:n räppäys toimii tosi hyvin fiiliksen nostajana kohti itse biisiä. Omasta mielestäni tuo alku on biisin parasta antia. Sen jälkeen latistuu. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
j0nas 09.12.2007 14:42:38 | |
---|
Tehdään. Surullista on se, että olettaa yhden kappaleen tai artistin edustavan "tätä päivää". Niin, ehkä tuo Umbrella pikemminkin edustaa "tämän päivän" popmusiikkia ja onhan se monine koukkuineen kiistatta yksi parhaimmista pop-biiseistä aikoihin. |
Flick 09.12.2007 14:48:23 | |
---|
Tää biisi on kyllä niitä harvoja popbiisejä, jotka silloin tällöin pääsevät yllättämään. Aivan loistavaa rallattelua. Gog is just a dog spelled backwards.
P.Dolving |
Melancholy 09.12.2007 21:02:54 | |
---|
Onhan se tarttuva kappale tietysti, pelkkä "umbrella" sanastakin tulee mieleen koko biisi. Muuten kappale ei ole yhtään mun makuun, varsinkaan kertosäe. |