Aihe: Bruce Springsteen suomeen!!
1 2 3 4 58 9 10 11 12
mrk
02.12.2007 23:10:58
Hauskaa kyllä kun tota keikkaa mainostetaan 80-luvun pätkillä ja porukat tulevat taas pettymään kun ei sitä koko bändin Born In The USAa tulla taaskaan kuulemaan. Viimeksi eka keikka avattiin akustisella versiolla ja oli huvittavaa kuunnella ihmisten purnausta ja ihmetystä, kun pomo ei BITUSAa soittanut. :)

Tokalla keikalla sentään tuli The River, niin ja soittihan se siihen aikaan kovasti radiossa soineen nananaanananananaanaa biisin heti alkuun...
"Short On Long Term Goals"
beissi man
03.12.2007 00:09:18
Tiistai aamuna ei sitten muuta kun aamuvarhain jonottelemaan lippuja kentälle on päästävä se on saletti.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
The Boss
03.12.2007 16:25:53
Herätys on kolmelta. Jeah!
papitsu
03.12.2007 16:42:09
Herätys on kolmelta. Jeah!

Rok. Huono systeemi kun täällei ole Lippupalvelun myyntipistettä. Täytyy vain yrittää netin kautta saada liput.

Vai ei kukaan jonottamaan menevä haluaisi ostaa minulle yhtä ylimääräistä kenttälippua..? Maksan oikean hinnan + postikulut. :)
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
mrk
04.12.2007 09:04:51
Oho, se kävi helposti. Nettisivut päästivät sisään neljän minuutin jonotuksen jälkeen ja sain kenttäliput varattua. Olin varautunut tuntien taisteluun netin ja puhelimen äärellä.
Klapp
04.12.2007 09:17:39
Oho, se kävi helposti. Nettisivut päästivät sisään neljän minuutin jonotuksen jälkeen ja sain kenttäliput varattua. Olin varautunut tuntien taisteluun netin ja puhelimen äärellä.

Sama täällä. Ensikertalaisena netin äärellä pelotti hulluna, kun mittari sanoi, jotta jonotusaika yli 15 minuuttia, mutta seitsemässä jono meni ja kentällä ollaan. Pahus, johan tätä ehti odottaa!
"Tulevat sanomaan minulle/millainen runon pitää olla/minulle joka osaan tehdä/vaikka lehmänsorkkaan sopivan/hevosenkengän. -Pentti Saarikoski
LauriE
04.12.2007 09:41:51
9.03 tuli Suomesta viesti, että liput kentälle hallussa. Mahtavuutta! Toivotaan että soittavat toisen keikan lauantaina.
www.punossound.net
ChangeOfSeasons
04.12.2007 09:50:18
edelleenkin on kenttälippuja tarjolla
mrk
04.12.2007 09:58:14 (muokattu 04.12.2007 10:33:16)
Nettisivut olivat toisaalta ovelat, noin varttia vaille yhdeksän tuli viesti että kaikki on kirjattu ulos jotta kaikilla on samat mahdollisuudet. Siitä asti sitten kiltisti jonossa 9:04 asti. (EDIT: ja kenttälippuja näyttää saavan vieläkin. Tosin taitaa olla niin että kohdeyleisöä kiinnostaa enemmän istuminen)

Toivottavasti liput käyvät hyvin kaupaksi, jotta tulisi toinenkin keikka. Tällä kertaa voisi mennä katsomaan molemmat. Ja melkeimpä voisi koittaa nyt tasalta Göterborgin keikalle lippuja, pomon Ruotsin keikat ovat olleet suhteellisen legendaarisia. (EDIT tai sitten ei, puoli tuntia jonossa nettisivuille ja vieläkin yli 15 minuuttia jäljellä)
Flash
04.12.2007 09:59:19

Joo, kentällä ollaan. Ei taida tulla toista keikkaa tällä kertaa, kun kysyntä ei ole tämän kiihkeämpää... Noh, katellaan miten tilanne kehittyy.
Live Music Is Better!
mrk
04.12.2007 10:02:46 (muokattu 04.12.2007 10:04:02)
Joo, kentällä ollaan. Ei taida tulla toista keikkaa tällä kertaa, kun kysyntä ei ole tämän kiihkeämpää... Noh, katellaan miten tilanne kehittyy.

Katsomot on sentään myyty aika hyvin, pääkatsomo loppuun ja D-katsomosta löytyy vain jämäpaikkoja. Eiköhän se tästä, vasta tunti mennyt. Porukka kuitenkin jonottaa vielä huonolla tuurilla lippuluukuilla ja puhelimessa.
Roger
04.12.2007 10:20:22

Pari kenttälippua taskussa
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
The Boss
04.12.2007 10:53:48
Jees heräsin kolmelta. Nukuin ehkä kaksi tuntia. Ajoin lentokentälle ja sitten vain hengailemaan. Reilut viisi tuntia siinä meni, mutta ei se mitään. Kahdeksas olin, ensimmäiset olivat tulleet eilen klo 17. Oli todella mukava porukka ja järjestettiin hyvin jonotusnumerot, niin ei tarvinnut ihan heti asettua jonoon. Siinä sitten lueskeltiin, juteltiin, joutiin kahvia syötiin jne, vain kulutetiiin aikaa. Noin puolitoista tuntia ennen lipunmyynnin alkamista siirryimme jonoon.

Eli aika mukavasti meni, nyt on 8 lippua kentälle. Hyvä meininki. Ja tänään saan kamerankin! Tämähän on loistavaa!
Jubi
04.12.2007 11:52:41
Olisko porukalla jo niin hyvin toinen keikka tiedossa, ettei vaivauduta jonottelemaan tähän ekaan, kun luotetaan siihen, että ne liput saa kuitenkin? Näin ollen kysyntä vaikuttais vaisulta.

Itsellä oli palaveri merkattu alkamaan 9:30 ja 9:22 pääsin puhelimella läpi Lippupalveluun. Kahdeksan kentälle, kiitos! Close call kirjaimellisesti.
Innostus: Nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
mrk
04.12.2007 12:10:16 (muokattu 04.12.2007 12:12:23)
Ruotsissa eka keikka meni jo loppuun, toinen lisättiin seuraavalle päivälle. Toivottavasti tulee tännekin toinen, niin ei tarvitse harkita ulkomaille lähtöä.
beissi man
04.12.2007 12:19:05
Ite menin n. klo. 5.00 Lappeenrannan Citymarketin luukulle. Eka olin ja yllättävän vähän tuli porukkaa. Loppua kohden n. 8.00 tuli suurin osa. Jokatapauksessa 2 kenttälippua plakkarissa.

Vielä näyttää lippupalvelu vihreätä kuinkohan nopeesti menee täyteen.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
Tellervo
04.12.2007 12:56:49
Mulla ei onnistunut mikään väylä, mutta luojan kiitos ystävällä lykästi. Kentälle siis päästään.
Ei mulloo sulle mitään sanottavaa. On vaan kiinni kietouduttavaa.
ville999
04.12.2007 13:27:21
Lahden lippupalvelussa henkilökunta kuiski että "millon ne toisen keikan liput tulevatkaa myyntiin." Että näinköhän heillä on jo sisäpiiritietoa toisesta keikasta.
Jäämme odottamaan...
reverend
04.12.2007 13:36:51
Lahden lippupalvelussa henkilökunta kuiski että "millon ne toisen keikan liput tulevatkaa myyntiin." Että näinköhän heillä on jo sisäpiiritietoa toisesta keikasta.
Jäämme odottamaan...

Tuossa vanhassa uutisessakin puhutaan kahdesta keikasta.
http://www.iltalehti.fi/popstars/200711146846736_ps.shtml

Kai ne odottaa pari päivää ennenkuin toisesta keikasta kerrotaan virallisesti. Itse sain pari lippua ostettua melko helposti, reilut kymmenen ihmistä oli jonossa ennen minua. Ilmeisesti katsomot alkavat olla jo lähes loppuunmyytyjä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)