Aihe: Wolf Guitars - kimppatilaus suoraan Koreasta?
1 2 3 4 515 16 17 18 1933 34 35 36 37
J.Hollström
03.12.2007 14:50:41
Liityin mukaan iloiseen seurueeseen tilaamalla 5-kielisen Wolfin jee.

E: Osaako joku muuten heittää paljonko suunnilleen tulisi Matkahuollon kautta tuolta Etelä-Suomesta Ouluun tommonen basson kokoinen paketti maksamaan? Itse olen niin puusilmä etten löytänyt Matkahuollon sivuilta laskuria/taulukkoa.

Painon mukaan täältä:
http://matkahuolto.fi/fi/pakettipal … ut/palvelut_ja_hinnat/bussipaketti/
"Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa."
Kalamazoo
03.12.2007 15:34:20

Kappas, kiitoksia. Eli varmaan tuolla viiden kilon painoisen paketin (10,74€ alveineen) hinnalla pääsee.
Life ain`t pretty for a dog faced boy Loungemusiikkia helvetistä
jaj666
03.12.2007 15:37:25
Täältä lähti myös yksi viisikielisen tilaus vetämään, En ollut jostain syystä huomannut koko ketjua ja meinas ruveta jänskättämään lukiessa loppua lähestyttäessä että joko tilaus on lähtenyt... No jäihän tässä vissiin kuitenkin pari päivää pelivaraa :)

Täytyy kyllä nostaa hattua herra kraapsille kun vaivautuu organisoimaan tällaista, hieno homma! :)
joukov
03.12.2007 15:41:00
Kappas, kiitoksia. Eli varmaan tuolla viiden kilon painoisen paketin (10,74€ alveineen) hinnalla pääsee.

Ehkä jos lähettää pelkän soittimen ilman pakkauksia normaalina pakettina. Yleinen käytäntö lienee, että soitin lähetetään pakattuna ja särkyvänä, jolloin liikutaan hintaluokassa 20-25 euroa.
"I don't think, therefore I am."
Hannu A
03.12.2007 16:03:24 (muokattu 03.12.2007 16:20:47)

E: Osaako joku muuten heittää paljonko suunnilleen tulisi Matkahuollon kautta tuolta Etelä-Suomesta Ouluun tommonen basson kokoinen paketti maksamaan? Itse olen niin puusilmä etten löytänyt Matkahuollon sivuilta laskuria/taulukkoa.

Noin 15 euron luokkaa yleensä kotimaahan, ihan normipakettina olen noita yleensä lähettänyt ja vastaanottanut. ihan hyvin on toiminut matkahuollossa hommat ja ehjänä on pysynyt ainakin tähän asti
Basisti Jumalan armosta
L-studio
03.12.2007 16:36:24
Itse ainakin olisin valmis tiputtautumaan S-9:stä nauhalliseen 7:ään, mikäli yleinen mielipide sitä vaatii.

Samaa mieltää, kun olen kahta tilaamassa.
3 aikuista tytärtä ja vielä hengissä!
joukov
03.12.2007 17:12:58
Kraaps & Sensonic, kuuluiko hintaan kantopussi vai oliko se extraa? Kovaa laukkuahan noissa ei taida tulla mukana.
"I don't think, therefore I am."
Hannu A
03.12.2007 17:36:53

kuuluiko hintaan kantopussi vai oliko se extraa? Kovaa laukkuahan noissa ei taida tulla mukana.

ei mun mielestä, soittimet toimitetaan pahvilaatikossa, jos sensonicin kertomuksesta ja kuvista ekan kitaratilauksen jälkeen oikein ymmärsin ja muistan.

hinnastosta löytyy gigbag hintaan 15 USD, jonka laadusta en osaa sanoa yhtikäs mitään. Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että gigbagit on hanurista ja soittimella pitää olla kova laukku (yks basson kaula poikki kun 2- ja 4-vuotiaat hyppäs kimpassa pussin päälle....). Itse en hinnastosta löytänyt kovaa laukkua millekään soittimelle, mutta saahan niitä laukkuja kyllä mistä vaan musiikkikaupasta tai thomannilta.
Basisti Jumalan armosta
Sensonic
03.12.2007 17:40:36
Kraaps & Sensonic, kuuluiko hintaan kantopussi vai oliko se extraa? Kovaa laukkuahan noissa ei taida tulla mukana.

Ei kuulu. Soittimet tulevat omissa vahvistetuissa pahvilaatikoissaan. Tuskin kukaan olettaisi, että tuohon hintaan saisi soittimeen mukaan kantopussin tai kovan laukun, vaikka soittimien hinta-/laatusuhde onkin erittäin hyvä...

Päivitys Wolfin kitarakimppatilaukseen II: maksoin kitarat juuri äsken, joten koittakaa pistää hanaa tilauksen kanssa, niin voidaan saada soittimet lähes samaan aikaan.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KP3C, Landola F6/Cut
fh
03.12.2007 18:14:29
Olen valmis ottamaan seiskoista sen seiskan (halvimman)...Niin saadaan tilaus lähtemään. Mutta jos päädytään siihen 11:seen niin sekin käy, ei nimittäin ole rahasta kiinni ;-)
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
Kalamazoo
03.12.2007 19:37:38

Kauankos siinä nyt kestikään näillä kitaroiden tilaajilla loppujen lopuksi se tilauksen saapuminen?
Life ain`t pretty for a dog faced boy Loungemusiikkia helvetistä
Hannu A
03.12.2007 19:38:13

Ok,

otetaanko uusi äänestyskierros seiskakielisistä.

varmoja mukanaolijoita ovat seuraavat nimimerkit: pardy, joukov, kozmic, Jamz, fh, Pyhä Vasili, TuoBass, Larmer, L-Studio (2 ääntä) ja Juho511

eli kymmenen ukkoa ja 11 bassoa tulossa, koska 5-kielistä on lähdössä tilaamaan jo 17 heppua, niin sanoisin aika varmaksi tuon tilauksen toteutumisen.

Tehtaalta en ole saanut vieläkään vastausta niihin mitä kysyin viime viikolla, ajattelin illalla pommittaa uudestaan....

Siis hyvät herrat mikä basso laitetaan tilaukseen. kerrataan vaihtoehdot vielä:

WTHB-7
WTHB-S9
WTHB-S11 vihreänä
WTHB-S11 punaisena

äänestäkäätten nuista niin koitetaan saada homma eteenpäin, jos tehtaalta onnistuu se S11 puolet punaisena ja vihreenä, niin olisko se unelmakompromissi, heittäkää nyt joku kommenttia...
Basisti Jumalan armosta
L-studio
03.12.2007 19:49:45
WTHB-7 x 2 kpl olisi mieluisin.
Jos valittavana on vihreä tai punainen WTHB-11, niin mieluiten punaiset
Viimeinen olisi WTHB-S9
3 aikuista tytärtä ja vielä hengissä!
kozmik
03.12.2007 19:54:07

Käytetäänpäs mieluummin tätä listaa, helpompi laskea äänet lopuksi. Otan vapauden lisätä TuoBassin ja L-studion äänet listaan omani lisäksi.

------------------------------------------

WTHB-7 XXX
WTHB-S9
WTHB-S11 vihreänä X
WTHB-S11 punaisena

Jos S9:ään päädytään, jättäydyn pois tilauksesta. S11 mieluummin punaisena.
"Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!"
pardy
03.12.2007 19:57:57

WTHB-7 XXX
WTHB-S9
WTHB-S11 vihreänä X
WTHB-S11 punaisena X

Vihreäkin välttää.
fh
03.12.2007 20:04:43
WTHB-7 XXX
WTHB-S9
WTHB-S11 vihreänä X
WTHB-S11 punaisena XX

mutta vihreäkin passaa!
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
Nitrodelay
03.12.2007 20:19:36

Eihän tuosta arpomisesta voi muuhun johtopäätökseen tulla kuin että 7 kieltä on basistille liikaa ;-)

Ehdotan, että noista nyt kaks vähiten bongia saanutta tippuu veke. Jos jollekin ei sovi, niin jää pois.

Eli, jos WTHB-7 ja WTHB-S11 punaista voidaan kumpaakin tilata, niin niistä jompikumpi. Pakkohan se on niin mennä. Korean juna lähtöö...!
...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267
juho511
03.12.2007 20:21:06
WTHB-7 (nauhallisena) x 2 kpl olisi toivelistalla
Jos päädytään WTHB-S11, niin toinen vihreä ja toinen punainen

WTHB-7 XXXXX
WTHB-S9
WTHB-S11 vihreänä X
WTHB-S11 punaisena XX
Sensonic
03.12.2007 20:44:36 (muokattu 04.12.2007 07:18:40)
Kauankos siinä nyt kestikään näillä kitaroiden tilaajilla loppujen lopuksi se tilauksen saapuminen?

Noin kaksi kuukautta. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että syyskuun puolivälissä tehty tilaus taisi mennä pahimman soittimienvalmistus jouluruuhkan keskelle. Täytyykin toivoa, että nyt ei ole enää pahempaa jouluruuhkaa, jotta voitaisiin saada soittimet nopeammin.

Tämähän oli sitten vain toiveajattelua, eikä faktaa. Lentorahti ei sitten kestä enää kuin pari päivää ja tullissa istuminen 15 minuuttia - 2 tuntia. Soittimien toimittaminen tilaajilleen (jos täytyy viedä Matkahuoltoon) vie noin 1-2 päivää riippuen lähetettävien kitaroiden määrästä ja käytössä olevasta autosta (henkilöauto vs. pakettiauto).

Joku kirjoitti tällä palstalla, että ei ole rahasta kiinni. No jos soittimen hinta on +200 euroa, niin luulisi, että ei olisi sentään ihan ylivoimaista investoida tuollaiseen soittimeen.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KP3C, Landola F6/Cut
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)