Aihe: V-rumpalit hoi!!
1
Cirya
03.12.2007 20:51:35
Kysy LumPus: lta. Tietää näistä yhtä jos toistakin. Tai on ainaki ennen tiennyt. Tuskin pahasti tyhmentäytynytkään..
LumPus
03.12.2007 20:53:56
Ostin käytetyn TD-6KW setin viikko sitten ja tyytyväinen olen ollut.
Jos täällä lueskelee joku jolla on myös tuollainen haitsu kontrolleri ja pädi erikseen niin kertokoon onko se haitsun pull off efektin aikaansaaminen noin älyttömän työlästä?

Mun pitää tömäyttää sitä pedaalia kantapäällä niin että koko yläkerrassa helisee irtaimisto, jotta saisin kyseisen äänen aikaiseksi, vai onko kontrollerini kenties paskana?

Takuuta on kuitenkin jäljellä joten vielä ei ole itkun aika!

PS: Ja VH-11 tulee hankintaan joskus, mutta tietääkö joku onko sen toiminnallisuudessa eroa esim TD-12 ja TD-6 välillä kun tuo maahantuoja antaa hiukan ymmärtää niin??

mors. siinä kontrollerissa on se säätöruuvi siellä edessä, jolla saa "kiinnityspistettä" säädettyä. testaa siirrellä sitä hieman. ei ittellä oo oikeen tollasta ongelmaa ollu huomattavissa kun oon käyttäny.

ja tuota, tuo "footsplash" muistaakseni juuri puuttuu vh-11 toiminnoista kutosen kanssa. muuten saa kyllä ihan hyväksi asetettua sen. dynamiikka nyt ei tietenkään ihan kakstoistasen tasoa ole, mikä on ihan ymmärrettävää. mutta samanlainen kuin cy-5 pädissä.
Synth
06.12.2007 12:37:24
Ok kiitos!

Ja mitäs tämä sitten tarkoittaa kun näiden MESH-padien tuoteselostuksessa sanotaan:

" v-Pads with Rim SHOT possibility on the Toms (only with TD-20)"

Komiasti tuntuu toimivan TD-6:ssakin nuo reunatriggaukset, jopa kumipädeilläkin.
Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä...
LumPus
06.12.2007 13:14:41
Ok kiitos!

Ja mitäs tämä sitten tarkoittaa kun näiden MESH-padien tuoteselostuksessa sanotaan:

" v-Pads with Rim SHOT possibility on the Toms (only with TD-20)"

Komiasti tuntuu toimivan TD-6:ssakin nuo reunatriggaukset, jopa kumipädeilläkin.

mjoo. se reunatriggausjuttu toimii kutosessa vaan niillä kumipädeillä, niissä kun on oikeasti vaan yksi triggeri ja jotenkin erikoisesti sen reunan erottaa... noh kuitenkin.
kutoseen kun laitat kaksitriggerisen mesh-pädin niin eipä reuna enää toimikkaan.
ainoastaan td-12 ja td-20 tunnistaa kaikista pädeistä rimmin.
Synth
06.12.2007 16:20:59
mjoo. se reunatriggausjuttu toimii kutosessa vaan niillä kumipädeillä, niissä kun on oikeasti vaan yksi triggeri ja jotenkin erikoisesti sen reunan erottaa... noh kuitenkin.
kutoseen kun laitat kaksitriggerisen mesh-pädin niin eipä reuna enää toimikkaan.
ainoastaan td-12 ja td-20 tunnistaa kaikista pädeistä rimmin.

Snarena mulla on PDX-8 ja siinäkin triggaus kyllä toimii kantistakin.
TD-6:n ohjekirjakin vihjailee että voin laittaa kaksi tomia yhteen tuloon sellaisella auxi piuhalla mutta reunatriggaukset eivät toimi silloin.. jännää jos silti kummassakin on vain yksi triggeri????
LumPus
06.12.2007 17:52:20
Snarena mulla on PDX-8 ja siinäkin triggaus kyllä toimii kantistakin.
TD-6:n ohjekirjakin vihjailee että voin laittaa kaksi tomia yhteen tuloon sellaisella auxi piuhalla mutta reunatriggaukset eivät toimi silloin.. jännää jos silti kummassakin on vain yksi triggeri????

jees, eli snareliitäntä tunnistaa kaksitriggerisen pädin.
just heräsin päiväunilta, vaikea selittää se tomijuttu.
joku ns. painesensori on PD-8 pädeissä jolloin jakaa sen reunalyönnin erikseen.. ja kahessa tomi-inputissa on se jakomahdollisuus että saa y-piuhalla kaksi monopädiä siihen sisääntuoloon.
Synth
08.12.2007 14:29:53
jees, eli snareliitäntä tunnistaa kaksitriggerisen pädin.
just heräsin päiväunilta, vaikea selittää se tomijuttu.
joku ns. painesensori on PD-8 pädeissä jolloin jakaa sen reunalyönnin erikseen.. ja kahessa tomi-inputissa on se jakomahdollisuus että saa y-piuhalla kaksi monopädiä siihen sisääntuoloon.

OK! Kiitoksia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)