Kuha 02.12.2007 18:19:50 | |
---|
J Mies käski kysyä, josko äänestyksen päättymistä voisi venyttää puolille öin asti Voi venyttää. |
Jucciz 02.12.2007 18:34:34 (muokattu 02.12.2007 18:36:22) | |
---|
Suomi on vaan sen verran vaikea kieli ja väärinymmärryksille on sijaa. Jos voimassa oleva sääntö on "(ainoastaan) ÄÄNESTÄMIÄÄN SOOLOJA KOMMENTOIVAT voivat äänestää", siitä seuraa loogisesti: 1) Jos en perustele antamiani pisteitä -> en käytännössä voi äänestää enkä siis ole "oikeasti" äänestänyt. 2) Jos en ole äänestänyt -> mahdollisesti saamiani pisteitä ei lasketa ja jään nollille. ELI: Kaikki skabaan osallistujat ovat velvoitettuja myös kommentoimaan kun äänestyksen aika tulee, tai he jäävät skabassa nollille, vaikka soolo olisi ollut kuinka hyvä. kommentointipakko on niillä äänestäjillä, jotka eivät osallistu skabaan, mutta äänestävät. Näin olen, uusitut säännöt, ymmärtänyt Minä käsitin, että kommentointipakko on kaikilla äänestäjillä, eli myös skabaan osallistuneilla soittajilla. Olenkohan ainut, joka ymmärsi näin? Sivun 99 ylälaidassa kirjoitin "Jos äänestämiensä soolojen kommentointi muuttuu pakolliseksi, se on ainakin allekirjoittaneelle ihan ok. Vaikka jo tässä skabassa." ja tällä ymmärsin itse ainakin, että sama sääntö koskisi kaikkia, jotka äänestävät - osallistuivatpa itse kisaan tai eivät. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
apenaattori 02.12.2007 19:13:20 | |
---|
^ Ymmärsin kanssa tuolla lailla. Olisi hyvä sääntö kyllä. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Kuha 02.12.2007 19:26:47 | |
---|
Minä käsitin, että kommentointipakko on kaikilla äänestäjillä, eli myös skabaan osallistuneilla soittajilla. Olenkohan ainut, joka ymmärsi näin? Käsitit väärin. Mutta eipä tuo haittaa, koska on hyvä että sooloja myös kommentoidaan. Missään ei lue, että myös osallistujilla on kommentointipakko - sen voi niinkin kyllä ymmärtää. Näin olen kuitenkin säännön tarkoittanut, enkä näe syytä sitä tässä skabassa muuttaa. Seuraava vetäjä päättäköön itse. |
rheinone 02.12.2007 19:35:25 | |
---|
15._Heti alkuun koin pienen WTF-ilmiön itsessäni: rock-mies ja aika jazzahtava soundi. Keskivaiheilla homma muuttui soundin kanssa pikkaisen, mutta ei ehkä vieläkään ihan siihen, mitä ajattelin. Joo mut eihän taustakaan ollu mitään rokettirollia. Hyviä juttuja kuitenkin, vaikka joissain kohti pieniä ontumisia taisi olla. Tänks! Ontuupa hyvinkin, soittajaksi tässä vasta pikkuhiljaa harjoitellaan. Tulee treenattua niin vähän että kaikki tämmönen puuhailu on kotiinpäin. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
stratomaster 02.12.2007 19:49:56 (muokattu 02.12.2007 20:03:40) | |
---|
Purple Masiin sanoi: Stratomaster: Stratomaster on yleensä ollut niitä soittajia joista haluaisin pitää,mutta ei vaan iske.Tämänkertainen soolo vähän "viipyilevämpi" ja rosoisempi?Enemmän mummakuuni.Tämä kantoi loppuun asti. Kiitos pisteestä ja kommentista. Ei mun soitosta tarvitse yrittää mitenkään väkisin pitää. Jos ei nappaa niin ei nappaa, se on ihan ok. Ton sun kommenttisi innoittamana katselin skabojen äänestyksiä jonkin verran taaksepäin, ja tuolta löytyi aika mielenkiintoinen kolmen skaban putki. Näin sä olet äänestänyt: Skaba 96: 3p BigPapa Maltillinen mutta paljon puhuva,tässä kuunneltiin mitä taustalla tapahtui... 3p Stratomaster 2p Jucciz Skaba 95: 3p Stratomaster 2p Jzci 2p Juki68 2p Mammukka 1p Arkkikansleri Skaba 94: 3p Mammukka 3p Stratomaster 2p Juki68 1p Man9 1p Johnnycaster Eli kolmesta skabasta yhteensä 9 pojoa. :D cbs sanoi: Stratomaster - Helppoa se on, kun osaa. Mun mielestä nuo vibrat kuulosti alkupuolella muuten hyvinkin Velsamaisilta. Nöyrä kiitos, tää on parhaita kehuja mitä oon saanut, kun tuohon mieheen verrataan. Edit: aika moni on kommentoinut tuota mun soundia ja kaiun määrää. Ja ihan aiheellisesti, myönnän ettei soundi ollut ihan napakymppi. Erityisesti toi kaiun määrä häiritsi itseänikin jälkeen päin, vaikka soittohetkellä sitä tuntui olevan juuri sopivasti. Pitääpä olla jatkossa tarkempi. |
Robert 02.12.2007 19:50:47 | |
---|
Jucciz: Minä käsitin, että kommentointipakko on kaikilla äänestäjillä, eli myös skabaan osallistuneilla soittajilla. Olenkohan ainut, joka ymmärsi näin? Itse ymmärsin siten kuin skaban aloittaja alunperin tarkoittikin. Mutta nythän se on editoitu yksiselitteisempään suuntaan. Tausta oli kyllä kova. ... |
Kuha 02.12.2007 19:58:42 | |
---|
Saundi tuo mieleen jonkun kasarikitaristin. Hehe...ehkä se on tuo ES 335, liikaa säröä tuli ainakin. |
Kuha 02.12.2007 20:12:05 | |
---|
taisin ratsata pisteille kaikki stratolla soittelijat Tattis, mulla oli puoliakkari kyllä. |
Jucciz 02.12.2007 20:31:44 (muokattu 02.12.2007 20:32:33) | |
---|
Tattis, mulla oli puoliakkari kyllä. Niin ja mulla Tele ... Tosiaan, eikös tuo sääntö "skaban ulkopuolisten äänestäjien on kommentoitava ne soolot, joille antaa pisteitä" ole ollut voimassa jo jonkin aikaa, eli eihän tämä edes ole mikään sääntömuutos? Itsekin sain noottia siitä kun vedin yhtä skabaa tässä taannoin enkä aluksi kelpuuttanut pojoja niiltä, jotka eivät olleet mukana itse kisassa ja jotka kommenotivat vain ne soolot, joille pisteitä antoivat - ennenhän ulkopuoliset saivat äänestää ainoastaan, jos toimivat kuten willie, eli kommentoivat _kaikki_ soolot. Sääntömuutos nykyiseen sitä vastoin olisi juurikin se, että myös osallistujilta edellytetään kommentteja. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Forest 02.12.2007 21:40:30 | |
---|
Tyylikäs alku...Jaahans bläk määgic woman. Heh! Hain ensin ihan tarkoituksella Carlos-soundia ja toi vaan tuli ihan pakosta vaikka muutin vähän soundiakin. Tausta johdatteli... "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Jucciz 02.12.2007 21:45:07 | |
---|
En muuten oo Juicciz, Jussiz enkä Juzzic. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Krice 02.12.2007 21:51:13 | |
---|
Missään ei lue, että myös osallistujilla on kommentointipakko - sen voi niinkin kyllä ymmärtää. Pari sivua sitten: "Tuota noin... minusta sääntömuutos siihen suuntaan, että AINAKIN sooloja joille antaa pojoja on pakko kommentoida, siis myös osallistujien." Näin minä käsitin sääntö_uudistuksen_. |
oiva tumpeloinen 02.12.2007 22:00:50 | |
---|
Varmaankin tilanne on juuri päinvastoin: vähän liian monta ottoa, ja yleensä se eka tai toka on paras. Sen jälkeen lähinnä huononee. Tämänkertainen missioni taisi olla - näin jälkikäteen ajateltuna - bluesin ja ei-bluesin yhdistäminen semmoiseksi paketiksi, että siinä olisi kaikile jotain hyvää. Epävarmuus voi hyvinkin olla soolojeni pääasiallinen rakennusaine: joskus se kääntyy eduksi, joskus ei... "en koskaan ole varma, mitä soitan seuraavaksi, eikä ole yleisökään". Tuo voisi hyvin olla sanan "improvisointi" määritelmä, jos multa kysytään. ;) Ehkä mä vain odotin liikoja. Kova veto se oli, ei siinä mitään, mutta normaalista ehkä vähän heikompi esitys mun mielestä. Ehkä se sitten tällä kertaa kaatui sinne huonompaan, tai jotain. Ja vieläkin, se ei kuunnellen koko 30 vetoa ollut huono, päinvastoin. |
-KK- 02.12.2007 23:50:05 | |
---|
Minä käsitin, että kommentointipakko on kaikilla äänestäjillä, eli myös skabaan osallistuneilla soittajilla. Olenkohan ainut, joka ymmärsi näin? Käsitit väärin. Mutta eipä tuo haittaa, koska on hyvä että sooloja myös kommentoidaan. Täällä myös yksi väärinkäsittäjä. Ts. kannatan pro kommentointipakko siipeä. |
Tilumiässs 03.12.2007 00:04:30 | |
---|
Menkää ny hotelliin. Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille |
Onnittelut Masalle, oikea veto voitti! |
Juzpe 03.12.2007 07:53:21 | |
---|
Tässä oli nyt käytetty niitä efektejä, ehkä jopa pikkusen liiaksikin. Olihan siinä joo... Lespa R9, RMC wahi ja buddan SD 30... ja kaks plugipiuhaa välissä ja wahissa muuntaja.... vedin siis ihan efektimaksimit. Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi |
MadMatt 03.12.2007 09:28:42 | |
---|
Kokeillaan tässä uudessa skabassa sellaista kommentointi pakkoa että myös osallistujien olisi kommentoitava antamansa pisteet. Ei liene paha rasti kun muutamalla sanallakin halutessaan selviää. Nothin' but the blues |
rheinone 03.12.2007 14:20:29 | |
---|
Hehe...ehkä se on tuo ES 335, liikaa säröä tuli ainakin. Ai se oli Essi... Tarkoitin kasarikitaristilla sitä hulikopteriturmassa delannutta sälliä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |