Aihe: Kaikkee sitä kuulee:=)
1 2 3 4 5 6
haitari
01.12.2007 21:49:05

Nii-i...ja vielä haitarin perässä :-)

Toivottavasti todellakin niin päin, että eka ukko pihalle ja sitten haitari, ennättäis ottamaan koppia. Haitari jäis ehjäksi ja olisipahan edes jotain mitä näppäillä.

Joku palstalaisista toki saattaisi toivoa, että haitari ensin, jotta saataisiin jälleen yksi pirun keuhko pois päiviltä...
Missä mie oon? Ja oonks mieki täälä?
mack the knife
01.12.2007 22:29:38
Joo, sitten kun heittäis jonkun hyvän, niin vaimo voi heittää vielä paremman - nimittäin heittää pihalle.

Ei voi onneksi mua mun kämpästä heittää. Heittäköön itsensä.
COVS n:o 1.
vanhami
02.12.2007 00:32:41

Mulla oli vittumainen tilanne aikoinaan, sanoin silloiselle muijalle, että se on nyt loppu. Asuttiin mun omistuskämpässä, johon muija oli muuttanut jälkikäteen.

"mihin minä kotoani lähtisin, oli vastaus"

Myin kämpän pois ja muutettiin vuokralle muijan nimillä olevaan kämppään, ostin salaa uuden asunnon ja ajatelin muuttaa sinne. No jäätiin rysän päältä kiinni nykyisen vaimoni kanssa niin se homma hoitui sitten hieman nopeutetulla aikataululla.
baron
02.12.2007 05:53:55

Maailman helpointa on raahata ämmiä himaan, mutta kun joku opettaisi miten ne saisi tyylikkäästi ulos?
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
mack the knife
02.12.2007 10:12:50
Maailman helpointa on raahata ämmiä himaan, mutta kun joku opettaisi miten ne saisi tyylikkäästi ulos?

No.
Ensin panet, sitten käännät selän, pieru reiteen ja kuorsaamaan. Vähän ajan päästä heräät, kysyt: vieläkö sä siinä makaat?

Ai niin, tyylikkäästi. En tiedä.
COVS n:o 1.
Lennu
02.12.2007 12:32:01

- onks sulla peiliä *lirkuti*
- joo, hississä on yksi.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Timi
02.12.2007 15:10:42
Huomenta!Ottaisitko aamukahvin sijaan hiukan penisilliiniä ko ei ihan vielä tiedä?
Kylmän viileesti!
sabian
02.12.2007 16:39:31

Mene aamulla keittiöön ja huuda sieltä että ottaako huora puuroa. Tyylikkyydestä nyt niin väliä pääasia että poistuu pelipaikalta.
Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä
Ukko
02.12.2007 17:24:00

Kunnollinen suolikaasu annos saa ihmeitä aikaan
Sertzo S
02.12.2007 17:29:10 (muokattu 02.12.2007 17:29:45)
Kunnollinen suolikaasu annos saa ihmeitä aikaan

Piereskely on kautta vuosisatojen suunnattomasti huvittanut ihmisiä.
Tosin tuossa naisen ulossaannissa sen luulisi toimivan myös. ;)
KoskPaavo
02.12.2007 18:25:09
Piereskely on kautta vuosisatojen suunnattomasti huvittanut ihmisiä.
Tosin tuossa naisen ulossaannissa sen luulisi toimivan myös. ;)

Eiköhän teatraalinen mastubointinäytös aihuttaisi myös naaraan nopean poistumisen.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Tankero
02.12.2007 18:52:10
Eiköhän teatraalinen mastubointinäytös aihuttaisi myös naaraan nopean poistumisen.

Ei auta, olen muutaman kerran kokeillut.
Varmasti, vissiin.
Ukko
02.12.2007 19:27:17

Pervo mikä pervo :/
isojussi
02.12.2007 20:18:17

Äläs sa - sillä voi olla päinvastainenkin vaikutus.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Tankero
02.12.2007 20:35:45
Äläs sa - sillä voi olla päinvastainenkin vaikutus.

Niinpä juuri.
Varmasti, vissiin.
vanhami
02.12.2007 22:29:12
Sanoo illalla jo, että aamulla on työpäivä. Kun silmää saa auki, niin suihkuun ja kamppeet niskaan ja ulos, jos typy on hereillään, niin sanoo vaan, että pitää mennä duuniin, vaikka meniskin kulman kuppilaan loiventamaan.
warvick
03.12.2007 01:52:25
Kyllä TM-palstaan voi luottaa! Tästäkin asiasta tuntuu olevan runsaasti käytännön kokemusta ja hyviä neuvoja tarjolla.

No kyllähän sitä vähintään senverran voi odottaa turmeltuneilta, kaiken nähneiltä Tanssimuusikoilta:=)
Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa unohtaa...
Tankoprinssi
03.12.2007 17:55:02

Jos se onkin luullut, että olet vaan nopea mies muniasi pesemään.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
vanhami
03.12.2007 19:26:53
Kerran haukiputaalla käydessäni olin kyläilemässä erään tyttösen luona. Järki sanoi, että kannattaa hipsiä ennen aamun koittoa pois. Nukahdin jossain vaiheessa ja heräsin jotain kuuden seitsemän välillä.

Oli talvi ja yöllä oli satanut tuoretta lunta. Rivitaloyhtiössä olin... kävelin ulos, naapurissa oli potkukelkka, otin sen siitä ensihätään ja potkuttelin 5km majapaikkaani. Jäi varmaan jäljet, mistä oli tultu ja millä oli matkaa jatkettu.

Taskuja kaivelin siinä sitten päivemmällä..

"olet varmaankin jo häipynyt kun herään, mutta soittele jos... "

Ei ollut varmaan eka kertaa kundi karannut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)