Aihe: Adobe Audition&monta raitaa yhtäaikaa sisään?
1 2
KeljuK
05.04.2004 11:38:40
Selvisi tuokin, tosin ei hyvällä tavalla- tai näin Adobe:n foorumeilta.

Audition ei tue erikseen äänikorttien moniraitanauhoitusta, ja Sound Blaster Audigy taasen ei sisällä rautaa&omaa ohjelmaa tähän.

Nuendo tms. saa kaikki Sound Blasterin sisääntulot käyttöön yhtäaikaa ohjelmallisesti, Adobe Auditionissa ainut vaihtoehto sisääntulojen valintaan on Windows:n oma "mikseri" mistä valitaan äänityskanava. Tällä taasen ei saa kuin yhden kerrallaan käyttöön.

Eli paska softa tuolta osin. Kovin monimutkaisesta asiasta ei voi olla kyse kun mm. ilmainen Krystal tuota tukee.
sormunen
05.04.2004 14:30:01
Selvisi tuokin, tosin ei hyvällä tavalla- tai näin Adobe:n foorumeilta.

No hyvä että selvisi. Eli Audigy ei ole multitrack -kortti muuten kuin leikisti.

Aiotko silti ostaa Auditionin? Itse olen pohtinut vaihtoehtoa vakavasti, mutta alusta lähtien oon ajatellut, että äänityskortin pitäisi olla erikseen. Jos ostat, niin kirjoita jossain vaiheessa kokemuksista.
KeljuK
05.04.2004 16:37:24
No hyvä että selvisi. Eli Audigy ei ole multitrack -kortti muuten kuin leikisti.

Jep. Kortissa on kuitenkin sisääntuloja peräti 5- Mic, 2xLine(toinen RCA), Opt&SPDIF- sekä Midi.

Jossain päässä on iso bugi kun noiden käyttöönsaaminen yhtäaikaa on noinkin ohjelmakohtaista.

Mutta itse Auditionista, kannattaa siis testata ihan sen oman kortin kanssa ettei ongelmia tule.

Selkeä ja yksinkertainen, perus- äänenmuokkaukset tulevat mukaan, tukee DirectX- plugineja. Ehdottomasti testaamisen arvoinen.
jorma_r
07.04.2004 13:20:01
Nyt kun on Audition puheena:

Mitenkäs ihmeessä saan nauhoitettavat raidat kuulumaan nauhoituksen aikana?

Intuitiivisen säädön jälkeen moniraitaäänitys toimii, samoin nauhoitetun äänen soitto jälkeenpäin. Nauhoittaessa ei vain kuulu mitään...

Manuaalista löysin monitoirointiin liittyvää tarinaa mutta siinä keskityttiin level-mittareiden toimintaan...
KeljuK
07.04.2004 19:28:58
Nyt kun on Audition puheena:

Mitenkäs ihmeessä saan nauhoitettavat raidat kuulumaan nauhoituksen aikana?

Intuitiivisen säädön jälkeen moniraitaäänitys toimii, samoin nauhoitetun äänen soitto jälkeenpäin. Nauhoittaessa ei vain kuulu mitään...

Manuaalista löysin monitoirointiin liittyvää tarinaa mutta siinä keskityttiin level-mittareiden toimintaan...

Hassua, minulla kun ongelma oli juuri toisinpäin. Kun painan REC- napin pohjaan, niin monitorointi toimii, ilman mitään sen ihmeempää säätämistä. Samoin kun painaa F10, niin monitorointi toimii. Tarkista OUT1- kanavan asetus, siitä se lienee kiinni.
anapena
03.12.2007 15:10:51
No kyllä sen pitäisi olla, koska kuten jo aiemmin sanoin niin Nuendon testiversiolla sekä sillä ilmaisella Krystal:lla se onnistuu.

Tiedustelisin ihan ilman mitään waretus-kettuilua, että onko Nuendosta olemassa joku oikea testiversio? Kiinnostaisi kokeilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)