Aihe: pehmeille tapeteille käyttöä T.Vaara näyttää luonteensa
1 2
Roadari
28.11.2007 22:22:41
Tämän postasin aiemmin eräässä huoneessa, tässä nyt julkisestikin kaikille nautittavaksi artistin hienoja käytöstapoja.
Taiteilija Vaaralle terveisiä: Et ole ikuna etkä koskaan, missään olosuhteissa tervetullut syömään minun pöytääni. Suosittelen myös notta vaihdat kadulla puolta jos vastatusten kävellään. (et tosin tunne minua, joten se siitä)

Lisää aihetta pehmeille tapeteille.

Useimmat teistä varmaan on jo lukenut tästä Pitkää koskevasta Mamba episodista.
Ennen olen pitänyt taitelija Vaaraa vain määkivänä lampaana, mutta nyt selvis että se on myös idioottikin!

Aiheeseen taustaa:
http://www.mamba.fi/uutiset2007.html
http://www.fikkarispede.blogspot.com/

Voi että on porissa noussut ottaan joku muu kuin kokemäenjoen joenvesi tai jaloviina.
Ymmärtäisin että tilanteessa saattaa vähän tulistua ja tulee sanottua, mutta että parin päivän jälkeen avautuu julkisilla nettisivuilla. Noita sivuja kun varmaan lukee suurimmaksi osaksi orkesterin fanit. Toivottavasti niitä ei ole montaa.

Sääliks käy bändin omaa tekniikkaa.

Viltsun kanssa olen siinä samoilla linjoilla että niitten joululevy on ihan paska!

Huhuhu.. Nousipas taas verenpaine. Anteeks. Onneks on Pyöreän huoneen nurkka ja pehmeät tapetit..

Roadari
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
Pieni rumpalipoika
29.11.2007 02:17:02

Jos juttu menee kuten muppalotaistelijat kertovat, niin tota...siis henkilökohtaisesti en pidä T. Vaaraa minään enkä myöskään Mambaa. Mut joku vipu on kyllä vinksallaan sillä Vaaralla tuolla läpän tasolla ja julkisuushakuisuudella.

Siinä vaiheessa kun artisti alkaa kutsumaan itse itseään "tähdeksi", sanoisin henkilön olevan aika kuutamolla. Varsinkin, kun kyseisen tähden saavutukset ovat luokkaa Hikiä-Härmä, eikä Los Angeles-Lontoo.

Mietin muuten itekin, että mitähän kyseisen "tähden" tekniikka on ollut kyseisestä episodista mieltä. Ovathan he saletisti olleet ihan lähietäisyydellä, kun Pitkä sitä rojua sieltä lavalta alvariinsa "tähden" esitystä häiriten haki.
Rummut nurin ja nussimaan!
aimotuska
29.11.2007 07:50:35 (muokattu 29.11.2007 08:04:44)
Tästä on nyt kaksi näkemystä ja molemmat sanoo olevansa oikeassa...

Eihän siihen mikin hakemiseen tosiaan kauaa mene. Kysymykseksi jääkin se, mitä kautta ne mikit haettiin. Jos pitkä hillui selkeesti siellä ukkojen seassa keskellä lavaa, kesken vedon ilman välitöntä akuuttia tarvetta, niin kyllä siitä voi jo vähän sanoakin -- ei kylläkään sillä kärkevyydellä, mitä T.V. käytti. Mutta jos ne mikit haettiin vähän niinkun vaivihkaa lavan reunoja kyyryssä kierrellen, niin mun mielestä homma on tehty vähintäänkin oikein.

Eli: jos staralla on sanottavaa, niin sanotaan siitä kahden kesken, eikä postata hatemailia koko kansan nähtäväksi. Tää oli nyt Mamban puolesta joka tapauksessa neitimäistä toimintaa. Yritetään olla isompaa staraa kuin ollaankaan.

Tämä ketju tosin menee samaiseen hatemailin kategoriaan yhtä lailla. Mutta ymmärrän toki että tommonen julkinen dissaaminen rasittaa.

Oikea tapa olis ottaa yhteyttä kyseiseen staraan ja porista asia halki poikki ja pinoon, eikä aloittaa blogipalstoilla ikuisuuksiin jatkuvaa syyttelyä.
Tyhymä
Pieni rumpalipoika
29.11.2007 14:20:24

Oikea tapa olis ottaa yhteyttä kyseiseen staraan ja porista asia halki poikki ja pinoon, eikä aloittaa blogipalstoilla ikuisuuksiin jatkuvaa syyttelyä.

Jep. Ja sit ISOOO HALIII!

Hoho.
Rummut nurin ja nussimaan!
Simo78
29.11.2007 14:39:19 (muokattu 29.11.2007 14:43:53)
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=156514

Tuolla toinen ketju samasta asiasta!! Ei tää mitään lukotettavaa asiaa ole...

E: roudari/miksaaja/äänimies on yhtä tärkeä muusikolle kuin siivooja mun duunissa. Jos ei ole, niin paskaan hukutaan, muusikoilla se paska on vaan kasa solmussa olevia piuhoja jne. roinaa. Multa lähtee respectit kumpaisenkin työn tekijöille! Noita tähtien starailuita ei vaan aina jaksa ymmärtää!!
aimotuska
29.11.2007 14:41:46 (muokattu 29.11.2007 14:42:12)
Jep. Ja sit ISOOO HALIII!

Jep. Mutta vain, jos Terska oikeasti tajuaa virheensä. Jos ei, niin sitten IIIISOOO turpasauna.

.ohoH
Tyhymä
Roadari
29.11.2007 15:32:59
Tuolla toinen ketju samasta asiasta!! Ei tää mitään lukotettavaa asiaa ole...

Aiheessa ei ole. Ehkä tuo minun aloitus oli vaan vähän turhan kärkevästi kirjoitettu. TV:n tavutettu vittuilu pisti vaan veren niin kiehumaan että näin...
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
Simo78
02.12.2007 12:31:17
Aiheessa ei ole. Ehkä tuo minun aloitus oli vaan vähän turhan kärkevästi kirjoitettu. TV:n tavutettu vittuilu pisti vaan veren niin kiehumaan että näin...

Eikäkö mää sitä tarkoitin, kun tossa ylempänä oli joku kerennyt ehdottaa lukkoa tälle ketjulle!! Ilmeisesti muokannut kirjoitustaan sen jälkeen. Multa lähtee täysi tuki TV:n vastustuskampanjaan!! Voisin kutsua kaveria h-, m- tai k- alkuisella sanalla=)
Simo78
02.12.2007 19:53:44
Sehän tässä vielä ärsyttää, että sillä on oikeesti varaa sanoa. Hehee. Ja kyllähän maailmaan ääntä ja tekstiä mahtuu ja saa suututtaa, silleenhän ne asiat sitten selviää. Ja ihmisten oikeat naamat. Ei sitä niin kannata ressaa, tuskin pitkäkään sitä ressaa. En ainaskaan usko.

Hassu tapaus kyllä.

Täytyy kyllä Vaaralle antaa silleen pojoja, että viittii sanoa, jos vituttaa. Jos on superkyyninen ja väsynyt, niin mitä hyötyä siitä on, jos sitä ei voi toitottaa koko maailmalle.

Ilmeisesti Vaaran poika kuitenkin stressaa asialla, kun on ihan m.netin keskusteluihin viitannut uusimmassa blogissaan=) Mulle tää on myös hyvä "hyväksytty" paikka sanoa rehellinen mielipide yhdestä ihan pskasta bändistä, ihan luvan kanssa=) Enhän mä asiasta mitään tiedä, mutta kiva on huudella...
rintapek
02.12.2007 23:24:23

...oli joku kerennyt ehdottaa lukkoa tälle ketjulle!! Ilmeisesti muokannut kirjoitustaan sen jälkeen.

Se olin minä. En muokannut, vaan se on käyty poistamassa.
Ihan sillä, että jos palstan sääntöjä katsoo, niin nimellä mollaaminen jne ei kuulu asiaan.
Jos artisti itse heittää bensaa liekkeihin omilla kotisivuillaan, niin se on hänen asiansa.
One kind of music only - the good kind
JoKo
03.12.2007 13:28:52 (muokattu 03.12.2007 13:37:16)
Tero Vaara kiittää mielenkiinnosta, tasapuolisuudesta ja raflaavasta otsikoinnista myös YLE Pop-Uutisia (http://www.yle.fi/uutiset/pop), jonka edellinen Mamba-uutinen löytyy maaliskuulta 2001. Ohi pop-uutispuuron ovat kulkeneet yhtyeen uudet julkaisut, kulta-, platina- ja tuplaplatinamyynnit, loppuunmyydyt konserttikiertueet, listamenestykset.

Kyllä se siitä, Tero!
Marzi
03.12.2007 15:33:41

Onneksi herra Tähti muistaa myös kehaista m.netin kävijoiden keskustelun tasoa sivuillaan. Saahan sitä laukoa, mutta tuo "hamekangas kaikille kritiikistä suivaantuneille" -heitto on silkkaa kukkua. Nimittäin jos näin on, niin tässä tapauksessahan herra Tähti saa painella itse sinne hamekangaskauppaan ostoksille. Sen verran suivaantuneita kommentteja kaveri laittelee joka paikkaan missä asiasta keskustellaan.
No yhyy.
juge68
16.12.2007 15:15:23
hyvä tero!vihdoinkin suomeen on saatu oma britney spears ja joku joka sanoo niinkuin asiat on. tähdet on tähtiä ja kaikki muut pohjasakkaa.toivottavasti tästä kehkeytyy tarpeeksi keskustelua että tähtiä aletaan kohtelemaan suomessakin heidän ansaitsemallaan tavalla eikä tarvitsisi olla kaiken maailman yrdien ja zäbien kanssa mielellään edes samassa kaupungissa saati sitten samalla lavalla.tero kuninkaaksi
pimp
17.12.2007 16:12:57
Miten tosta jotenkin jää kuva että Tero V olis vähän katkera jostain? Onko se oikeesti perustanu lauluntekijäyhdistyksen itselleen? Onhan se lauluja tehny ja myynytkin, mutta yrittäis ny ymmärtää itse että miks ei oikein irtoo arvostusta.
Eiku oikeesti, asennetta Terska, kyl joku muukin vielä tajuu
"Don't these talking monkeys know that Eden has enough to go around?" tool - right in two
Lennu
17.12.2007 23:27:09

Miten tosta jotenkin jää kuva että Tero V olis vähän katkera jostain? Onko se oikeesti perustanu lauluntekijäyhdistyksen itselleen? Onhan se lauluja tehny ja myynytkin, mutta yrittäis ny ymmärtää itse että miks ei oikein irtoo arvostusta.
Eiku oikeesti, asennetta Terska, kyl joku muukin vielä tajuu

Miten niin ei irtoo arvostusta? Levyt myy ku häkä.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Kallekorvola
17.12.2007 23:58:08
olisi aika kiva nähdä millaiset kilarit hra Vaara (jonka olen töissäni pari kertaa tavannut, ja jonka pöytään en menisi kirveellä uhatenkaan), jos joutuisi yhteiselle keikalle erään edesmenneen pieksämäkeläisorkesterin kanssa. pieksämäkeläisorkesterin jäsenet nimittäin "viuhahtivat" noin 5 min lavalla kesken Radiopuhelimien shown alastomina, kaasunaamarit päässä... Radiopuhelimien äijiltä meinas tippuu jalat alta kun niin nauratti...
Simo78
18.12.2007 09:10:32
Miten niin ei irtoo arvostusta? Levyt myy ku häkä.

No ei multa lähe arvostusta Putinille, vaikka saa ääniä häkääkin enemmän=)
balzary
18.12.2007 11:02:29

, jos joutuisi yhteiselle keikalle erään edesmenneen pieksämäkeläisorkesterin kanssa. pieksämäkeläisorkesterin jäsenet nimittäin "viuhahtivat" noin 5 min lavalla kesken Radiopuhelimien shown alastomina, kaasunaamarit päässä...

Vox Flatus, I presume?
supershitty666
18.12.2007 20:18:41
Ehkä jos lukee vähä enemmän niitä sen merkintöjä niin tajuaa että tossa on aika rankasti HUUMORIA. Niinku siinä lauluntekijäyhdistyksessäkin. Mut ei voi caterpillarilla kaivaa ku on lusikalla kasattu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)