Aihe: Kellerin rungoista
1
pearl
29.11.2007 23:22:35
Pro-rumpuja tekisi kovasti mieli, ja tuli tässä mieleeni eräänlainen vaihtoehto; ottaisi vanhat raudat exporteista ja tilaisi stdrumsilta kellerin rungot. Exportin rauta on ilmeisesti tarpeeksi kestävää, ja myös hinta pysyisi suht pienenä mahdollisimman paljon itse tekemällä (pintakäsittely & poraukset).

Joillain ilmeisesti tällä foorumilla on jonkinnäköisiä keller-runkoisia rumpuja (muistaakseni nimim. polytoximaniacilla basari?) sekä jollain oli jonkin custom-pajan setti. Kokemuksia heiltä ja muiltakin nyt pyytäisin.

Sleepy sleepersejä lainaten: Onko järkee vai ei?
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
hollmi-5
29.11.2007 23:27:24
Sleepy sleepersejä lainaten: Onko järkee vai ei? Taludellisessa mielessä ei ole mitään järkeä. Jos tykkäät puuhastella, niin sitten onkin. Kellerin rungot ovat aika arvokkaita.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Niq
29.11.2007 23:36:27

Sleepy sleepersejä lainaten: Onko järkee vai ei?

Euro on vahva, joten ainakin siinä mielessä ne kannattaa nyt hankkia. Tsekkaa myös http://www.highwooddrums.co.uk/

Ei muutenkaan hassumpi idis, rungothan ne Exportien heikoin lenkki on. Tosin ei kannata olettaa omiaan saavansa edes läheskään takaisin jos noita haluaa joskus myydä.
"I have a cunning plan" -Baldrick
pearl
29.11.2007 23:45:58
Taludellisessa mielessä ei ole mitään järkeä. Jos tykkäät puuhastella, niin sitten onkin. Kellerin rungot ovat aika arvokkaita.

Noh, laskeskelin, että 1100 euroa 2x22,8,10,12,14,16 + pintakäsittely-materiaalit. Mutta työlle ei tosiaan hintaa kerry, ja raudat löytyy valmiina. Ei se minun mielestäni paha ole verraten siihen, että sillä saa jonkin pro-setin peruskokoisena torilta. Tietty eihän kellerin rungot ja exportin raudat sama asia ole, mutta kuitenkin.
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)