Aihe: Missä omia biisejä voi miksata?
1
adelina_
16.11.2007 17:33:18
Moi!
Olen aivan aloittelija näissä jutuissa, ja toivoisin, että joku osaisi auttaa. Teen omia biisejä + säestän itseäni pianolla, ja haluaisin tehdä demon. Miten voin siis miksata biisini? Voinko palkata jonkun ammattilaisen miksaamaan biisini kunnon studiossa? kiitos!
Da Make
16.11.2007 17:36:39 (muokattu 16.11.2007 17:37:39)
Oletko nauhoittanut kappaleesi itse ja ne olisi vain jälkiprosessoitava?
Miksaamisellahan tarkoitetaan jo nauhoitetun materiaalin käsittelyä.
Suosittelen, että etsit käsiisi studioiden yhteistietoja ja soittelet paikkoja läpi.
Olen varma että tarpeesi täyttävää palvelua on saatavilla ja vieläpä monelle kukkarolle sopivissa hintaluokissa.

Aloita vaikkapa täältä:
http://muusikoiden.net/tori/index.p … id=27&location=all&type=all
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
sami_sumea
16.11.2007 19:35:39

Moi!
Olen aivan aloittelija näissä jutuissa, ja toivoisin, että joku osaisi auttaa. Teen omia biisejä + säestän itseäni pianolla, ja haluaisin tehdä demon. Miten voin siis miksata biisini? Voinko palkata jonkun ammattilaisen miksaamaan biisini kunnon studiossa? kiitos!

Meille voit tulla tekemään demon, www.adamantiumstudios.com !

t.
Sami
http://www.adamantiumstudios.com
moscowian
18.11.2007 20:50:15

Tai voit ladata netistä jonkun ilmaisen, mutta asiansa ajavan softan, jolla voit hoitaa sekä äänittämisen että miksauksen equtuksineen päivineen. Tuohon soveltuvista ilmaisohjelmista löytyy tietoa mm. tuolta http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=28710
Nuo softat voivat ensivilkaisulla vaikuttaa hyvinkin monimutkaisilta ja hankalilta käyttää, mutta vähäisellä vapaalla-ajattelulla ja soveltamisellakin niihin pääse nopeasti sisään.
Voi toki laittaa tuotoksesi myös minulle tulemaan ja jos hyvältä vaikuttaa, niin katsotaan mitä saadaan aikaan ;)