Tankero 27.11.2007 17:56:18 | |
---|
Asenteet on muuttuneet tavattomasti jo 15 vuodessa ,itse myös Minä en tuossa suhteessa. Varmasti, vissiin. |
onni 27.11.2007 22:50:22 | |
---|
Ja sulho. Sitten lohdutatte morsianta. Mikä on törkeyden huippu? Sillä aikaa kun bändi panee morsianta niin sulho juo bändin viinat. |
KoskPaavo 28.11.2007 01:18:07 | |
---|
Mikä on törkeyden huippu? Sillä aikaa kun bändi panee morsianta niin sulho juo bändin viinat. Nyt on pakko kehua vanhasta vitsistä "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
onni 28.11.2007 02:06:37 | |
---|
Jep. Vanha on mutta jotenkin se vaan jaksaa hymyilyttää. |
jakeni 30.11.2007 23:27:17 | |
---|
Tulin juuri Tampere talon MS-konsertista,joka oli muuten loppuunmyyty (1600 henk.) ja siitä jäi kyllä hyvät fiilikset: Seitsemän seinähullua säesti hienosti koko kaartin läpi ja miksaus oli mielyttävä. Siitä heille suuri kiitos! Mikko Kuustonen ja Juha Tapio vakuuttivat,ainakin mut ihan kybällä: kylmän väreet meni kun ukot pisti tulkinnat peliin. Erinomaisen hyvää kuultavat ja KYLLÄ tekivät suuren vaikutuksen,olivat aivan omassa sarjassaan tuolla stagella! Kaiken kaikkiaan,hyvä meininki!!! t.JN Tultiin kakkosena,lähettiin ykkösenä! |
isojussi 30.11.2007 23:40:01 | |
---|
Tänehtoinen naisyleisö lähetti sulle Jake terveisiä! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Martso 01.12.2007 00:03:24 | |
---|
Tulin juuri Tampere talon MS-konsertista,joka oli muuten loppuunmyyty (1600 henk.) ja siitä jäi kyllä hyvät fiilikset: Seitsemän seinähullua säesti hienosti koko kaartin läpi ja miksaus oli mielyttävä. Siitä heille suuri kiitos! Mikko Kuustonen ja Juha Tapio vakuuttivat,ainakin mut ihan kybällä: kylmän väreet meni kun ukot pisti tulkinnat peliin. Erinomaisen hyvää kuultavat ja KYLLÄ tekivät suuren vaikutuksen,olivat aivan omassa sarjassaan tuolla stagella! Kaiken kaikkiaan,hyvä meininki!!! t.JN Kotona täälläkin. Oli kyllä ihan mukavaa hommaa. Kuustonen on pop!! Ja oli mukava nähdä Jake, edes tuolleen pikaisesti! Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
jakeni 01.12.2007 12:41:57 | |
---|
Kotona täälläkin. Oli kyllä ihan mukavaa hommaa. Kuustonen on pop!! Ja oli mukava nähdä Jake, edes tuolleen pikaisesti! Kuin myös,kiitos samoin! Tultiin kakkosena,lähettiin ykkösenä! |
Tankero 01.12.2007 13:13:37 | |
---|
Kotona täälläkin. Oli kyllä ihan mukavaa hommaa. Kuustonen on pop!! Ja oli mukava nähdä Jake, edes tuolleen pikaisesti! Mikko on kyllä harvinaisen mukava heppu. Lienee ehkä urani huippu, kun kerran säestin samana iltana Mikkoa, Susanna Haavistoa, Harri Kirvesniemeä ja Jari Isometsää. Varmasti, vissiin. |
poppamies 01.12.2007 13:56:23 | |
---|
Mikko on kyllä harvinaisen mukava heppu. Lienee ehkä urani huippu, kun kerran säestin samana iltana Mikkoa, Susanna Haavistoa, Harri Kirvesniemeä ja Jari Isometsää. Oliko kvartetti nimeltään Hemohes? G strings are for strippers! |
Tankero 01.12.2007 14:14:53 | |
---|
Oliko kvartetti nimeltään Hemohes? Heh, eivät vetäneet yhtäaikaa. Varmasti, vissiin. |
baron 01.12.2007 14:18:49 | |
---|
Mikko on kyllä harvinaisen mukava heppu. Lienee ehkä urani huippu, kun kerran säestin samana iltana Mikkoa, Susanna Haavistoa, Harri Kirvesniemeä ja Jari Isometsää. Ai "namedropping" alkoi? Mä oon säestänyt paria ministeriä, pressan kansliapäällikköä ja linnanvoutia. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
okabass 01.12.2007 14:40:53 | |
---|
Ai "namedropping" alkoi? Mä oon säestänyt paria ministeriä, pressan kansliapäällikköä ja linnanvoutia. MOI Minäpäs olen säestänyt Kyrsyän saavintekijä Holopaista sekä kuin myös kuninkatar Horofeeliaa. Ceterum censeo moderator esse delendam |
MOI Minäpäs olen säestänyt Kyrsyän saavintekijä Holopaista sekä kuin myös kuninkatar Horofeeliaa. Leuhkikaa vasta sitten noillä säestettävillä kun olette päässeet säestämään meikää :/ |
KoskPaavo 01.12.2007 15:02:34 | |
---|
MOI Minäpäs olen säestänyt Kyrsyän saavintekijä Holopaista sekä kuin myös kuninkatar Horofeeliaa. Minun kuningashetkeni oli kun pääsin Raumalinnassa säestämään Kalevi Korpea ja tulkintaansa "Tshingis Khan"ista. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
mack the knife 01.12.2007 15:05:56 | |
---|
Minun kuningashetkeni oli kun pääsin Raumalinnassa säestämään Kalevi Korpea ja tulkintaansa "Tshingis Khan"ista. Pikkuveli on soittanut Keijo Markon keikalla passoa. -"Seuraavaksi tulipunaruusut, ja jotta saatais siihen vähän meininkiä, niin mennään se vaikka d-mollista." COVS n:o 1. |
Tankero 01.12.2007 15:18:28 | |
---|
Ai "namedropping" alkoi? Mä oon säestänyt paria ministeriä, pressan kansliapäällikköä ja linnanvoutia. No ei alkanut. Jätän sen sulle. Joku toinen olis saattanut huomata tuossa listassa jotain järjetöntä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 01.12.2007 15:20:55 | |
---|
Minun kuningashetkeni oli kun pääsin Raumalinnassa säestämään Kalevi Korpea ja tulkintaansa "Tshingis Khan"ista. HOHO tuossa on pölinää. Olen voinut altistua itsekin ko spektaakkelille, kun yhteen aikaan Kalea komppailtiin tämän tästä. Jostain syystä kutsuttiin häntä nimellä Trubadurix. Mahotonta kailotusta. Varmasti, vissiin. |
mack the knife 01.12.2007 15:25:12 | |
---|
HOHO tuossa on pölinää. Olen voinut altistua itsekin ko spektaakkelille, kun yhteen aikaan Kalea komppailtiin tämän tästä. Jostain syystä kutsuttiin häntä nimellä Trubadurix. Mahotonta kailotusta. Siinä onkin uusi jäsen Nupit punaisena -kiertueelle. Muut on tähän mennessä Michael Bolton, Pentti Hietanen, Vilho Vartiainen ja Markus Allan. COVS n:o 1. |
Tankero 01.12.2007 15:31:50 | |
---|
Siinä onkin uusi jäsen Nupit punaisena -kiertueelle. Muut on tähän mennessä Michael Bolton, Pentti Hietanen, Vilho Vartiainen ja Markus Allan. HOHO, asiaa. Voi helevetti. Varmasti, vissiin. |