Aragorn 01.12.2007 00:02:48 | |
---|
vieläkö viiskieliseen kerkeis mukaan?Jos kerkee ni voisin ostaa moisen. |
Pallisti 01.12.2007 09:54:07 | |
---|
vieläkö viiskieliseen kerkeis mukaan?Jos kerkee ni voisin ostaa moisen. Nii mahtuuko mukaan??? |
Pallisti 01.12.2007 09:56:33 | |
---|
Ilmoita itsesi pikaviestillä nimimerkille kraaps. Liitä mukaan sähköpostiosottees ja mainitse, että tahdot 5-kielisen. http://image.ec21.com/co/w/wolf3/img/ml_home.jpg Tuota kuvassa näkyvää 5-kielistä ollaan tilaamassa, ilman otelauta- ja lapaupotuksia ilmeisesti. Joo jos mahtuu, niin mäkin haluun! Hei mitä tää tarkoittaa: ilman otelauta- ja lapaupotuksia ilmeisesti. |
Nitrodelay 01.12.2007 10:04:26 (muokattu 01.12.2007 10:06:43) | |
---|
UUDET TILAAJAT HUOM! Nimimerkki kraaps hoitaa tilauksen vastaanoton. Jos katsotte hiukan taaksepäin ketjua, niin löydätte kraapsin ohjeet. Eli, ilmoitatte kraapsille suoraviestillä, haluatteko viisi- vai seitsenkielisen basson. Mukaan laitatte sähköpostiosoitteenne, johon tulee myöhemmin maksu yms. kuviot. Herra itse sanoi olevansa viikonlopun veke, mutta huomenna (su) paikalla. Hyvin ehtii mukaan, no panic :) ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
Aragorn 01.12.2007 12:02:49 | |
---|
Kraapsille laitettu viestiä.Kokemusta ei taida vielä kellään olla tuosta viiskielisistä,mutta mahtaako olla miten kaulapainoinen? |
PnukBassist 01.12.2007 12:18:46 | |
---|
Kraapsille laitettu viestiä.Kokemusta ei taida vielä kellään olla tuosta viiskielisistä,mutta mahtaako olla miten kaulapainoinen? Saattaa olla, että oon vaan kännissä, mutta käsittääkseni nuo läpikaulaiset on aika hyvin tasapainossa ettei pitäis mitään lyijykaulaa olla. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Saattaa olla, että oon vaan kännissä, mutta käsittääkseni nuo läpikaulaiset on aika hyvin tasapainossa ettei pitäis mitään lyijykaulaa olla. Tuun nyt huuteleen vaikka en ole Wolf-hössötykseen muutoin lähtenytkään mukaan, mutta epäilisin sun olevan kännissä. Vaikea nähdä miten se läpikaulaisuus itsessään muuttaisi soittimen painopistettä jotenkin. Äkkiseltään miettisin enemmänkin tuon seiskan mahdollista kaulapainoisuutta... This code was generated by a tool.
last.fm |
Hannu H. 01.12.2007 12:41:45 | |
---|
Hitto kun ei nyt oo varaa.. tuommonen SSB olis kyl komia! Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Nitrodelay 01.12.2007 13:06:26 (muokattu 01.12.2007 13:14:09) | |
---|
Photoshoppasin vielä ton takakuvan veke häiritsemästä. Kuten huomaatte, basso on varsin sopusuhtainen ja tyylikäs. Tuo puumatsku ei ole uusi bassoissa, muistaakseni olen nähnyt musaliikkeessä Pedullan bassoissa vastaavaa. Siinä on hieno efekti livenä, kun pinta on sileä, vaikka kuvio on kirjava, sellanen visakoivu-jutska. Jos toi on mattalakalla, niin aina paranee. http://d1.mikseri.net/m/b14/10008407910.jpg...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
PnukBassist 01.12.2007 15:19:01 | |
---|
Tuun nyt huuteleen vaikka en ole Wolf-hössötykseen muutoin lähtenytkään mukaan, mutta epäilisin sun olevan kännissä. Vaikea nähdä miten se läpikaulaisuus itsessään muuttaisi soittimen painopistettä jotenkin. Äkkiseltään miettisin enemmänkin tuon seiskan mahdollista kaulapainoisuutta... Joo kyllä minä kännissä oon. Onhan tässä jo korkea aikakin. Jostain muistan vain tällaista tietoa saaneeni, että läpirunkoiset olis yleismaalimallisesti paremmin tasapainotettu kuin pulttivehkeet. Mutta samapa tuo loppujen lopuksi on ainakin meikäläiselle, lähinnä kännissä kun soittelenkin noita instrumenttiloita. Well, I woke up Sunday morning
PnukBassist 01.12.2007 15:20:15 | |
---|
Well, I woke up Sunday morning
efunkelist 01.12.2007 21:47:14 | |
---|
Jos toi on mattalakalla, niin aina paranee. http://d1.mikseri.net/m/b14/10008407910.jpg Satin-finish tms jossain luki muistaakseni, eli satiininenhan on "matta"-lakka. Maltan tuskin odottaa tuon viisarin saamista... :P www.mikseri.net/heartquake |
sumpitan 01.12.2007 22:08:28 | |
---|
Just luin tämän megathreadin läpi ja touhutippa taisi tipahtaa. Olen mukana 5-kielisen SSB:n tilauksessa *jos pystyn valitsemaan* vasenkätisen version. Jos pysyin kärryillä, valkattiin bassoihin homejuustokansi ja otelauta ilman upotuksia (fine by me). Laitoin jo kraapsille pikaviestin. |
Nitrodelay 01.12.2007 22:36:51 (muokattu 01.12.2007 22:38:58) | |
---|
Erittäinkin great! Nyt taisi tusinat paukkua ja basso gorgonzolat lähteä tilaukseen. Kyllä mukaan lisääkin mahtuu... ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
joukov 01.12.2007 23:05:04 | |
---|
Taitaa seiskat jäädä tilaamatta tällä tilaajamäärällä, ehkä saadaan 12 heppua seuraavaan mahdolliseen tilaukseen. "I don't think, therefore I am." |
sumpitan 01.12.2007 23:08:00 (muokattu 01.12.2007 23:10:33) | |
---|
Kraaps pohti tuolla jossain mitä se "spalted" on. Sehän on suomeksi lahopuuta, todennäköisesti vaahteraa. Yleensä katalogin kanteen lätkäistään ne koreimmat puut syönyt basso. Täytyy toivoa että tilatuissa soittimissa tosiaan on nättiä lahoviirua eikä vain sairaan harmaata perusvaahteraa...siinä mielessä esim. pähkinäbodi (WTHB-S4) olisi varmempi valinta ja ilmeisesti saatavissa 5-kieliseenkin. Paskakin pähkinä on hienoa kuin mikä, paska lahopuu on ihan vaan paskaa. Lahokansi ei ole mulle ykkösoptio. Jos tästä syntyy vielä keskustelua, hyvä on, jos ei, niin OK. |
Antti1 01.12.2007 23:12:30 | |
---|
Senverran täytyä tähän väliin huomauttaa, että toi laho on vähän suurpiirteinen käsite, joka ei välttämäti kuvaa tota niin hyvin. Lähempänä totuutta lienee kuivalaho, joka on vähän erityyppinen ilmiö. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
sumpitan 01.12.2007 23:29:15 (muokattu 01.12.2007 23:56:39) | |
---|
Joo, spalted on lahoa jota on kiva katsella. Mikään luonnontieteellinen termi se ei ole. Tietyt valkolahot (engl. white rot) muodostavat puuhun tummia juovia. Hienoa spalted woodia löytyy muuten ihan kotimaisista metsistäkin. Sitä voi myös tekemällä tehdä jättämällä pöllinpätkiä kosteaan metsään tekeytymään. Kuivalaho on huono termi, puu kun ei voi lahota kuivana. Jokainen visakoivua esim. puukonpäiksi ostanut tietää, että mitään tiettyä määritelmää sille milloin tavallinen puu muuttuu visaksi (tai spaltediksi tai loimuksi) ei ole, vaan sellaisena myydään aika normipulikoitakin. Pettymys voi olla kova jos ei itse ole ollut valkkaamassa parhaita päältä. Highjack ja offtopic täältä tähän. |
fh 02.12.2007 08:54:50 | |
---|
Taitaa seiskat jäädä tilaamatta tällä tilaajamäärällä, ehkä saadaan 12 heppua seuraavaan mahdolliseen tilaukseen. Odotellaan nyt onko kraaps saanut tietoa tehtaalta siitä 6+6 jutusta. 5 on aika läjä lähdössä tilaukseen, joten toivotaan että niitä 7 ei tarvis olla tuota 12kpl... En mä enää tiedä mitä mä haluan. |
efunkelist 02.12.2007 10:21:21 (muokattu 02.12.2007 10:23:34) | |
---|
*jos pystyn valitsemaan* vasenkätisen version. Kyllä pystyy. Vasenkätisyys maksaa vain joitakin hiluja ekstraa. Siitähän tämä osittain lähti kun ensimmäisen kitaratilauksen tekijä on vasuri soittaja. EDIT: Pysytään nyt vaan kiltisti siinä lahoviilukantisessa viisikielisissä! Se on varmasti ihan hienon näköinen vaikkei olekaan grade-AAA-puuta kannessa. Nyt saadaan edullisesti soittimia ja jos aletaan soutaahuopaa noissa detaljeissa niin konsensuksen saavuttaminen on tosi hidasta ja se viivyttää tilauksen tekemistä. Lähtöviivoilta suurin osa on ollut halukkaita kuvan mukaisen homejuuston tilaamiseen niin otetaan ny sellaset, oki? Jodan kielioppikurssin suorittanut olen |