Aihe: kuusi kieltä
1
fh
30.11.2007 17:47:11
Jos tuo wolfin tilaus ei onnistu noiden seiskojen osalta niin mikä kuutonen olis tutustumisen arvoinen?
Haku ei toiminut!
Noita kuutosia on aika vähän liikkeiden hyllyssä, joten kokemuksia kaivataan. Haen leikkikalua itselle!
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
Jooba
02.12.2007 19:24:11
Eilen ostin itse ESP/LTD B-206sm mallin, suosittelen tutustumaan. Olen itse kaartanut tähän mennessä kaikki bassot missä on enemmän kieliä kun 4, mutta tuo sytytti kyllä kertalaakista. Kuukausi sitten kävin soittelemassa ensimmäisen kerran sitä ja nyt oli pakko käydä eilen bongaa itselle sellainen. Namu peli.
Misanthropic
02.12.2007 21:07:00
en oo kovin montaa kutosta kokeillu, mutta oma ibanez sr506 on mielestäni hyvä hintaansa nähden... käytän sitä mm tässä: http://youtube.com/profile?user=peltbearer
Rantsula
02.12.2007 22:25:03
Ibanezin BTB6 on kokeilemisen arvoinen, toki myös sr sarjalainen. Komppaan tuon ESP:in kanssa, tosin tuota uutta mallia en ole päässyt kokeilemaan, mutta vanhempi oli muuten ihan ok, paitsi väriltään joka oli valkoinen. Jos lelua etsii niin kannattaa kokeilla HARLEY BENTON HBB600TBK:ta jota myydään bändikeskuksessa.
Bassomaanikko
SamiK73
03.12.2007 10:13:56 (muokattu 03.12.2007 10:14:39)
Mulla on ESP:n ltd B-206SM noin pari kuukautta ja olen ollut ihan tyytyväinen. Akustinen soundi on mielestäni ihan ok, mikit toimii ilman rähinöitä ja oikeestaan ainut miinus tulee siitä equsta joka suhisee aikalailla varsinkin trebleä buustatessa. Eli se menee vaihtoon jossain vaiheessa ja jos on irtorahaa, niin vois vielä suunnitella jotkut aktiivimikit samalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)