sterbo 25.11.2007 16:04:16 | |
---|
En nyt ole varma, että onko tämä tässä ketjussa jo kirjoitettu, sillä en alusta asti ole lukenut. Kuitenkin; Kenelläkään ei ole mitään oikeutta mennä haukkumaan toisen tatuointeja tyhmiksi tai merkittömiksi. Tatuointi on kuitenkin niin henkilökohtainen juttu, ainakin itselleni, että nokkiini herneen vetäisen jos joku tulee avautumaan. "Syö burritoja"- [Royal Banzai]. |
embe 25.11.2007 19:58:00 | |
---|
En nyt ole varma, että onko tämä tässä ketjussa jo kirjoitettu, sillä en alusta asti ole lukenut. Kuitenkin; Kenelläkään ei ole mitään oikeutta mennä haukkumaan toisen tatuointeja tyhmiksi tai merkittömiksi. Tatuointi on kuitenkin niin henkilökohtainen juttu, ainakin itselleni, että nokkiini herneen vetäisen jos joku tulee avautumaan. Lähinnä tarkoitin kommentissani tusinatatuoinneilla niitä, jotka otetaan siksi kun kaverilla on tai siksi kun joku tribaali on hieno, muttei merkitse mitään. Tatuointi on nimenomaan henkilökohtainen ja minusta sillä pitäisi olla jotain merkitystä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
Simo78 26.11.2007 09:06:48 | |
---|
Mulle tatuoinnin tärkein merkitys on se, että se näyttää hienolta. Mä en tarvitse elämää suurempia merkityksiä kuvilleni. No pari pingviiniä otin, kun diggaan pingviineistä ja sepulturan kansista sydämen. Jos joku haluaa haukkua kuviani, niin siitä vaan, en välitä paskaakaan... |
rockitsb 26.11.2007 11:06:39 (muokattu 26.11.2007 11:08:39) | |
---|
Tatuointi on nimenomaan henkilökohtainen ja minusta sillä pitäisi olla jotain merkitystä. Juum, tätä voisit kyllä vähän selittää että miksi ihmeessä? Kaikista eniten oksettaa ne kiinalaiset merkit, "tää on niinkun rakkaus kiinaksi, koska mää oon nii rakastunut...". Miulle riittää että tatskat on cooleja ja piste. Siinä ei tietysti ole mitään pahaa jos sillä jokin itselle tärkeä merkitys on, mutta ei se nyt pitäisi mikään itseisarvo olla, munsta. "sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |
Nidhöggr 26.11.2007 13:20:42 | |
---|
Miulle riittää että tatskat on cooleja ja piste. Onhan siinäkin merkitys. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
sticky fingers 27.11.2007 13:21:44 | |
---|
Lähinnä tarkoitin kommentissani tusinatatuoinneilla niitä, jotka otetaan siksi kun kaverilla on tai siksi kun joku tribaali on hieno, muttei merkitse mitään. Tatuointi on nimenomaan henkilökohtainen ja minusta sillä pitäisi olla jotain merkitystä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Pata kattilaa soimaa...vai miten se sanonta menikään. Jos tribaali on hieno, ja sellaisen ihoonsa haluaa, niin miksi se on merkityksetöntä ja tyhmää? -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Anal Revenger 27.11.2007 19:07:53 | |
---|
Toisille tatuointi on vaan kuva joka on hieno ja jännännäköinen, toisille siellä taustalla on taas kilokaupalla symboliikkaa, syvempää tarkoitusta ja vertauskuvia. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Lesko 28.11.2007 21:53:58 | |
---|
En mää tiiä, mutta mä aion hakata Zeppeliniin liittyvän tatskan tässä lähiaikoina.. tai en minä, vaan tatuoitsija :D "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mirrinsane 29.11.2007 08:34:31 | |
---|
Toisille tatuointi on vaan kuva joka on hieno ja jännännäköinen, toisille siellä taustalla on taas kilokaupalla symboliikkaa, syvempää tarkoitusta ja vertauskuvia. Lisäksi maapallo on pyöreä ja vesi kiehuu normaalissa ilmanpaineessa sadassa asteessa. Mua vähän himottaisi lisäkuvitus. Rahaa eiole. Missä on kuva Shemin korvasta, hä? :) kalamies#52 >-)))> |
Vainaja 29.11.2007 11:53:39 | |
---|
Lisäksi maapallo on pyöreä ja vesi kiehuu normaalissa ilmanpaineessa sadassa asteessa. Mua vähän himottaisi lisäkuvitus. Rahaa eiole. Missä on kuva Shemin korvasta, hä? :) itseasiassa maapallo ei ole täysin pyöreä vaan muistaakseni geoidin muotoinen. Mut kuvaa haluisin miekin..nyt kun alkaa itsenäinen elämä tässä vuoden sisään niin olisi hieno sellainen tribaali mallinen auringonnousu. Ikään kuin uuden ajan aamu. Calling Mr.Killjoy... |
Shemhamforash 29.11.2007 14:19:26 | |
---|
Missä on kuva Shemin korvasta, hä? :) Ai niin! Sori! Kamera temppuili ja sitten unohdin koko jutun. Oikeastaan siitä onkin helpompi saada kuva nyt, kun se ei enää kiillä. Huomenna. Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
Shemhamforash 30.11.2007 12:32:49 | |
---|
Aika karmean huono kuva tuli, mutta on vaikeaa saada normaalilla digikameralla kuva, kun ei ole makrolinssiä... Tuo on niin pieni tatuointi... Mutta anyway, tässäpä tämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/32707.jpgSitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
LNA 30.11.2007 12:33:40 | |
---|
Aika karmean huono kuva tuli, mutta on vaikeaa saada normaalilla digikameralla kuva, kun ei ole makrolinssiä... Tuo on niin pieni tatuointi... Mutta anyway, tässäpä tämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/32707.jpg Makee! Siis tod siisti! |
Mirrinsane 30.11.2007 15:16:11 | |
---|
Aika karmean huono kuva tuli, mutta on vaikeaa saada normaalilla digikameralla kuva, kun ei ole makrolinssiä... Tuo on niin pieni tatuointi... Mutta anyway, tässäpä tämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/32707.jpg Nam. Todella nam. kalamies#52 >-)))> |
Nuo varjostukset ei oikein näy tuossa kuvassa, toim. huom. E: Niin, ja kiitos kehuista. Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
Vainaja 30.11.2007 22:37:02 | |
---|
No todella nam!! Maksaaks korvaan jotenki enemmän ku se on nii ''erikoinen'' paikka? Tai sitten tää maailman kliseisin tatskaan liittyvä kyssäri..käviks kipeempää ku esim olkapäähän? yksilöllistä..joo.. Calling Mr.Killjoy... |
embe 01.12.2007 13:00:40 | |
---|
Pata kattilaa soimaa...vai miten se sanonta menikään. Jos tribaali on hieno, ja sellaisen ihoonsa haluaa, niin miksi se on merkityksetöntä ja tyhmää? -sf No taisin kyllä kirjoittaa viestin loppuun, että "tämä on vain minun mielipiteeni". Olen huomannut, että sellaiset tatuoinnit, joilla on kantajalleen merkitys, eivät kaduta vanhemmallakaan iällä. Jos tribaali on "siisti" nyt, mielipide voi hyvinkin muuttua vuosien päästä. Tatuoinnin merkitys ei kuitenkaan muutu. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
viljonkka 01.12.2007 16:01:55 | |
---|
Tuli vaan mieleen. Onko kaikella edes pakko olla merkitystä. Tatuointi voi olla ihan hyvin pelkkä koriste omassa kehossa (vrt. esim korvakorut) eikä mitään muuta. Ja mitä sitten vaikka sulla oliskin se tribaali siinä olkapäässä vielä kuuskymppisenäkin. Sehän on vaan merkki yhdestä aikakaudesta sun elämässäsi eikä mitään muuta. Se on vain kuva, mustetta ihollasi. |
Shemhamforash 01.12.2007 16:07:12 (muokattu 01.12.2007 16:07:47) | |
---|
No todella nam!! Maksaaks korvaan jotenki enemmän ku se on nii ''erikoinen'' paikka? Tai sitten tää maailman kliseisin tatskaan liittyvä kyssäri..käviks kipeempää ku esim olkapäähän? yksilöllistä..joo.. Ei maksanut mitään ekstraa, 60 euroa, mikä on se pienin taksa ainakin tuossa tatskaliikkeessä... Sanoi kyllä tatuoijakin ettei hän uransa aikana ole nähnyt tällaista kellään. Huraa! Olkapäästä en tiedä, mutta sattui aika vähän. Jokainen voi kokeilla vaikka nipistää korvalehdestä, eihän se paljon käy... Yhteen kohtaan kirpaisi pahasti, siinä oli kai joku hermopiste, mutta muuten piti välillä ihmetellä, tikkaako se ihoon ollenkaan. Pahinta siinä oli se ääni, kun oli niin lähellä korvaa. Ja eipä tällä minulle sen syvempää merkitystä ole, kuin että koru. E: Tietysti tyyli on sama kuin säären lohikäärmeen. Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen.
Bella Italia #16 |
costanza 01.12.2007 19:45:47 | |
---|
|