Max 30.01.2004 13:33:22 | |
---|
Nyt pitäs hommata hyvä vahvistin ja kun täällä nyt näemmä pyörii näitä ammattimiehiä joka lähtöön niin kertokaapas mulle mikä on se teidän mielestä paras vahvistin?? Perusteluja kaivataan myös..efekti on jo vallan mainio (korg ax 1500g).. humppa on pop!! |
Nyt pitäs hommata hyvä vahvistin ja kun täällä nyt näemmä pyörii näitä ammattimiehiä joka lähtöön niin kertokaapas mulle mikä on se teidän mielestä paras vahvistin?? Perusteluja kaivataan myös..efekti on jo vallan mainio (korg ax 1500g).. Minkälaista musaa soitat? Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
askomiko 30.01.2004 13:42:42 | |
---|
|
Lilli 30.01.2004 14:01:13 (muokattu 30.01.2004 14:02:39) | |
---|
Nyt pitäs hommata hyvä vahvistin ja kun täällä nyt näemmä pyörii näitä ammattimiehiä joka lähtöön niin kertokaapas mulle mikä on se teidän mielestä paras vahvistin?? Perusteluja kaivataan myös..efekti on jo vallan mainio (korg ax 1500g).. Sulla on Korgin ax 1500g-efektipedaali jossa myös (taitaa) olla kaikenlaisia vahvistin- ja kaappimallinnuksia? JOS näin on, mitens olisi jos ostaisit vanhan kunnon MusicManin RD tai RP(?)50:n ? Musarissa on putkipääte mutta trankkuetunen, Korgin 'etusen' turvin hoitelet hienosäädön ja pääte kovemmalla teholla antaa kunnon putkipohjan ! - Miltäs kuulostaisi, asiantuntijat ? -Aikoinaan mulla oli RD50 mutta ei lainkaan efektejä tai mallinnuksia, silti melko mukavat saundit syntyi. Toista on nykyään kun on kaikenlaisia lisälaitteita. - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Max 30.01.2004 14:28:25 | |
---|
Sulla on Korgin ax 1500g-efektipedaali jossa myös (taitaa) olla kaikenlaisia vahvistin- ja kaappimallinnuksia? JOS näin on, mitens olisi jos ostaisit vanhan kunnon MusicManin RD tai RP(?)50:n ? joo mallinnukset löytyy....laitetaan harkintaan...Kiits... humppa on pop!! |
Sammakko 30.01.2004 14:38:39 | |
---|
Peaveyn classic 30 tai 50, delta blues tai laneyn lc30. tosi hyvää saundia sopivalla rahalla. vielä ku katot käytettynä niin hinta/laatu suhde on erittäin ok. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |