Aihe: Helloween & Gamma Ray Suomeen Joulukuussa!
1 2 3
Ballbreaker
10.07.2007 23:42:36
http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=4967

Elikkä Tampereelle Pakkahuoneelle (10.12) ja Kaapelitehtaalle Helsinkiin (11.12) saapuvat ja mukana Axxis.

Pakko mennä katsomaan, varmaan tampereelle, sillä kaapelitehdas keikkapaikana ei oikein houkuttele Motörheadin '05 vedon jälkeen.

Hienoa, että suomeen tulevat!
kid ego
11.07.2007 02:04:32 (muokattu 11.07.2007 02:05:00)
Mä oon nähnyt Helloweenin Pakkahuoneella, Tavastialla ja Kaapelitehtaalla, ja voin kertoa että viimeksi mainittu oli kaikin puolin kovin. Niin esiintyminen / muu show, settilista ja soundit rokkasivat. Pakkahuoneella oli itse asiassa surkeimmat soundit.

Ja pakkohan nuo on käydä katsastamassa vaikka molemmat on nähty pari-kolme kertaa.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
Vilhelmus
11.07.2007 10:52:52

Niin helvetin tiukka kattaus, että pakkohan se on mennä katsastamaan. Tampere kai sitten.
Kuuntelehan aitoa heviä: Burning Winter
ibanezman
28.07.2007 13:36:04
Mä meen ainakin kaapelitehtaalle. Hienoja bändejä kaikki! Tietääkö kukaan millon liput tulee myyntiin?
Oliko se muuten niin, että soittojärjestys on: Axxis, Gamma Ray ja Helloween?
kid ego
28.07.2007 14:49:13
Mä meen ainakin kaapelitehtaalle. Hienoja bändejä kaikki! Tietääkö kukaan millon liput tulee myyntiin?
Oliko se muuten niin, että soittojärjestys on: Axxis, Gamma Ray ja Helloween?

En voi soittojärjestyksestä sanoa mitään varmuudella kun keikka ei ole vielä ohi. En ihmettelisi yhtään vaikka sakemannit arpoisivat pääesiintyjän kullekin illalle erikseen.
the tuktession of the moog is took the tak tak
Marshallga
28.07.2007 20:14:46
Olisi kyllä hienoa päästä katsastamaan Helloween, muut bändit ei niinkään innosta, ei edes Gamma Ray. Harmi vaan, että lähiöporukassa ei ole muita kiinnostuneita.
Antti1997
28.07.2007 21:09:01
Helloween kyllä kiinnostais, mutta taitaa osua loppusota juuri tuolle viikolle. Voi paska.
En tiedä kuka olen, en voi ymmärtää Kiellän itseni, jään ulos hämärään
Torniojaws
29.07.2007 02:07:55

Helloween kyllä kiinnostais, mutta taitaa osua loppusota juuri tuolle viikolle. Voi paska.

No, kiipeät vain yläpedille ja hyppäät alas linkussa olevalle nilkalle. Kotihoitoa tuleepi, ja ei muuta kuin "Herra Kapteeni! Liian hapokasta!" Sitten vain kaveri pukkaamaan kärryillä keikalle :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Jkob
29.07.2007 04:40:52
No, kiipeät vain yläpedille ja hyppäät alas linkussa olevalle nilkalle. Kotihoitoa tuleepi, ja ei muuta kuin "Herra Kapteeni! Liian hapokasta!" Sitten vain kaveri pukkaamaan kärryillä keikalle :)

Tahi sitten soitat tämän vääpelille:
http://youtube.com/watch?v=ce1UnivI5g0
Wanking is timeless
solesurvivor
31.07.2007 12:34:11
Uijui,taas sitä pitää lähteä ja tuo Tampere kun sattuu olemaan lähempänä ja siellä hyvä meininki aina ollut, niin sinne sitten!!Eipä ole Gammojakaan päässyt aiemmin näkemään..
"If you shake my hand, better count your fingers.."
J.Newkid
08.08.2007 12:30:20

Aaah, Gamma Ray
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Guitarwall
08.08.2007 23:18:15 (muokattu 08.08.2007 23:18:28)

En voi soittojärjestyksestä sanoa mitään varmuudella kun keikka ei ole vielä ohi. En ihmettelisi yhtään vaikka sakemannit arpoisivat pääesiintyjän kullekin illalle erikseen.

Kyllä Helloween tuossa pääesiintyjä on, sillä ainakin keikkaa on mainostettu

"HELLOWEEN & very special guest GAMMA RAY & guest AXXIS"
http://www.mikseri.net/constantine
kid ego
10.08.2007 09:27:18
Kyllä Helloween tuossa pääesiintyjä on, sillä ainakin keikkaa on mainostettu

"HELLOWEEN & very special guest GAMMA RAY & guest AXXIS"

No sitten. Sääh en ole vieläkään ostanut lippua ja arvaa jäikö nettipankkitunnarit taas kotio!
"Saatana opetti minua."
-Aleksi-
30.11.2007 14:54:58
Liput on myös tampereelle. Kertokaa mulle miks mun lipussa AXXIS on kissan kokoisilla kirjaimilla ja helloween ja gamma ray pienellä siinä vieressä..?
kid ego
30.11.2007 15:05:27
Liput on myös tampereelle. Kertokaa mulle miks mun lipussa AXXIS on kissan kokoisilla kirjaimilla ja helloween ja gamma ray pienellä siinä vieressä..?

Sä oot maksanut vain lämppäribändin keikasta. Mutta älä sure, se on varmaan kans ihan hyvä.
"Hi! My name is Ronald! And your name is DOUCHEBAG!"
Jkob
03.12.2007 16:41:37
Sä oot maksanut vain lämppäribändin keikasta. Mutta älä sure, se on varmaan kans ihan hyvä.

Yhdeksän lippua löytyy kaapista eli ainakin sen verran porukkaa on Tampereella ;)
Wanking is timeless
Vilhelmus
03.12.2007 17:11:40

Yhdeksän lippua löytyy kaapista eli ainakin sen verran porukkaa on Tampereella ;)

Siis meinkin liput on vaan Axxista kattoon? No, pääseepä aikasin kotia!
Jäätävä mänkkinen.
solesurvivor
04.12.2007 13:53:35
Onkohan kenelläkään hajua, monelta Pakkahuoneella alkaa showtime? Luin, että ovet aukeaa jo klo 18. Ei ole käytännön tietoa mestasta, kuinka paljon aiemmin ennen showtimea ovet yleensä avataan. Itsellä meinaa kyllä tulla helvetillinen kiire ajella Jyväskylästä koulun jälkeen Tampereelle..
"If you shake my hand, better count your fingers.."
Jkob
04.12.2007 18:04:15
Siis meinkin liput on vaan Axxista kattoon? No, pääseepä aikasin kotia!

Olis nyt luullu teikäläisenkin tietävän että viimeistään kahdeksalta kotiin, kuten aina
Wanking is timeless
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)