Tereys Minulla on bassovahvistin, jossa on XLR-lähtö etiäpäin PA:lle (line out). Mielenkiinnosta tiedustelisin, käykö kaapeliksi tavallinen XLR Fe/Ma-mikkipiuha vai pitäisikö olla jokin erityinen tätä varten valmistettu instrumenttikaapeli vai miten? -Jonte Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Minulla on bassovahvistin, jossa on XLR-lähtö etiäpäin PA:lle (line out). Hartke? Mielenkiinnosta tiedustelisin, käykö kaapeliksi tavallinen XLR Fe/Ma-mikkipiuha vai pitäisikö olla jokin erityinen tätä varten valmistettu instrumenttikaapeli vai miten? Kyl se männöö ihan tavallisella XLR:llä. Siinä vahvarissa on todennäköisesti DI-boksi itsessään, eli ton piuhan voi mahdollisesti ottaa sisään mikserin mikkisisääntuloon. Jaa mut siinähän tosiaan lukee line out... no kokeile ensin linjainputtiin. Jos tosiaan on kyse Hartkesta, niin tuo lähtö pörisee vähintään joka toisessa vehkeessä, joten parempi olis, että kytket kepin DI-boksiin, link outista sun vahvarilles ja boksin XLR-outista sitten PA:lle. Esim. behrinkelin DI100 toimii tässä varsin nätisti. Tyhymä |
Hartke?
Kyl se männöö ihan tavallisella XLR:llä. Siinä vahvarissa on todennäköisesti DI-boksi itsessään, eli ton piuhan voi mahdollisesti ottaa sisään mikserin mikkisisääntuloon. Jaa mut siinähän tosiaan lukee line out... no kokeile ensin linjainputtiin. Jos tosiaan on kyse Hartkesta, niin tuo lähtö pörisee vähintään joka toisessa vehkeessä, joten parempi olis, että kytket kepin DI-boksiin, link outista sun vahvarilles ja boksin XLR-outista sitten PA:lle. Esim. behrinkelin DI100 toimii tässä varsin nätisti. OLI Hartke tässä taannoin, mistä hankkiuduin eroon. Nykyinen on näitä kaukoidän Fendereitä (Rumble 100 W 1x15), joten kiitän osanotosta Hartkeen nähden 8=) Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |