SJage 26.11.2007 11:24:42 | |
---|
|
J.Hollström 26.11.2007 11:32:27 | |
---|
Behkut on just niin hyviä mitä tolla hintaa voi odottaa. Itse olen soittanut yhdet treenit ja yhden keikan em. linkin värkkiä satkun kalliimmalla Ultrabass 3000:lla ja olin postiivisesti yllättynyt. Tosin keikalla vahvistin toimi lavamonitorina ittelle ja varsinainen ääni tuli PA:sta. Mutta ei noi nyt ihan susipaskojakaan mun mielestä ole. Ohittaa vaan ne kaikki FBQ Rectum Analyzer and Ultrabass-Prozessor -toiminnot niin soundi on ihan jees. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
Johannes_t 26.11.2007 11:40:35 | |
---|
Mihin tarkoitukseen vehjes on tulossa? Taas ne samat höpinät tähän, eli bändin kanssa jää jalkoihin, yksikseen treenaamiseen turhan iso. Ja samat neuvot/vinkit/ohjeet: Jos bändin kanssa on tarkoitus vetää, niin koita säästää vielä pikkasen ja kyttää joku käytetty pinkka. Jos enemmän treenikoneelle on tarvetta, niin varmasti löytyy joku pieni tehoisempi, mutta parempi soundinen vaihtoehto. |
SJage 26.11.2007 12:22:18 | |
---|
Bändi mielessä oon hommaamassa tota ja bändin kahdella kitaristilla on 60 wattiset laitteet. |
M-Juhana 26.11.2007 12:56:48 | |
---|
Bändi mielessä oon hommaamassa tota ja bändin kahdella kitaristilla on 60 wattiset laitteet. Bändiin liian kepponen. Ja onko noi kitaristien vermeleet trankkuja vai putkia. Ja onko pakko luukuttaa namikat kaakossa?? Selaileppas tätä bassopalstaa, melkein viikottain on vastaavanlainen kysely bassokamoista. Niissä on huru-mykket asiallisia ehdotuksia kysymykseesi. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
SJage 26.11.2007 13:35:17 | |
---|
Oho, sori, meikän moka, treeni mieles oon hommaamassa. Ei olla bändin kaa viel nii skillejä että keikoille lähettäs... |
egiw 30.11.2007 07:36:12 | |
---|
Nuo behkun kompothan on livekäytössä todella monikäyttöisiä... Sopivat hyvin mm. rumpalin penkiksi jne ;) Bassment |
Hullu basisti 30.11.2007 08:48:59 | |
---|
No voihan tota sit käyttää ittelle monitorina kun se hetki koittaa et on keikka, vetää tosta piuhan sit PA:han. Mut jos kitaristeilla on yht. 120w kamat ni suuri mahdollisuus on että jäät jalkoihin treeneissä jo tolla behkulla. Joitakin kymppejä kun pistää lisää niin voi saada käytettynä hieman tehokkaamman kombon. Mitä noita nyt on pyöriny m-netin torilla; Fenderin rumble ja Peaveystä tais olla kolmekin eri versioo tässä taannoin. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
fh 30.11.2007 09:51:38 | |
---|
Kun ostaa pientä ja halpaa niin tässä oma esimerkki: - pikkucombo (80W)-> kotona ok. treeneissä loppu teho - isompi combo (120W)-> nyt treeneissä riitti jo tehoa, mutta soundi ei hyvä - Behkun nuppi (300W) ja alla kaapit -> tehoa riitti, mutta kaikkea pikkusta tuli matkan varrella, joten ostin sitten m.netissä kehutun vahvistimen G&K backline 600... Rahaa kuluu joka vaihdossa (yleensä) Nyt sitten itsellä olis kiinnostus vaihtaa kamoja taas... Eli osta käytettynä 100-150W trace tai peavey. Noilla vedät pitkään ja sitten jos tulee tarvetta ostat suoraan kunnon kamat. En mä enää tiedä mitä mä haluan. |
No voihan tota sit käyttää ittelle monitorina kun se hetki koittaa et on keikka, vetää tosta piuhan sit PA:han. Mut jos kitaristeilla on yht. 120w kamat ni suuri mahdollisuus on että jäät jalkoihin treeneissä jo tolla behkulla. Joitakin kymppejä kun pistää lisää niin voi saada käytettynä hieman tehokkaamman kombon. Mitä noita nyt on pyöriny m-netin torilla; Fenderin rumble ja Peaveystä tais olla kolmekin eri versioo tässä taannoin. Jontella on Rumble 100 W, se 115. Treeneissä ja kapakassa sekä tavan tanssilavalla riittää mainiosti teho, eikä äänikään ole huonoimmasta päästä. Mutta isommassa paikassa laitan mielellään XLR-piuhalla PA:n kautta. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
jvakeva 30.11.2007 20:10:04 | |
---|
laadukkaalla 100w 15" tai 2x10" pärjää jo suht hyvin.. mutta toki kannattaa varautua siihen, että kamat on silloin tällöin korjaamolla luukutuksen takia. tätä tuli muutamavuosi harrastettua. www.theyoungers.net |