Timo JM 30.11.2007 09:55:46 (muokattu 30.11.2007 10:18:15) | |
---|
Jos tulee 12 kpl samaa pikkubassoa haluavia, niin eiköhän sekin onnistu. Hei nyt kaikki kiireellä mukaan tilaamaan lyhytkaulaista bassoa! Yritetään saada tällainen Ferrarin punaisena: WOLF-PB: (Alarivissä vasemmalla.) http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_015.jpg Ei varmasti maksais montaa kymppiä! Luuletko, että keskiviikkoon mennessä löytyy 11 muuta kääpiöbasson tilaajaa? Tää ketju on vasta viikon vanha. Eiköhän noi jo suunnitellut kaupat toteudu vaikka vielä toisen viikon odottais? Pojilla taitaa olla nyt vähän korealainen kuume päällä. Äkkiä äkkiä ennen kuin menee ohi! ;-) ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
Incarnation 30.11.2007 10:26:42 | |
---|
Niin, tossahan on sitäkin hohtoa, että samalainen ei ihan heti kävele vastaan. Noinko on varma? Veikkaan, että ensi kesään mennessä 75 prosentilla Mnetin basisteista on tuollainen Wolf. ;) Tämä kuume leviää varmasti nopeasti. Oikeastaan se on jo valloillaan. "Wash away a man, take him with the floods" |
PnukBassist 30.11.2007 10:43:13 | |
---|
Tässä ulkonäkökysymyksessä täytyy lähteä kompromissista. Veikkaan, että koska toi basso oli kannessa, on se luonnossakin hyvän/paremman näköinen. Jos nyt hyssytellään ja muutetaan, niin ollaan taas lähtökuopissa. Otetaan se seuraava basso, jota tilataankin jo 40kpl kehujen jälkeen, sitten miedompana ;-) Noita platkubassojahan saa suomestakin halvalla. Niin, tossahan on sitäkin hohtoa, että samalainen ei ihan heti kävele vastaan. Niin siis meinaat että otetaan upotukset vai että ei oteta? Tuommonen köynnösjuttu olis kyllä kommee. Tai joku lohikäärme tai joku hottentotti tai joku. Meikästä tuo on jo niin erikoisen näköinen soitin ettei siinä mikään korneinkaan kuva haittaa laisinkaan. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
jvakeva 30.11.2007 10:43:52 | |
---|
eli muodikkaampaa on juopotella veronpalautukset ja vedellä fenderillä lärvit täynnä. :) www.theyoungers.net |
Hannu A 30.11.2007 10:44:30 | |
---|
WOLF-PB: (Alarivissä vasemmalla.) http://wolf3.en.ec21.com/co/w/wolf3/upimg/01_015.jpg Ei varmasti maksais montaa kymppiä! Joo, siis jos tulee se 12 tilaajaa tolle Precision-kopioiden pikkuveljelle ensi viikkoon mennessä niin kyllähän ne tähän samaan varmaan kannattaa laittaa. Mulla on se Wolfin hinnasto kotikoneella ja olen menossa duunista suoraan viikonlopuksi reissun päälle, eli sunnuntaina voin laittaa ihan faktaa siitäkin. Nopeasti kun muistelelen niiden halvimpien kopiobassojen (täysikokoisten) hintoja niin olisko ollu siinä sadan USD:n paikkeilla (tosin nyt tulee aika hihasta). Tarvikepuolella oli 35 tai 45 USD hintaan Presari-mallisia kauloja, eli siitä voi, ehkä jotain viitettä saada. (älkää vaan sanoko että seuraavaks joku haluaa 12 kaulaa itelle) Basisti Jumalan armosta |
joukov 30.11.2007 10:44:54 (muokattu 30.11.2007 10:48:00) | |
---|
Jos kääpiöiden tai seiskojen tilaajia ei saada kasaan keskiviikkoon mennessä tarpeeksi niin siirretään ne seuraavaan tilaukseen jos sellaista koskaan tulee. Tämän hetken tilaajamäärillä ei tule edes 5-kielisten tilauksesta vielä mitään. Timo, kun lupaat hinnan olevan muutaman kympin niin maksatko omasta pussista muiden puolesta tuon hinnan ylittävän osan? :) Kovin ystävällistä! "I don't think, therefore I am." |
Timo JM 30.11.2007 11:23:16 | |
---|
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
Sensonic 30.11.2007 11:24:02 (muokattu 30.11.2007 11:25:15) | |
---|
Mulla on se Wolfin hinnasto kotikoneella ja olen menossa duunista suoraan viikonlopuksi reissun päälle, eli sunnuntaina voin laittaa ihan faktaa siitäkin. Mulla on nuo hinnastot kaikilla mahdollisilla koneilla, jopa mun PDA -puhelimessa. Mitä tietoja te olette vailla, niin postaan ne tänne? Ja vaikka täällä "naljaillaankin" siitä, että tilauksen järjestäjä maksaisi omasta pussista, jos homma kusee, niin tätä tilauksen järkkääjän hommaa voisi verrata esim. asuntovälittäjän hommaan: katsoo tavaroiden speksit, hankkii asiakkaat (tilaajat), mutta ei ole taloudellisessa vastuussa (=välikädessä) tilaajien ja tavarantoimittajan välillä. Tässä tilaushommassa tosin kaikki hyötyvät, kun saavat itselleen kelpo soittimen kohtuuhintaan. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut |
Hannu A 30.11.2007 12:28:22 | |
---|
Se pikkubasso on WPB-Mini, jos voit sensonic kattoa mikä sen hinta oli... Meikäläinen alkaa valmistautua irrottelemaan piuhoja täältä ja palailen sunnuntaina. Paria 5-kielisen ostajaa kaivattais vielä, niin uskoisin sen jälkeen onnistuvan tilata niitä seiskoja vaikka ei niistä tulisikaan 12 kappaletta. En ole vielä saanut vastausta sieltä tehtaalta niihin kysymyksiin, mutta katsellaan. Niinkuin joku sanoi, ei ole vielä olemassa varmuutta siitä saako sieltä tehtaalta alle 12 kappaleen sarjaa lainkaan tilattua, on olemassa huhu, että 6+6 saattaisi onnistua. Eikö ollutkin sensonic näin? Kitaratilaukseenhan tuli vissiin niin paljon porukkaa, että olis saanut melkeen kolmeakin eri kitaraa... Basisti Jumalan armosta |
Se pikkubasso on WPB-Mini, jos voit sensonic kattoa mikä sen hinta oli... Mutta kun se on lasten kokoa. Vai onko kyseessä joululahja :-) Mua kiinnostais sen lyhyt kaulaisen mutta aikuisten kokoisen WOLF-PB:n hinta. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
Sensonic 30.11.2007 13:28:06 (muokattu 30.11.2007 13:30:03) | |
---|
Se pikkubasso on WPB-Mini, jos voit sensonic kattoa mikä sen hinta oli... Meikäläinen alkaa valmistautua irrottelemaan piuhoja täältä ja palailen sunnuntaina. Paria 5-kielisen ostajaa kaivattais vielä, niin uskoisin sen jälkeen onnistuvan tilata niitä seiskoja vaikka ei niistä tulisikaan 12 kappaletta. En ole vielä saanut vastausta sieltä tehtaalta niihin kysymyksiin, mutta katsellaan. Niinkuin joku sanoi, ei ole vielä olemassa varmuutta siitä saako sieltä tehtaalta alle 12 kappaleen sarjaa lainkaan tilattua, on olemassa huhu, että 6+6 saattaisi onnistua. Eikö ollutkin sensonic näin? Kitaratilaukseenhan tuli vissiin niin paljon porukkaa, että olis saanut melkeen kolmeakin eri kitaraa... 54 USD / kpl. Kitaratilauksessa on 33 kitaraa, mallit ovat KS-70 (14 kpl), KS-70LX (4 kpl) ja WOLF-SS (15 kpl). Nuo KS-70 ja sen LX -malli ovat periaatteessa samoja kitaroita, LX -mallissa on vain floikka, joten periaatteessa tilaamme ainoastaan kahta eri mallia. Edit: unohtui kertoa, että yhdessä vaiheessa kimppatilaajia oli KS-70:n osalle 14 kpl ja WOLF-SS:n osalle 6 kpl. Kysyin Wolfin yhteyshenkilöltä, käykö tämä heille ja hän vastasi, että käy. Mutta sitten SS -mallin tilaajien lukumäärä nousi "räjähdysmäisesti"... Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut |
Nitrodelay 30.11.2007 15:24:34 | |
---|
Kyllä mä luulen, että noi tulee vastaan kun vinkasee, vaikka täyttä erää ei saataiskaan kokoon. Kuuluu ton kulttuurin tyyliin, ainakin, mitä tutut on tolla suunnalla touhunnu. "...Very special price, just for you, anything goes..." ;-) ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
Reddie 30.11.2007 16:35:44 | |
---|
Mä oon nyt tosi hukassa et mis vaihees täs tilaukses ollaan mukana mutta siitä huolimatta: Mä olen varmasti mukana 5-kielisen tilauksessa. Ainut varaus mitä on, et jos tääl halutaan jotain aivan hirveää vitosta. :D Mut sitä epäilen. |
Incarnation 30.11.2007 17:01:00 | |
---|
Mä oon nyt tosi hukassa et mis vaihees täs tilaukses ollaan mukana mutta siitä huolimatta: Mä olen varmasti mukana 5-kielisen tilauksessa. Ainut varaus mitä on, et jos tääl halutaan jotain aivan hirveää vitosta. :D Mut sitä epäilen. Ilmoita itsesi pikaviestillä nimimerkille kraaps. Liitä mukaan sähköpostiosottees ja mainitse, että tahdot 5-kielisen. http://image.ec21.com/co/w/wolf3/img/ml_home.jpgTuota kuvassa näkyvää 5-kielistä ollaan tilaamassa, ilman otelauta- ja lapaupotuksia ilmeisesti. "Wash away a man, take him with the floods" |
Hestroyer 30.11.2007 17:03:32 | |
---|
mikä tuon SSB:n hinta nyt sitten suunnilleenolisi ilman blingblingejä rahteineen ja veroineen ja systeemeineen? |
Nitrodelay 30.11.2007 17:08:50 | |
---|
Tossa aiemmin ilmoitettiin, että max 205-215€. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta siinä se pyörii. ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
Bassolow 30.11.2007 18:19:27 | |
---|
Paljos muuten tuollaiselle thunderbirdkopiolle, eli WFB-BIRD4, tulisi hintaa? Entäs sitten akustinen basso, eli WJB-70SCE? Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia |
efunkelist 30.11.2007 22:42:26 | |
---|
Paljos muuten tuollaiselle thunderbirdkopiolle saatan olla kännissä mutta korjatkaa jos oon väärässä: 4-kieliseen myrskylintuun voisin olla messissä sen viiskielisen homelankun nyt jokatapauksessa vaadin saada. ihan vaikka vain siksi että mä tilasin JO sellasen 6-kielisen homelankkukitaran :) www.mikseri.net/heartquake |
pardy 30.11.2007 22:55:30 | |
---|
saatan olla kännissä mutta korjatkaa jos oon väärässä: 4-kieliseen myrskylintuun voisin olla messissä Ei, kyllä sä nyt valitettavasti oot väärässä. |
Hestroyer 30.11.2007 23:25:38 | |
---|
Itseäni kyllä kiinostais tuo 5kielinen hommata kotistudiobassoksi, mutta olishan tuo seiskakin aika bohee valinta :) |