Mulla löytyy ohjelmastani insert-efekteinä kitaraan DISTORTION-osastolta mm. DaTube, Distortion, Overdrive ja Quadrafuzz. Onkohan noissa jo vahvistin- ja kaiutinmallinnus matkassa? Siis pitäisköhän sähkökitara soittaa suoraan linjaan ja lisätä sitten nuo, vaiko soittaa ensin Amp2-efektilaitteen läpi (vahvistin-ja kaiutinmallinnus) ja lisätä sitten ko. insertefektit? |
Mulla löytyy ohjelmastani insert-efekteinä kitaraan DISTORTION-osastolta mm. DaTube, Distortion, Overdrive ja Quadrafuzz. Onkohan noissa jo vahvistin- ja kaiutinmallinnus matkassa? Siis pitäisköhän sähkökitara soittaa suoraan linjaan ja lisätä sitten nuo, vaiko soittaa ensin Amp2-efektilaitteen läpi (vahvistin-ja kaiutinmallinnus) ja lisätä sitten ko. insertefektit? No ei, eikä varsinkaan ole mitään järkeä pistää mallinnusta enne säröä. jos haluat laillisesti/ilmaiseksi selvitä niin hae vaikka voxengo boogex. Paras noista on Amplitube 2 mitä olen tyypännyt, Guitar Rig on sysi paska, kaikki kolme. edit: no oli tos overdrivessä näköjää joku emulointi, pökäle se silti on. the purity of German electronic music |