Aihe: Hiusten peseminen mäntysuovalla?
1 2
darkus
29.11.2007 10:31:36
Eli omistan pitkät hiukset tietenkin ja tähän asti olen tuperannut ne että olen saanut ne sellaiseksi pörröksi. Nyt kuulin jostain sellasta että kun letin pesee mäntysuovalla niin tukka menee ihan solmuun, onko totta?
Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan?
-Cale
29.11.2007 11:18:16
Kannattaa kokeilla.
The Boss
29.11.2007 12:33:41
Siitä vain.
Da Make
29.11.2007 13:38:07
Ainakin rastojen/locksien valmistamisessa mäntysuovalla peseminen edesauttaa takkujen muodostumista. Hiuksista tulee karheat ja varmasti helposti tupeerattavat.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Kirjoitus virhe
29.11.2007 18:02:32
Joillain se ei toimi vaan hiuksista tulee liukkaat. Perus suomalainen shamppoo toimii mulla.
gorgonoidi
29.11.2007 18:07:40

Jonkun aikaa olen pessyt. Kivalta tuntuu. En siis tietenkään joka päivä enkä kuitenkaan päänahkaa.
Nuvola
29.11.2007 22:07:07 (muokattu 29.11.2007 22:07:12)
Mäntysuovalla pestessä pitää muistaa, että päänahkaa ei, kuivattaa nimittäin melkoisesti.

itellä ei oo kuivattanu ainakaan, oon vaan heittäny sitä hiuksiin. En sitten oo varma onko sitä edes mennyt päänahalle.

Darkus koita ite pestä mäntysuovalla niin tiedät miltä se tuntuu eikä tarvii muilta kysellä...
Rakkikoira
30.11.2007 06:31:35
Darkus koita ite pestä mäntysuovalla niin tiedät miltä se tuntuu eikä tarvii muilta kysellä...

Paras neuvo ikinä.
Peskää matot hoitoaineella.
darkus
30.11.2007 22:01:48
Joo joo kaverit mutta kaverini väitti että se on niin voimakasta että tukka syöpyy ja lähtee irti tai jotain sellasta, ni halusin vaa varmistaa ettei musta tule kaljua.
gorgonoidi
01.12.2007 10:51:17

Joo joo kaverit mutta kaverini väitti että se on niin voimakasta että tukka syöpyy ja lähtee irti tai jotain sellasta, ni halusin vaa varmistaa ettei musta tule kaljua.

Hehheh, enpä usko :) Omani tuntuvat varsin mukavilta lievästi laimennetulla mäntysuovalla pestyinä.
shovi
01.12.2007 10:55:07
Hehheh, enpä usko :) Omani tuntuvat varsin mukavilta lievästi laimennetulla mäntysuovalla pestyinä.

En kyllä itse uskaltaisi pitkää tukkaa pestä mäntysuovalla. Huonontaa hiusten kuntoa ja tekee niistä takkuiset. Nyt voisi jo melkein kokeilla, kun eilen leikkautin tukan lyhyeksi, alko olemaan sen verran huonokuntoinen. Noo, kai se siitä takaisin kasvaa.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
gorgonoidi
01.12.2007 11:05:33

En kyllä itse uskaltaisi pitkää tukkaa pestä mäntysuovalla. Huonontaa hiusten kuntoa ja tekee niistä takkuiset. Nyt voisi jo melkein kokeilla, kun eilen leikkautin tukan lyhyeksi, alko olemaan sen verran huonokuntoinen. Noo, kai se siitä takaisin kasvaa.

En kyllä tiedä tuosta hiusten kunnon huonontumisesta. Laimennettuna ei ole ollut mitään ongelmaa hiusten kunnon suhteen. Ja minä nyt satun pitämään takkuisista hiuksista.
Nuvola
01.12.2007 11:07:42
En kyllä tiedä tuosta hiusten kunnon huonontumisesta. Laimennettuna ei ole ollut mitään ongelmaa hiusten kunnon suhteen. Ja minä nyt satun pitämään takkuisista hiuksista.

Kyllähän sitä aika paljon sanotaan että se kunto huonontuu, laimennetulla paljon vähemmän tietenkin, sen takia niitä takkuja rupeekin tulemaan, ite kyllä pidän kanssa.
shovi
01.12.2007 11:25:55

Tarkoitat varmaan sekaisista etkä takkuisista hiuksista? Takkuiset hiukset ei oo kyllä mitenkään hyvän näköiset ja muutenkin aika inhottavat. Sekainen look on sitten asia erikseen, sen saa parturin leikkauksella ja geelillä, vielä jos malttaa vähän tupeerata niin näyttää nikki sixxiltä.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
gorgonoidi
01.12.2007 11:28:18

Tarkoitat varmaan sekaisista etkä takkuisista hiuksista? Takkuiset hiukset ei oo kyllä mitenkään hyvän näköiset ja muutenkin aika inhottavat. Sekainen look on sitten asia erikseen, sen saa parturin leikkauksella ja geelillä, vielä jos malttaa vähän tupeerata niin näyttää nikki sixxiltä.

Mäntysuovalla hiukset saa nimenomaan takkuisiksi ja sekaisiksi myös. Minusta takut ovat oikein nättejä, riippuen toki. Parturiin en menisi mömmöjä laittelemaan.
Räbbänä
01.12.2007 12:15:59
En kyllä itse uskaltaisi pitkää tukkaa pestä mäntysuovalla. Huonontaa hiusten kuntoa ja tekee niistä takkuiset.

Sama vaikutus on myös Tervashampoolla, vasta sai vedet silmissä selvitellä reilua nyrkin kokoista takkua niskasta.
Tiesittehän, että jos sanan edessä on kirjain a, niin se tarkoittaa vähän niin kuin "ei". Esim. siis asystemaattinen = ei-systemaattinen, apoliittinen = ei-poliittinen jne. No niin. Tällä perusteella; eläin, joka ei ole naali, on anaali.
darkus
01.12.2007 19:14:21 (muokattu 02.12.2007 18:27:34)
Äsken pesi tukkani mäntysuovalla. En laimentanut sitä tai mitään. Aika varovaisesti pesi, en päänahkaan uskaltanut hangata sitä. Hiukset eivät muuttuneet yhtään sen takkuisemmiksi.

EDIT: Kokeilin uudestaan nyt pesin aika paljon rajummin. Tukkani oli siihen asti tahmean ja karkean ja takkuisen tuntuinen kunnes kuivasin sen. Sen jälkeen on ollut kuin kuivaa heinää.
hanuristi
02.12.2007 18:52:55
Mulla ei tule mitään takkuisuusefektiä tosta, ei edes kesän mittaisen käytön jälkeen :D
Lasitten
02.12.2007 20:09:22

Joillekin rasvaleteille, kuten minulle, tuo ei tee yhtään mitään :) Mutta kannattaa varoa laittamasta mäntysuopaa päänahkaan. Saattaa kuivahtaa pahastikin päänahka...Mutta yleisimmin toi toimii jos semmosta kuivaa ja takkuista tukkaa haluaa.
http://www.lineq.net/index.php Linux-foorumi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)