tapio.leppa 28.11.2007 20:30:15 | |
---|
onko kokemuksia Thomannin kaapista the Box 302 A ? Hinta vaikuttaa niin pahuksen mukavalta.. |
HellYeah! 29.11.2007 14:21:27 | |
---|
THE T.MIX PM400 PA-SET 1 mulla on tuollainen, kun yleensä itekseni soittelen ja kattelen leffoja tms. Mutta kun soitamme välillä kavereiden kaa, otamme tuosta sähkörummut, laulun ja kitaran, ja aina välillä äänet katoaa??? Miksi? vaikka ääni säädötkin on jossain välillä 3-4 eikä todellakaan kympillä. Sitten odottelemme muutaman minuutin ja ne palaa??? Eikö oikein sovellu tähän tarkoitukseen? Tuleeko sulakkeisiin joku ylikuormitus, ku soittimia on 3kpl, vaikkei olekaan läheskään täysillä? Osaako joku neuvoa????? |
HellYeah! 29.11.2007 14:26:18 | |
---|
the t.mix PM802D powered mixer - 2x 150W/4Ohm kun 300-400e kalliimmissakin vehkeissä on noi samat 150W/4Ohm? Ni voiko olla niissäkään vika? |
onko kokemuksia Thomannin kaapista the Box 302 A ? Hinta vaikuttaa niin pahuksen mukavalta.. ei suoranaisesti tuosta vaan 202 passiivimallista. En omista mutta yhdessä tanssiorkesterikuviossa tuollaiset pyörii mukana. Kyllä niistä ääntä lähtee ja ihan siedettävää kaiken lisäksi. Pesee ne saman kaverin vanhat peaveyn pöntöt kyllä ihan selkeästi. Muihin ei voi verrata, kun on koko äänilinja eri tavaraa. Kevyet ne on mutta tuo aktiivimalli varmaan on raskaampi. 202 näyttää paperilla olevan lähes sama kuin 302 mutta tehonkestossa on eroa. Itse pönttö on kai sama. Muuta en osaa sanoa. Humpasta rautalankaan... |
pwc 29.11.2007 20:37:29 (muokattu 29.11.2007 20:37:43) | |
---|
En ole tuota mallia kuullut, mutta kun merkki on The Box, kehotan erittäin painokkaasti harkitsemaan muita merkkejä. Tai ainakin kuuntelemaan ennen kokeilua. Ja varautumaan henkisesti lähettämään takuuseen noita. E: Siis kuuntelemaan ennen ostoa eikä kokeilua. |
IJarro 04.12.2007 22:21:17 | |
---|
En ole tuota mallia kuullut, mutta kun merkki on The Box, kehotan erittäin painokkaasti harkitsemaan muita merkkejä. Tai ainakin kuuntelemaan ennen kokeilua. Ja varautumaan henkisesti lähettämään takuuseen noita. E: Siis kuuntelemaan ennen ostoa eikä kokeilua. = en tiiä, mut tiiän... just Let's do some living after we die... |
aimotuska 04.12.2007 22:23:57 | |
---|
= en tiiä, mut tiiän... just The box on the box vaikka voissa paistaisi ja sokerilla kuorruttaisi. Tyhymä |
humppahanuristi 05.12.2007 10:21:35 (muokattu 05.12.2007 10:30:35) | |
---|
The box on the box vaikka voissa paistaisi ja sokerilla kuorruttaisi. Onko vai onko se joku muu boxi the Boxin nimellä? Samannäköisiä muovikoteloita kun olen ollut näkevinäni kalliimmillakin merkeillä ja eiköhän nekin kiinasta tule... Oletuksia tosin vain. Ja olen vain kuullut, en tiedä sitten pidemmän päälle kestävyydestä tms. Tuollaiselle 1-4 keikkaa vuodessa tekevälle bändille, joka ei koskaan edes harjoittele, ovat ihan kohdallaan. Olen kyllä the Box merkkisiä kaiuttimia nähnyt käytössä livenä eräällä aika suurella äänentoistofirmalla. Niistä kaiuttimista oli vaan revitty the Box merkit irti. No eipä tässä silti ole syytä puolustella tuota merkkiä, kun ei ne kuitenkaan anna edes sponsorirahaa ja oikeasti ei juuri kokemuksia ole. Meillä on sellaiset pienet 60W t.Box "monitorit" olemassa ja niiden kautta vedetään olohuonetreenejä. Saa riittävästi meteliä aikaiseksi vaikkakin äänenlaatu on vajavainen, keskialueelle painottuva. Alapäitä ja yläpäitä jää puuttumaan. Mutta kyllä sieltä laulu ja haitari kuuluu, eipä se treeneissä muuta tarvitse Humpasta rautalankaan... |
aimotuska 05.12.2007 10:28:38 | |
---|
Sanotaanko näin, että kun oon nähnyt, kuullut ja omistanut T.boxin, niin sitä ei voi verrata samana päivänä yhteenkään oikeaan kajariin. Miltään oikealta valmistajalta, joihin näitä kyseisiä teutoonian hirvityksiä verrataan, ei ole tullut yhtä ainutta vastaavalla tavalla ryssittyä matolaatikkoa kauppoihin. Tyhymä |