Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 547 48 49 50 51122 123 124 125 126
Perro Stupido
29.11.2007 08:08:33
Totuus: Kaikki studio levyt on vähintään helvetin hyviä. Kaikki biisit ovat väliltä hyvä - täydellinen. Paitsi The Apparition mikä on varmaan Maidenin surkein biisi ikinä, vaikka kyllä sitäkin silti kuuntelee. The Angel And The Gambler toimii mielestäni pätkittynä sinkkuversiona, en voi käsittää miksi se on levylle pitänyt venyttää ylisuuriin mittoihin.

Tuntuu että kaikki vihaavat biisejä kuten Charlotte The Harlot, Gangland ja Quest For Fire. Johtuuko tuon viimeksi mainitun dissaus hölmöistä sanoista. "In a time when dinosaurs walked the earth"?? Se on ainakin yks pointti minkä kaikki tuntuu aina nostavan esiin. Biisistä en löydä minkäänlaisia muita vikoja. No makuja on tietysti monia, mutta mulla se on paras ;)

Nuo biisithän ovat parhautta! Maidenin 90-luvun tuotanto on ainutta mistä en itse oikein diggaa mutta 80-luvun, varsinkin Brucen laulamat levyt ovat niiiiiin lujaa timanttia, että sen parempaa melodista heviä ei tulla enää ikinä kuulemaan. Ellei sitten Maidenin ukot itse soita itseään suohon..
010011000100111101001100
Speedball
29.11.2007 11:40:30

Killers:
-Tasapaksi julkaisu ja en halua nostaa tältä levyltä yhtään biisiä esille. Huono levy (Maideniksi).

Tähän esitän vahvimman vastalauseeni ikinä! Aivan Vitun mahtava levy mielestäni Maidenin paras! Ei yhtääb edes keskitason biisiä vaan kaikki kunnon tykitystä. Prodigal sonille vielä ekstra suuri peukku kattoon!
Metal up your ass!!!
HungryFD
29.11.2007 11:51:22
Näkyy olevan näitä outoja mielipiteitä niin kerron nyt oikeat vastaukset: Iron Maidenin kolme parasta biisiä ovat Strange World, Another Life ja Still Life. Nih.
"No time for the old in-out, love, I've just come to read the meter."
StJerky
29.11.2007 12:17:13 (muokattu 29.11.2007 12:24:27)
Kumma juttu, että vaikka olen ollut Maiden fani vuodesta 1982, niin kaikkien muiden Maiden-fanien mielipiteet tuntuvat aina niin vääriltä.

Minun mielipiteitä joille ei ymmärtäjiä löydy:
Killers on loistava levy jolla Maiden-soundi parhaimmillaan. Paras piisi: Twilight Zone.
Piece Of Mind loistava levy, jonka huonoin piisi The Trooper.
Somewhere In Time on syntikkapoppia (vähän kuin Judas Priestin Turbo)
NPFTD paras piisi Public Enema No 1
FOTD paras piisi Judas Be My Guide
Brave New World hieno paluu, paras piisi Fallen Angel
Dance Of Deathin paras Paschendale, toiseksi paras New Frontier
AMOLAD in huonoin piisi FTGGOG ja KAIKKI piisit liian pitkiä, muuten hyvä levy.
Dance Of Death paras levy Piece Of Mindin jälkeen.
Harrisin bassosoundi oli hieno POMiin asti, sitten alkoi huonontua (klänketi klänk) ja parani taas vasta DOD-levyllä.
DaKiller
29.11.2007 12:36:46

Itse en ole oikein koskaan tykästynyt noihin kahteen ensimmäiseen lättyyn. number of the beast taasen on aivan mahtava, lukuunottamatta muutamaa täyteskipaletta. Piece of mind on vähän niin ja näin.... Soundit ovat jotenkin tuhnut ja ei ne piisitkään jaksa innostaa kuunteluun.

Muista levyistä olen tainnut turista jo ihan tarpeeksi.
aikavaikea
29.11.2007 12:39:15
Minun mielipiteitä joille ei ymmärtäjiä löydy:
Killers on loistava levy jolla Maiden-soundi parhaimmillaan.
Piece Of Mind loistava levy, jonka huonoin piisi The Trooper.
Somewhere In Time on syntikkapoppia (vähän kuin Judas Priestin Turbo).

Noista olen sun kans ihan samaa mieltä. Uudempia en ole sen vertaa kuunnellut että voisin mielipidettä sanoa. Seventh sonin ostin silloin joskus, vaikka Somewhere in timekin oli pettymys. No se oli vielä suurempi pettymys sitten ja kiinnostus loppui.
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad.
kuollut_ukko
29.11.2007 13:28:00
Tähän esitän vahvimman vastalauseeni ikinä! Aivan Vitun mahtava levy mielestäni Maidenin paras! Ei yhtääb edes keskitason biisiä vaan kaikki kunnon tykitystä. Prodigal sonille vielä ekstra suuri peukku kattoon!

En oikein ymmärrä... musiikkimakusi ei näyttä ainakaan jäsenkuvauksen perusteella olevan pahasti vinksallaan. Jotain vikaa tässä hommassa kuitenkin pitää olla!
-J. "papa" R.
Parasite
29.11.2007 14:07:37
Speedballin kanssa aika samoilla linjoilla Killersin suhteen. Killers on yksi omista Maiden-suosikeistani ei nyt ihan paras mutta aivan loistava levy. Ja Seventh Son on mulle SE Maiden levy.
"Blessed are the cheesemakers"
DaKiller
29.11.2007 14:35:22

Tuleeko tuolta lähetysvahvistus tai vastaavaa sähköpostiin, ennen kuin liput tipahtavat postilaatikkoon?
InYourFace90
29.11.2007 14:44:23
Tuleeko tuolta lähetysvahvistus tai vastaavaa sähköpostiin, ennen kuin liput tipahtavat postilaatikkoon?

Ei tule, kuin tilausvahvistus sähköpostiin heti tilauksen jälkeen.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
DaKiller
29.11.2007 14:48:29

Ei tule, kuin tilausvahvistus sähköpostiin heti tilauksen jälkeen.

Jep, selvitin omat sotkuni jo puhelimella. Oli vanha osoite jäänyt tuonne sivustolle. Onneksi liput palautuivat takaisin ja nyt ne senditään uudelleen. Jes.
Musta Arkipyhä
29.11.2007 15:16:21 (muokattu 29.11.2007 15:16:32)
Oikeastaan ainoa Maiden-levy joka on lähinnä yhdentekevä on Virtual XI.Eikä X-factorkaan kummoinen ole silloin tällöin pilkahtavista hyvistä pätäkistä huolimatta.Nickokin soittaa jotenkin värittömästi ja laiskasti.

Mutta heikoin lenkki noilla lätyillä on mielestäni herra Bayley.Aivan hirveää "laulua".
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
maggot
29.11.2007 15:22:20
Oikeastaan ainoa Maiden-levy joka on lähinnä yhdentekevä on Virtual XI.Eikä X-factorkaan kummoinen ole silloin tällöin pilkahtavista hyvistä pätäkistä huolimatta.Nickokin soittaa jotenkin värittömästi ja laiskasti.

Mutta heikoin lenkki noilla lätyillä on mielestäni herra Bayley.Aivan hirveää "laulua".

Samaa mieltä. Bayleyn laulu on kyllä aika järkyttävän kuuloista. Olen yrittänyt useasti kuunnella X-Faxtoria ja Virtual XI:tä mutta kun ei niin ei. Molemmilla levyillä on joitain hyviä kappaleita mutta aina kun laulu lähtee käyntiin niin tunne on että voi ei..
"Hulkamania still running wild!!"
elais
29.11.2007 15:33:49
7th Son Of A 7th Son: Ok levy. Huippubiisit: Moonchild, Infinite Dreams, The Evil That Men Do ja nimikkobiisi. Loput biisit täyttä paskaa

Naurahdin.

Rock In Rio on hieno levy.
dipshit
29.11.2007 15:42:51
Naurahdin.

Rock In Rio on hieno levy.

Jep, settilista on aivan tajuttoman kova, bändi on vitun hyvässä vireessä ja yleisökin on aika uskomaton. Ja onhan tällä aika paljon tunnearvoa, kerta se oli levy josta Maidenin kuunteluni alkoi.

DVD rokkaa myös, kovemmin kuin levy.
SSilver
29.11.2007 15:51:57
Ettekö te vieläkään oo kyllästyny? Noh, kai Maidenista voi sitten joku yli 15-vuotiaskin pitää.

PROVO
You always wanted to use your penis as a billiards cue.
Deep Shadow
29.11.2007 17:21:53
Ei ole vieläkään tullut liput postista. Pitäisiköhän jo huolestua.
Leuka maassa kohti uusia murheita
Jusso90
29.11.2007 17:28:55
Ei ole vieläkään tullut liput postista. Pitäisiköhän jo huolestua.

Eipä oo vielä munkaa lippuja näkyny.
InYourFace90
29.11.2007 18:21:35
Kyllä ne sieltä aikanaan tulee. 1-8 viikkoa vai mitä lippupalvelu nyt sanoi toimitusajaksi. Niillä on siellä ruuhkaa.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)