Boltsa 27.11.2007 17:41:19 | |
---|
heh aika hauska juttu. no mikäpä siinä jos sopimuksen saivat, mutta jos biisit ovat yhtä tylsiä kuin tuossa videolla niin ei nappaa. toisaalta keikalle olis parin kolmen vuoden päästä mukava päästä kun laulaja päästää äänenmurros-kiekaisuja :) Joo. |
oo-p 27.11.2007 18:58:03 (muokattu 27.11.2007 18:59:07) | |
---|
Minusta tämä on vähän typerää hoppuilua. Bändillä on takana n. 10 keikkaa, soittovuosia montako? ..Vähän pitäisi kasvaa, vaikka soitto luistaisikin. Nyt tämä menee vain iällä markkinoimiseksi, keskinkertainen musiikki jää taka-alalle kun instumenttien takana soittaa sympaattisia pikkupoikia. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Räkkipeli 27.11.2007 19:40:16 (muokattu 27.11.2007 19:42:32) | |
---|
Mä en vaa ymmärrä miks niiden pitää harjotella soittaa tommosta iskelmää. Mun mielestä toi olis tosi kova juttu, jos pojat tosiaan vääntäis jotain vähän marginaalimpaa. Jos mun kakaralla olis bändi ja levytyssoppari, mä tekisin niille semmoset death/black/grind-biisit että siinä jäis vittu Nilet kakkoseks! Sillei et siinä olis jotai järkeeki.. Ja jos valittais, ni sanoisin vaa et kiittäkää onnenne ettette joudu soittamaan mitään virsiä sentäs, ni motivaatiotakin riittäis! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Exhausted 27.11.2007 19:44:38 | |
---|
Mä en vaa ymmärrä miks niiden pitää harjotella soittaa tommosta iskelmää. Mun mielestä toi olis tosi kova juttu, jos pojat tosiaan vääntäis jotain vähän marginaalimpaa. Jos mun kakaralla olis bändi ja levytyssoppari, mä tekisin niille semmoset death/black/grind-biisit että siinä jäis vittu Nilet kakkoseks! Sillei et siinä olis jotai järkeeki.. Ja jos valittais, ni sanoisin vaa et kiittäkää onnenne ettette joudu soittamaan mitään virsiä sentäs, ni motivaatiotakin riittäis! Ehkä ne nappulat tykkää soittaa tollasta Teräsbetoni-meininkiä? :) |
Kasperi Tervonen 27.11.2007 19:50:56 | |
---|
Ehkä ne nappulat tykkää soittaa tollasta Teräsbetoni-meininkiä? :) Tai ehkä ne nappulat eivät edes osaisi soittaa sellasta Nile-meininkia? :) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Räkkipeli 27.11.2007 19:59:43 | |
---|
Tai ehkä ne nappulat eivät edes osaisi soittaa sellasta Nile-meininkia? :) No phah.....aina voi harjotella! Ja sitäpaitsi, jos isi tekee biisit, ni niiden on pakko, siis aivan pakko olla hyviä! oli ne minkälaisia tahansa! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Rumpukapulat 27.11.2007 20:23:47 (muokattu 27.11.2007 20:24:13) | |
---|
"RA:n edeltäjä Terminator perustettiin keväällä 2006 samalla kokoonpanolla..." MWAHAAHAHAH, TÄMÄ olisi ollut jo suuremman huomion juttu. |
Seppo_Howitzer 27.11.2007 20:37:20 | |
---|
Voi, täällähän on kypsää kommenttia. Ei kai vain kateuden peikko pistä moista kirjoittelemaan? Kaikki on vain kateellisia kuten aina. Kuka tahansa ihminen haluaisi olla Ra yhtyeen jäsen. |
Rumpukapulat 27.11.2007 20:51:06 | |
---|
Mikä siinä on että nykyään nuoret yrittäjät haukutaan siltä istumalta paskaksi? Kaikki alottavat jostain. Eihän se poikien vika ole jos levysopimusta saavat, siinä saa osottaa sormea ihan toiseen suuntaan. Ja kuka tuossa iässä tajuaa sanoa ei levysopimukselle? Olisitko itse sanonut? Niinpä. "Ei allekirjoita, olen tr00"-tuskin on kovin monen mielessä. Sitä paitsi, isien ja äitien kanssahan nuo kirjotellaan, eiväthän pojat saa tuosta mitään omaan käyttöön ennenko maagiset ikärajat paukkuvat. "SUPPORTia" huuvellaan ja toisaalla samaa musiikkia luukuttavat esiteinit haukutaan lyttyyn. Eipä Maidenit tai Metallicatkaan kovin kypsiä olleet ko levyjä ulos puskivat. Vasta saivat hakia kaljoja kaupasta, jos sitäkään. |
Maardi 28.11.2007 00:14:18 | |
---|
tr00 -kortti taas pelissä, hehkeää!! |
mongoloidi 28.11.2007 00:15:18 | |
---|
Voi, täällähän on kypsää kommenttia. Ei kai vain kateuden peikko pistä moista kirjoittelemaan? Paina vaan sitä varotusta kun mieles tekee kuitenkin. Alan vaan olla aika kypsä näihin tusinasontabändeihin mille levylafkat tarjoo diiliä jatkuvalla syötöllä. Vois SonyBMG:kin pitäytyä vaan siinä radio novan ja NRJ:n soittolistojen täyttämisessä. |
Sarko 28.11.2007 01:56:13 (muokattu 28.11.2007 01:57:54) | |
---|
"SUPPORTia" huuvellaan ja toisaalla samaa musiikkia luukuttavat esiteinit haukutaan lyttyyn. Eipä Maidenit tai Metallicatkaan kovin kypsiä olleet ko levyjä ulos puskivat. Vasta saivat hakia kaljoja kaupasta, jos sitäkään. Mutta eipä "Kill 'Em All" tai Maidenin eka juurikaan mitään RÖLÖLÖÖtä ole, vaan melekosen tiukkoja räiskäleitä, eipä ainakaan Ra:n "Lion" (en muista nyt nimeä, tuohon sunntaan) tai "Boys From Hell" mitään kovin tasokasta matskua ole, jos vertaamaan lähdetään, kuten sinä teit. Eikä se itse Ra tässä vituta, vaan se että Sturm Und Drangin vanavedessä napataan musiikillisesti ja soitannollisesti kehittymättömiä yhtyeitä kiinnitellään major lafkoille, eikä anneta bändien kypsyä tasoltaan juurikaan noihin mainitsemiisi nykyisillään klassikkoluokan orkestereihin. EDIT: Sitä paitti Maiden ja 'Lican jätkät 11-vuotiaita olleet. Stna. Tsäpätitsäijjää |
migreeni 28.11.2007 02:11:35 (muokattu 28.11.2007 02:21:03) | |
---|
Ei helvetti taasko tällänen... Pojat saa oppia kantapään kautta että musabisnes on likaista puuhaa. Varsinkin kun puhutaan EMIn kokoisista jättiläisistä. Ja enemmän varsinkin kun osoittavat kiinnostusta pikkupoikabändiin. Hypoteesi: "Hitti"sinkku (käsite hitti määritellään sen mukaan mitä radio soittaa, ei mitä yleisö kuuntelee) -> järjetön promootiokampanja-> soi vitusti radiossa-> kiertävät kaikki massafestarit(ankka, raumanmeri yms...)-> buumi laantuu seuraavan vuodenajan alkupuolella-> pojat heivataan lafkalta-> muistelevat sitten myöhemmin katkerina varastomiehinä kun oma chäänssi tuli ja meni eikä malttanut varttua. Bullshit! Tää on nähty juttu. E: Pitänee lisätä että ottaa suunnattomasti päähän kun metalla on nyt "in" siitähän nää lafkojen isot kihot sikareineneen päättä iskeä rahoiksi ja markkinointiin suuret rahat syytäessä metallimusiikista annetaan suuremmalle yleisölle aivan vääristynyt kuva. Perkele! Eikä se itse Ra tässä vituta, vaan se että Sturm Und Drangin vanavedessä napataan musiikillisesti ja soitannollisesti kehittymättömiä yhtyeitä kiinnitellään major lafkoille, eikä anneta bändien kypsyä tasoltaan juurikaan noihin mainitsemiisi nykyisillään klassikkoluokan orkestereihin. Kiteytit yllä mainitsemani pointin mahtavasti. |
LexaR 28.11.2007 02:24:31 | |
---|
Tai ehkä ne nappulat eivät edes osaisi soittaa sellasta Nile-meininkia? :) Kuitenkin sitten vetävät keikalla encorena Burning Pits of the Duatin. Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
Johannes_t 28.11.2007 09:15:37 | |
---|
Jos mun kakaralla olis bändi ja levytyssoppari, mä tekisin niille semmoset death/black/grind-biisit että siinä jäis vittu Nilet kakkoseks! Sori OT, mutta älä veikkonen suotta panttaa biisejä muksuillesi! Meikäläinen on ensimmäisenä levykaupan tiskillä kun pistät ihan minkä vaan porukan kanssa tommosta matskua pihalle. Itse asiassa, jos sopivaa bändiä ei löydy, niin voisin sellaisen perustaa... |
Räkkipeli 28.11.2007 16:15:11 | |
---|
Sori OT, mutta älä veikkonen suotta panttaa biisejä muksuillesi! Meikäläinen on ensimmäisenä levykaupan tiskillä kun pistät ihan minkä vaan porukan kanssa tommosta matskua pihalle. Itse asiassa, jos sopivaa bändiä ei löydy, niin voisin sellaisen perustaa... Kyllä mulla on ainakin aikomuksessa ollu perustaa! En kyllä omien (tulevien) muksujen kanssa... Mutta siinäpä se että kuka haluaa oikeesti panostaa nii paljon että jaksaa ja oikeesti haluaa ja nauttii tehdä semmosta kamaa. Minä ainakin! Motivoituneita soittajia on harvassa... Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
oo-p 28.11.2007 18:23:25 | |
---|
Paina vaan sitä varotusta kun mieles tekee kuitenkin. Alan vaan olla aika kypsä näihin tusinasontabändeihin mille levylafkat tarjoo diiliä jatkuvalla syötöllä. Vois SonyBMG:kin pitäytyä vaan siinä radio novan ja NRJ:n soittolistojen täyttämisessä. Haha. Ei minulla mitkään varoitukset kiinnosta. Enkä itsekään jaksa kuunnella moista musiikkia, en pätkän vertaa. ja kuten sanoin, minusta on typerää että moiset kokemattomat kakarat saavat levytyssopimuksen, ilmeisesti vain ikänsä takia. Eli olen sitä mieltä, että tämä ei eroa musiikillisesti muusta vastaavasta kikkeliheviskeidasta mitenkään edukseen, eikä levytyssoipimusta voi järjellä perustella. ..mutta kommentin tasosta päätellen tämän keskustelun henkinen ikä on keskimäärin sama kuin Ra:n jäsenten. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Kirjoitus virhe 28.11.2007 21:56:56 | |
---|
Eihän nyt mikään bändi jossa on 11 vuotiaita poikia voi olla millään tasolla "valmis". Ei se ikä tee tästä yhtään sen parempaa. Mielestäni täysin perseestä kiinnittää tällasia bändejä euron kuvat silmissä vilkkuen. Toki. Mutta en nyt lähtökohtaisesti odotellutkaan että kukaan ottaisi noin nuorista soittajista koottua bändiä hirveän vakavasti. Koska on mieltein mahdotonta että bändi siinä vaiheessa olisi valmis. Vaikka mikään mahdotonta ei olekkaan. Lähinnä tarkoitin sitä että en kovin montaa noin nuorta bändiä ole kuullut soittavan noin hyvin. Jos yhtään. Ja että pitäisikö noita edes vaikka siihen nileen tai muihin "valmiisiin" bändeihin edes lähteä vertaamaan... vaikka levysopparin saivatkin. |
En oikein tiedä mitä mieltä olisin. Poikien musiikki ei nappaa pätkääkään. Bändi voi myydä ihan hyvin vaikkei sitä otettaisikaan vakavasti, mutta yleensä ei-vakavasti otettavia bändejä pidetään huumorina. Pojista kehittyy varmasti melkoisia virtuooseja, mutta tulevaisuutta ajatellen heidän yhteinen bändinsä ei varmaan tule olemaan ikinä vakavasti otettava heidän (levy-yhtiön) tehtyään huumoria äänenmurrokseen asti... Tiedä sitten. Toivon että parikymppisinä pojat eivät enää soita yhdessä ja perustavat kukin omat bändinsä. Tällöin saattaisi olla tiedossa kolme vakavasti otettavaa bändiä. |
Sarko 29.11.2007 01:13:36 (muokattu 29.11.2007 01:14:05) | |
---|
Toivon että parikymppisinä pojat eivät enää soita yhdessä ja perustavat kukin omat bändinsä. Tällöin saattaisi olla tiedossa kolme vakavasti otettavaa bändiä. tai sitten tapahtuisi seuraavanlainen hypoteesi: Pojat sinnittelevät 15-16-vuotiaiksi asti Emillä, levyjen myyntilukemien vaihdellessä siinä 5000 - 15 000 levyn välissä, kunnes joku pojista löytää Sleepin ja High On Firen samaan aikaan päihdeaineiden kanssa ja jäbät alkavat jauhamaan kunnon riffimetallia Matt Piken jalanjäljissä, köyhinä, huumeissapäissään muttä ehdottoman onnellisina. Levyt on erinomaisia ja UG diggaa, Big Muff-pedaalien myynti kasvaa sadoilla prosenteilla ja allekirjoittanut hymyilee leveästi. EDIT: I'VE GOT A DREAM! Tsäpätitsäijjää |