Mesikehrääjä 29.01.2004 10:29:08 | |
---|
Jenkkiläinen Alice In Chains julkaisee 'The Essential'-tuplakokoelman 15.3. Levyt sisältävät 29 biisiä, joista osa on remasteroitu ja remiksattu. Normaalien albumiraitojen lisäksi kokoelmalla on mukana myös soundtrackeilla julkaistuja lauluja. Vakavista huumeongelmista kärsinyt Alice In Chainsin vokalisti Layne Staleyhan menehtyi heroiinin yliannostukseen keväällä 2002. Tuon luin soneraplazasta. Mitä mieltä olette? Minusta on ainakin todella hienoa, että tuollainen julkaistaan. Ostan kyllä varmasti. |
Locrian 29.01.2004 10:42:46 | |
---|
Kyllä mäkin ton varmaan hankin.Sen verta tärkeä bändi AIC mulle oli.Sitäpaitsi mielenkiinnolla odotan josko Dirtin biiseille ois tehty soundin puolesta jotain... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
JM 29.01.2004 10:43:17 | |
---|
Kyllähän AIC:lta ainakin yksi kokoelma on jo ilmestynyt, eikä minua monien alkup. albumien omistajana kauheasti moinen kiinnosta. Mutta myöhemmin yhtyeen musiikista kiinnostuneille/niille, joilta muita albumeita ei levyhyllystä löydy tuo voi ollakin ihan hyvä vaihtoehto. Minua kiinnostaisi tällä hetkellä kovasti AIC:n DVD:t, onko kellään tietoa mitä DVD:tä löytyy ja mistä? "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Beowulf 29.01.2004 10:54:34 | |
---|
Ihan pätevä julkaisu varmasti tulee olemaan. Epäilen kyllä vahvasti, että sitä itse kylläkään ostaisin. Ellei sitten pakettiin mahduteta paljon jotain kuulematonta tavaraa tai jotain. I´ve been locked in a cage, created by myself... |
Mesikehrääjä 29.01.2004 10:55:00 | |
---|
Kyllähän AIC:lta ainakin yksi kokoelma on jo ilmestynyt, eikä minua monien alkup. albumien omistajana kauheasti moinen kiinnosta. Mutta myöhemmin yhtyeen musiikista kiinnostuneille/niille, joilta muita albumeita ei levyhyllystä löydy tuo voi ollakin ihan hyvä vaihtoehto. Minua kiinnostaisi tällä hetkellä kovasti AIC:n DVD:t, onko kellään tietoa mitä DVD:tä löytyy ja mistä? Tietääkseni heiltä on vain Unplugged dvd, joka minulla myös on jo sitten se Music Bank dvd jossa on kaikki musavideot. Olisi tosiaan mahtava jos julkastaisiin joku live dvd.. |
Dr. Muff 29.01.2004 11:01:17 | |
---|
Olisi tosiaan mahtava jos julkastaisiin joku live dvd.. Sanoppas muuta! Lainatkaa rahaa?? |
kid ego 29.01.2004 11:10:06 | |
---|
Hyvä homma. Kokoelman kautta mun on helpompi tutustua bändiin. Imuroi Tästä Niko-Boogie (14,7 Mt) |
Mesikehrääjä 29.01.2004 11:12:28 | |
---|
Hyvä homma. Kokoelman kautta mun on helpompi tutustua bändiin. Kannattaa kyllä tutustua, Alice in Chains oli aivan uskomaton orkesteri. Mielestäni todella aliarvostettu bändi.. |
depe 29.01.2004 11:16:29 | |
---|
Kannattaa kyllä tutustua, Alice in Chains oli aivan uskomaton orkesteri. Mielestäni todella aliarvostettu bändi.. No tuskin sentään aliarvostettu. Tai saattaa olla lökäpöksynuorison keskuudessa... "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Mesikehrääjä 29.01.2004 11:18:40 | |
---|
Tai saattaa olla lökäpöksynuorison keskuudessa... Siellä etenkin. |
madu 29.01.2004 15:15:39 (muokattu 29.01.2004 15:17:23) | |
---|
Hyvä homma. Kokoelman kautta mun on helpompi tutustua bändiin. Nythän löytyy alelaarista sitä greatest hits kokoelmaa varmaan 5-6 eurolla. Rahastukselta hieman haiskahtaa... Olkoonkin,että kyseinen orkesteri on oma ylivoimainen suosikkini.... Nuo remiksatut versiot a little bitter:istä ja What the hell have I:sta ovat aika mielettömän paljon paremman kuuloisia kuin alkuperäiset Last Action Herolla olleet versiot. Löytyvät siis samat siitä AIC Music Bank boksista. Eli mikään tuossa uudessa tulevassa julkaisussa ei ole aiemmin julkaisematonta. Taitaa jäädä hyllyyn kun kaikki muut julkaisut omistan ja mitään lisää tuossa ei saa. Outoa sikäli siis, että ihan vuosi pari sitten julkaistiin se yhden kiekon greatest hits... Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
askomiko 29.01.2004 15:36:35 | |
---|
Mikäs se toissavuoden neljän levyn music bank oli? |
madu 29.01.2004 15:38:20 (muokattu 29.01.2004 15:51:03) | |
---|
Mikäs se toissavuoden neljän levyn music bank oli? Music Bank boxi oli tavallaan kokoelma tosin sisälsi myös paljon harvinaisuuksia, demoja jne. Tuostahan boksista julkaistiin vielä "Nothing safe...Best of box" kokoelma. Eli johan näitä riittää ;) Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
Numbie 29.01.2004 15:44:59 | |
---|
Jos biisimateriaali poikkeaa tarpeeksi Nothing Safesta, joka on ainoa omistamani AiC-julkaisu, tulen varmaan hankkimaan tuon. |
Exhausted 29.01.2004 16:22:16 | |
---|
AIC oli hyvä bändi, mutta tuskin tulen kokoelmaa tarvitsemaa kun kaikki albumit löytyy hyllystä. joskus kaupassa katselin jotain 10 biisin kokoelmaa...aika outoa pistää noin pieni määrä biisejä kokoelmalle, ja tietty valinnat oli menny ihan metsään |
Zakk 30.01.2004 11:21:06 | |
---|
AIC oli hyvä bändi, mutta tuskin tulen kokoelmaa tarvitsemaa kun kaikki albumit löytyy hyllystä. joskus kaupassa katselin jotain 10 biisin kokoelmaa...aika outoa pistää noin pieni määrä biisejä kokoelmalle, ja tietty valinnat oli menny ihan metsään Joo, mullakin kaikki levyt, joten ei toi uusi kokoelma hirveesti lämmitä. Sais julkasta jonkun live/harvinaisuus levyn.. |
AIC voisi julkaista live DVD:n Dirt ajalta... Nam, se olis mahtavaa... Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
Exhausted 30.01.2004 13:23:53 | |
---|
eiköhän sen bändin osalta ole kaikki mahdollinen jo vähitellen rahastettu...tulihan se livelevy vähän aikaa sitten |
Juntunen 30.01.2004 14:21:13 | |
---|
AIC voisi julkaista live DVD:n Dirt ajalta... Nam, se olis mahtavaa... Juu ihan ehdotonta. Kaikki musiikkivideot ja livevideot olen yrittänyt itselleni kerätä. Aivan loistava bändi. Kolmen parhaan joukossa. |