jska 26.11.2007 20:12:24 | |
---|
Elikkäs.. Ostin midi-keyboardin (E-MU X-Board 25). En kyllä tajua näistä midi-hommeleista yhtään mitään. Pistin USB-piuhan kiinni ja asensin mukana tulleet CD:t (Ilmeiseti jotain äänikirjastoja(!?)). Mitä seuraavaksi? Miten tämä laite siis toimii? Dropped C |
Janus 27.11.2007 04:14:22 | |
---|
Manuaalista vois olla apua? Jos sitä ei löydy paperimuodossa, niin etsi asennus-CD:ltä joku sopivan niminen .pdf-tiedosto tms. |
aaro 27.11.2007 20:16:40 | |
---|
joojoo! tuotanoin kun tällainen threadi on kerran tehty niin voisin kysäistä asiantuntijoilta että mikä ohjelma olisi hyvä midiohjelma 1)hyvien urkusaundien hammond/rhodes aikaansaamiseksi 2)pianosaundien aikaansaamiseks 3)syntikkahäröilysaundien aikaansaamiseksi/säätämiseksi. jonkinlaista masterkeyboars/midikeyboard työasemaa olen viimeksi miettinyt. Samaan syssyyn jos innokasta harrastajaa löytäisi voisi kokeilla rakentaa midi-kirkkourku-jalkion ahlborn urun jalkiosta. mutta sitä olen miettinyt voiko esim. softasynan korvata luontevasti softalla! samoinkun pianoa ja urkua. Ja saako soittamisesta "normaali"soittoa vastaavan miellyttävyyden... |
Tuolta tietokonepalstalta löytyy toi midi faq, mikä olis vissiin ihan lukemisen arvonen. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia |
aaro 27.11.2007 20:45:14 | |
---|
Tuolta tietokonepalstalta löytyy toi midi faq, mikä olis vissiin ihan lukemisen arvonen. aaa enpäs ole hokannut tietokonepuolta katsoa, laiska ja puusilmä kun olen. kiitän! periaatteessa siis minun puolestani tälle lukkoa varsinkin jos sieltä löytää kattavat tiedot niin tätäei tarvitse. |