Aihe: Jaben ”Enkeli taivaan” julkaistu
1 2 3
Jabe
04.02.2004 19:13:43

Kiitos kaikille teille, jotka olitte tiistai-iltana Juttutuvassa. Oli mukava vetää, kun oli talossa väkeä. Eihän tuo nyt ihan turvoksissa ollut :-) , mutta mukavasti jengiä kuitenkin.

Kylläpä muuten jännitti ennen keikkaa! Mikä on siis hyvä juttu ... kun jännitys purkautui enemmän sellaiseksi hyväksi energiaksi. Tai osin kyllä vähän sähellykseksikin .. unhohdin parissa kohtaa sanoja yms. pientä sörssimistä.

Pitää myöskin miettiä biisijärjestystä ja tuota setin kaarta vähän muutenkin - se ei vielä kantanut mun mielestä ihan koko aikaa ... Mutta nämä taitaa ola juttuja, jotka paranee, kun keikkailee, ja testaa eri vaihtoehtoja. Mutta jostain lähdettävä liikkeelle - tää oli tän bändin eka keikka. Toivottavasti niitä tulee paljon lisääkin.

Päätän itsearviointiraporttini tähän, ja lähden syömään pitsaa. Nyt se ehkä jo maistuu ... On ollut vähän ohkainen olo tänään :-/ Se ei johdu keikasta, vaan jatkoista Manalassa.

Rok,
Jabe
Ossi
04.02.2004 20:39:58

Keikka oli kiinteä ja ytimekäs paketti! Biiseissä säilyi jännite ja esityksessä oli dynamiikkaa, mitä ei välttämättä livejutuissa useinkaan tapaa. Kitarasoundi oli sopivan tanakka ja rouhea, muttei liian äänekäs edes eturiviläiselle.

Solisti-kitaristi esiintyi turhia anteeksi pyytelemättä varman luontevasti ja "itsensä oloisesti." Ja oma materiaali kruunaa koko homman.

Kiitti Jabe! Ja menestystä!
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
zharlie
04.02.2004 21:03:45
Kävinpähän minäkin vilkaisemassa keikkaa. Hyviä biisejä oli kyllä ja oman näköistä meininkiä. Se "Pasilan yllä":) -biisi oli hieno. Loistavaa kitarointia!

Onnea ja menestystä!
Notefix
04.02.2004 21:22:59

Joo, makee keikka oli. Hyvä tunnelma ilman sen kummempia kommervenkkejä. Laulu, soitto - ja biisit toimi. Mukavaa että joku tekee biisejä duurissa tässä tuhansien mollien maassa. Menestystä toivotetaan myös täältä!
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)