Nitrodelay 27.11.2007 14:55:43 | |
---|
Itse vaan touhusin, että toi maaginen tilausraja ylittyy. (Meitsin tilaamana sieltä tulis ruohonleikkureita) Tässä on joko herrat Kraaps tai Sensonic alustavasti lupautuneet hoitamaan sen järkkäyspuolen. Eli, jos kitarapuoli (Sensonic) tilaa, pidetään hoppua - jos Kraaps hoitaa, not so hoppu. Jään vastedes tarkkailupositioon tästä söhläämästä.. ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
mr.bungle 27.11.2007 14:57:40 (muokattu 27.11.2007 14:57:50) | |
---|
Jos vaaditaan 12 samaa mallia, tai jostain syystä muuten mahtuu tilaukseen, voin sitoutua Wolf-SSB:n. bassolla hanuriin |
Sensonic 27.11.2007 15:22:28 | |
---|
Itse vaan touhusin, että toi maaginen tilausraja ylittyy. (Meitsin tilaamana sieltä tulis ruohonleikkureita) Tässä on joko herrat Kraaps tai Sensonic alustavasti lupautuneet hoitamaan sen järkkäyspuolen. Eli, jos kitarapuoli (Sensonic) tilaa, pidetään hoppua - jos Kraaps hoitaa, not so hoppu. Jään vastedes tarkkailupositioon tästä söhläämästä.. Jos "Kraaps" hoitaa teidän bassokimppatilauksen, niin tarvittaessa voin konsultoida, että tilaus menee putkeen. Mieluummin kerron noista käytännön tilausasioista, kuin väännän soittimien spekseistä kaikkien tilaajien kanssa ;-) Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1, ADA Pitchtraq, Digitech GSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12" |
Nitrodelay 27.11.2007 15:23:08 (muokattu 27.11.2007 15:23:35) | |
---|
Se vielä, että kannatan tilauksen liittämistä kitaroihin, koska silloin ei olla riippuvaisia noistä kielihirviöistä. Jos saavat määrän täyteen, se voidaan varmaan ottaa messiin. Jos näin päätetään, hra Sensonic varmaan kertoo, kuinka homma menee ja mihin mennessä pitää olla tilaukset selvillä. Oisko jees? noni, just noin... ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
dmparanoid 27.11.2007 15:33:38 | |
---|
Joo, mikäs niitten 7-kielisten tilanne on? Voisin semmoisen lelun kyllä pistää tulemaan. Eli jos mahtuu niin ehdottomasti tulen mukaan. |
kozmik 27.11.2007 15:40:47 | |
---|
Joo, mikäs niitten 7-kielisten tilanne on? Voisin semmoisen lelun kyllä pistää tulemaan. Eli jos mahtuu niin ehdottomasti tulen mukaan. Käsittääkseni olet viides joka nyt ilmoittaa halukkuutensa lähteä mukaan. Eli mahtuu kyllä. Ja ilmeisesti tilanne on se, että pitää olla *vähintään* 6 kpl saman mallin haluavaa, enemmänkin mahtuu? "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
Hannu A 27.11.2007 15:53:24 | |
---|
Kitarapuolen heebot ilmeisesti on jo aika liekeissä oman tilauksen kanssa jos olen oikein ymmärtänyt? Eli, ryysitäänkö siihen mukaan vai järkätäänkö oma tilaus lienee nyt se tärkein kysymys. Edelleen voin kyllä hoitaa tuon meidän puolen tilauksen järjestelyt jos halutaan enemmän miettimisaikaa. (muuten niihin hintoihin mitä tossa raapustelin tulee myös plus alvi) Elieli, viisikielinen lienee speksattu siihen "homejuustokuvioiseen" niin kuin joku hyvin kuvaavasti sanoi. Elektroniikasta ehkä vielä kannattanee keskustella? muuten speksit varmaan miellyttää kaikkia. Kuinkas ne seitsenkieliset hitech-lelut? ilmeisesti monetkin on olleet kiinnostuneita kunhan on joku seiska? Laitan ite tolle kitarapuolen "sensonic"lle viestiä ja kyselen vähän niiden aikatauluista, tai jos luet tätä säiettä, niin voihan tännekin vastata. Jos ei ole muita vapaaehtoisia uhreja niin mä voisin kerätä jonkinlaista "varmojen osallistujien listaa", niin voi sitten heittää skittamiehille faktaa, eikä fiktiota. siis, esitän että laitatte mulle pikaviestiä kaikki, jotka olette varmasti lähdössä mukaan kimppatilaukseen. pistäkää oma e-mail osoitteenne viestiin ja se mitä olette haluamassa. koostan siiten jonkun excel-taulukon niinstä ja joko välitän kitarapuiolelle kun speksit yms on sovittu tai sitten järkkään bassopuolen tilauksen, jos ei kitaramiesten kelkkaan enää ehditä. eik, nii? Basisti Jumalan armosta |
J.Hollström 27.11.2007 15:56:16 | |
---|
Jos ei ole muita vapaaehtoisia uhreja niin mä voisin kerätä jonkinlaista "varmojen osallistujien listaa", niin voi sitten heittää skittamiehille faktaa, eikä fiktiota. Ja varmaankin haluat sen 20 eur / basso vaivanpalkkaa tästä, vai meinaatko ihan yhteisen hyvän nimissä hoitaa tän jutun? "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
Hannu A 27.11.2007 16:00:53 | |
---|
kyllä mä kympilläkin siihen hommaan suostun kun jo mainostin sitä aikaisemmin. laitoin just sensonicille viestiä, eli hän järkkää jos ehditään siihen kitaratilaukseen mukaan. jos ei ehditä niin kympillä per naama voin hoitaa järjestelyt. kuulostaako kohtuulliselta? Basisti Jumalan armosta |
Hannu A 27.11.2007 16:02:12 | |
---|
niin ja siis jos kitaramiesten tilaukseen ehditään niin en mä silloin mitään korvausta haluu yhden exel-taulukon teosta.... en mä mikään yritysvalmentaja ole Basisti Jumalan armosta |
kozmik 27.11.2007 16:05:59 | |
---|
Kitarapuolen heebot ilmeisesti on jo aika liekeissä oman tilauksen kanssa jos olen oikein ymmärtänyt? Eli, ryysitäänkö siihen mukaan vai järkätäänkö oma tilaus lienee nyt se tärkein kysymys. Edelleen voin kyllä hoitaa tuon meidän puolen tilauksen järjestelyt jos halutaan enemmän miettimisaikaa. (muuten niihin hintoihin mitä tossa raapustelin tulee myös plus alvi) Mieluummin lähtisin tähän koska jos lähdetään tuohon kitarahommaan mukaan joudun lainaamaan jostain rahaa että saan tarvittavan summan kasaan. Olin alunperin ajatellut, että veronpalautuksista maksan ja nehän tulee vasta 4.12., joten... Kitarapuolen tilaus lähtee Sensonicin mukaan tämän viikon aikana. Kuinkas ne seitsenkieliset hitech-lelut? ilmeisesti monetkin on olleet kiinnostuneita kunhan on joku seiska? Uskaltaisin jopa luvata, että se 6 tulee kyllä täyteen. Viisi on tähän mennessä varmistanut mukanaolonsa, ja niitä alunperin varmoiksi lähtijöiksi laskemiani oli ainakin pari-kolme muutakin vielä. Toivomus siis 5-kielisten himoitsijoille: hillitkää itsenne, kyllä me saadaan ihan omakin tilaus kasaan. Säälikää meitä tilapäisesti rahattomia. *tähän anova ilme* "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
ötzi 27.11.2007 16:06:44 (muokattu 27.11.2007 16:07:43) | |
---|
Eipä mitn |
pardy 27.11.2007 16:07:13 (muokattu 27.11.2007 16:07:55) | |
---|
kyllä mä kympilläkin siihen hommaan suostun kun jo mainostin sitä aikaisemmin. laitoin just sensonicille viestiä, eli hän järkkää jos ehditään siihen kitaratilaukseen mukaan. jos ei ehditä niin kympillä per naama voin hoitaa järjestelyt. kuulostaako kohtuulliselta? Sounds like a plan to me. Lukasin ketjun läpi ja mä bongasin ainakin enemmän tai vähemmän varmoja seiskan ottajia seuraavat henkilöt: Tuobass, Kozmik, Wasara, Pardy, EADG, Johannes, Juippi!, Jamz, Kauhu-Köös, Pyhä Vasili ja Dmparanoid. Eli jos kitaristien tilaukseen mukaan tulevien bassojen maksimimäärä on se kuus, ni mä oon ainakin sillä kannalla että tilataan myö basistit erikseen ni saa sekä nuo seiskat että vitoset. |
joukov 27.11.2007 16:12:39 (muokattu 27.11.2007 16:14:10) | |
---|
7-kielinen tänne, mielellään WHTB-S11 eli vihreä monsteri. Haluaako kukaan noita karmeita otelauta- ja lapaupotuksia? Olinko 11. 7-kielisen tilaaja? Samaan satsiin vain kitaristien kanssa. Mikäli nuo ovat soitettavia pelejä niin varmastihan noita tilauksia tulee pian uusia. "I don't think, therefore I am." |
MaxxaM 27.11.2007 16:41:58 | |
---|
Mikäs on viitosten tilanne ? en jaksanut lukea.. |
Ok, sopii mullekin. Vielä kysyisin, että kuinka tuo bassojen nouto hoituu suomen päässä, kun tulevat? Oisko siinä mahista johonkin keskitettyyn tulli-kuvioon? Kannattaa varmaan tota tilauksen tekemistä pikaviestillä toistella tasaseen, että kaikki huomaa.... ...ja suurimman citymaasturin ratin takaa löytyy pieni, lihava, kalju siannäköinen mies... Biisejä:http://www.mikseri.net/artists/?id=67267 |
Jamz 27.11.2007 17:07:53 | |
---|
Joko ne seiskat meni? Olen messissä, jos on tilaa. |
kozmik 27.11.2007 17:14:46 | |
---|
7-kielinen tänne, mielellään WHTB-S11 eli vihreä monsteri. Haluaako kukaan noita karmeita otelauta- ja lapaupotuksia? Olinko 11. 7-kielisen tilaaja? Samaan satsiin vain kitaristien kanssa. Mikäli nuo ovat soitettavia pelejä niin varmastihan noita tilauksia tulee pian uusia. Munsta tuo vihreä on aika ruma. Edelleen olisin sen elukkabasson kannalla, onhan se pervo mutta just siksi hauska. :) Jos se ei tule kyseeseen, niin itse mieluummin ottaisin WHTB-S9:n. Paljon paremman näköinen. "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
jvakeva 27.11.2007 17:38:31 | |
---|
nyt on menny vähän ohi, miten noitten vitosten kanssa käy, kun piti virua sairaalassa.. no sandbergin pm 4 tilattu, mutta kai siihen yksi kiinalainen vitonenkin mahtuisi mukaan,,, :) jos vielä sopii mukaan? www.theyoungers.net |
TommiW. 27.11.2007 17:53:31 | |
---|
Kuka hoitamaan bassopuolen tilausta? Seiska on viikon masthäv. Jos siis tilataan erikseen eikä kitarapuolen ukkojen kanssa niin tarvittaessa voin hoitaa, jos ei muita vapaaehtoisia löydy. "sun bassokierto on osottanu että ei oo olemassa sunnäkösii bassoja, on vaa olemassa bassoja!" -Seak |