Vituttaa kun ei päässyt tsekkaamaan. Keri Kelli olis ollut kyllä hieno nähdä. Sen verran kova kitaristi on kuitenkin kyseessä, eritoten livenä. Käyttikö se mitä kepakoita? GMP:tä vai jotain muuta? Itse asiassa, eipä tainnut käyttää GMP:tä lainkaan, vaikka muissa proggiksissa Kelli ahkerasti niillä vetääkin. Taisi nyt Cooperin kanssa kiskoa pääasiassa Les Paulilla, muutamassa biisissä näytti olevan Strato ja Firebird (+ akkari). "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Joees 27.11.2007 15:21:18 | |
---|
Itse asiassa, eipä tainnut käyttää GMP:tä lainkaan, vaikka muissa proggiksissa Kelli ahkerasti niillä vetääkin. Taisi nyt Cooperin kanssa kiskoa pääasiassa Les Paulilla, muutamassa biisissä näytti olevan Strato ja Firebird (+ akkari). Näin mä vähän aavistelin. Kovasti on käyttänyt muistaakseni 70-lukulaista Les Paulia. Sunbursti oli muistaakseni väri. En tiiä oliko se sillä messissä. Ei halua että sitä yhdistetään Roxieen? ;-) Ne GMP:t joita se käyttää ovat Roxie-malleja, heh. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
stickyfinger 27.11.2007 16:56:55 | |
---|
Kovasti on käyttänyt muistaakseni 70-lukulaista Les Paulia. Sunbursti oli muistaakseni väri. En tiiä oliko se sillä messissä. Ei halua että sitä yhdistetään Roxieen? ;-) Ne GMP:t joita se käyttää ovat Roxie-malleja, heh. Tobacco Burstilla Lespalla se veteli nyt, niin kuin on näemmä lähiaikoina repinyt muillakin Cooper-keikoilla. Joo, Ryan Roxie - mallejahan ne GMP:t on, vaan cooleja kyllä joka tapauksessa (niin kuin Roxiekin). Katselin muuten taas tässä männä päivänä L.A.Gunsin "Hellraisers Ball" - dvd:tä, ja vidu että Keri kiskoo siinä hyvin. Taitaa olla kyseinen julkaisu ainut käypä virallisesti julkaistu kuvatallenne, jossa Kelli pääsee näyttämään kaikki taitonsa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Joees 28.11.2007 00:27:55 | |
---|
Katselin muuten taas tässä männä päivänä L.A.Gunsin "Hellraisers Ball" - dvd:tä, ja vidu että Keri kiskoo siinä hyvin. Taitaa olla kyseinen julkaisu ainut käypä virallisesti julkaistu kuvatallenne, jossa Kelli pääsee näyttämään kaikki taitonsa. Katselussa on itselläkin tuo usein. Hiton tiukkaa kamaa, eritoten Kerin osalta. Siistejä ne sen GMP:t kyllä, eritoten siinä sinisessä on hileet kohdallaan. Ei liian isoja eikä liian pieniä. Ja on sillä välillä kohtuullisen rouhea soundikin siinä. Hitto kun osais soittaa niin tiukasti. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
south_of_heaven 29.11.2007 05:43:10 | |
---|
Ihanpa hauskaa menoa oli. Tykkäsin siitä Heepin tokasta, siitä julkaisemattomasta biisistä. Ja Cooperilla oli hieno show. Ekaa kertaa olin hard-rock keikkaa kattomassa, verraten oli yleisössä kesy meiningi, mutta lavashow oli mainiota. Nykyään Alice Cooperilla ilmeisesti laulannankin edellä... Miehen laulu ei (enää) oikein toiminut. Mutta hauskan oloinen heppu muuten. |
rheinone 02.12.2007 09:48:41 | |
---|
Katselussa on itselläkin tuo usein. Hiton tiukkaa kamaa, eritoten Kerin osalta. Siistejä ne sen GMP:t kyllä, eritoten siinä sinisessä on hileet kohdallaan. Ei liian isoja eikä liian pieniä. Ja on sillä välillä kohtuullisen rouhea soundikin siinä. Hitto kun osais soittaa niin tiukasti. On noi GMP Roxiet muotoilultaan aika makeita kyl: http://www.shemguitars.com/guitars/GMP703/1.html All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |