sofianmaailma 22.11.2007 23:15:29 (muokattu 22.11.2007 23:16:03) | |
---|
Pieni gallup. Mitäs biisejä lauleskelette omaksi (ja muiden) iloksi, nyt kun kaamos painaa päälle ja ulkona on märkää ja pimeää? Itse taistelen kaamosmasennusta vastaan vetäisemällä aamulla "O Sole Mio":n Mario Del Monacon tapaan (so. mahtipontista macholaulantaa napolilaisittain): http://www.youtube.com/watch?v=HVm2qz1orZU (O Sole Mio - Mario Del Monaco) Tuolla se oma päivä lähtee hyvin käyntiin, samalla kun kahvinkeitin porisee - ja samalla selviää päivän laulukuntokin... Mites te muut? Laulatte vain, jos maksetaan tai käsketään? ;-) Laula, älä sodi. |
Nalle Puh 24.11.2007 00:32:35 | |
---|
Mites te muut? Laulatte vain, jos maksetaan tai käsketään? ;-) Silloin kun uskaltaa :D |
sofianmaailma 24.11.2007 08:51:16 | |
---|
Silloin kun uskaltaa :D Pelko pois, vain laulamalla voit voittaa! Laula, älä sodi. |
peteihis 27.11.2007 02:56:30 (muokattu 27.11.2007 02:57:50) | |
---|
Itse taistelen kaamosmasennusta vastaan vetäisemällä aamulla "O Sole Mio" ... no eipä oo tuo tullut mieleeni. Itselläni on kellokytkimen takana kaksi sinistä ja yksi vihreä kohdelamppu, (40W/tapaus), jotka aamu-7:ltä valaisevat makuuhuoneen kattoon aamutaivaan värit ja aamukaffepöydässä on sitten kirkasvalolamppu, joka kovasti kilpailee huomiosta TV:n aamu-uutisten kanssa .... Mutta musapuolella "Soak Up The Sun" on on aina aurinkoinen tai sitten vaikka useimma CCR klassikot :D EDIT: Ai siis itte piti laulaa? No en mä aamulla laula, mutta ihan kiva jos laulua ees kuulee. :) |
Ai siis itte piti laulaa? No en mä aamulla laula, mutta ihan kiva jos laulua ees kuulee. :) Kannattaa kokeilla. Itselläni aamu on parasta bassottelun aikaa, jopa CMX:n "Pelasta maailma" matalat kohdat (C-D) menee rähmät vielä silmissä helposti - biisin korkeat kohdat taas ei (päiväsaikaan sitten toisinpäin). Juu, ja kirkasvalolamppu - auringon korvike - kuuluu tietysti kuvioon... Laula, älä sodi. |
LNA 28.11.2007 13:38:05 | |
---|
Suden Aika -lauluyhtyeen (Tellu Turkka ja kumppanit) useat biisit etenkin levyltä "Unta" ovat erittäin lämpimiä ja tuovat pimeinä vuodenaikoina usein elämääni turvaa ja pehmeää voimaa. :) Yes I know I'm a bit crazy.. ..mutta kun viima puskee kasvoille niin että olisi mieluummin sisätiloissa, on ehdottomasti parhautta CMX:n uusin albumi: Talvikuningas. Ei haittaa pakkaset kun samastuu sieluttomaksi koneeksi. :D |
sofianmaailma 29.11.2007 08:51:14 | |
---|
..mutta kun viima puskee kasvoille niin että olisi mieluummin sisätiloissa, on ehdottomasti parhautta CMX:n uusin albumi: Talvikuningas. Ei haittaa pakkaset kun samastuu sieluttomaksi koneeksi. :D Ja pelkästään Yrjänän tekstien ymmärtämisen _yrittämiseen_ voisi varmaan käyttää yhden kaamoskauden... ;-) Laula, älä sodi. |
solesurvivor 29.11.2007 22:22:26 | |
---|
Itsestä on kaamoksen aikaan kiva vetää paatoksella kovaa ja korkealta, saa olla kovaakin tunteiden paloa. Yksi suosikeista jota olen nyt treenin vuoksi hinkannut on Queensr˙chen Anybody Listening? Herkkä ja kaunis biisi.. "If you shake my hand, better count your fingers.." |