Teksu 25.11.2007 00:09:19 | |
---|
kiip on thräshin! |
reos 25.11.2007 01:05:43 | |
---|
2. Electric Wizard - Dopethrone Hazardi biisi soittaa baarissa, ilma saattaa nimittäin muuttua tuorejuustoksi. Kuka kaatoi bongivedet tuoppiini? Wizardin tahtiin ei tarvi odotella deliriumeja seuraavana päivänä, vaan ilmestyskirja tarjoillaan tuoreena paikan päällä. 3. Sleep - Holy Mountain Koska jos 70's Sabbathit on kaluttu ja kasarikamaa ei kukaan oikeasti halua kuulla, on DJ:n sama tarjoilla vintage-Sabbathista seuraavaa, eli Sleepia. Mountain-sized riffs and good bud. Komppaan näitä tässä ennen nukkumaan menemistä. Lisäks ei pahitteeks olis parit bongzillat ja ripaus ufomammuttia. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Sarko 25.11.2007 03:06:15 | |
---|
Komppaan näitä tässä ennen nukkumaan menemistä. Lisäks ei pahitteeks olis parit bongzillat ja ripaus ufomammuttia. Ufomammutin "Satan" tai "Demountain" ois kyllä bileiden takuuvarmoja käynnistäjiä tai sitten pistäis ronskisti vaan koko Ufomammut/Lento-räiskäleen alusta loppuun jyrään. Hivenen Hebosagiliakaan ei ois pahitteeksi, ehkä Unnatural Silence tai Tample ois kovia partycrashereitä. Tsäpätitsäijjää |
Sampo-Ukko 25.11.2007 03:42:28 | |
---|
Kouvolan rytmikatissa Petteri Borgin toimiessa dj:na on kyllä soinut tuo musiikki aika hyvänmallisesti. Itse muistan ainakin illan jolloin soitettiin opethia hyvin paljon. Ja noilta isommilta artisteilta (ns.perusbändit) on soinut muitakin biisejä ku iänikuiset holy diverit ja raining bloodit. Se on muuten jännä että ite en oo kiinnittäny juurikaan huomiota siihen mitä deejiinkopista pauhaa... lähinnä vaan mitä lauteilta tuutataan jos siihenkään.. joskus saattanut mennä huurteinen asteikossa edelle! Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
ten 25.11.2007 04:43:17 (muokattu 25.11.2007 04:44:01) | |
---|
En ole mikään KOVITEN ENITEN TROO metallijäbä, mutta joku yleissivistys löytyy kuitenkin aiheesta. No okei. Oon 90-luvun "metallisti"... :( Ei mee Twisted Sisterit eikä mitkään muutkaan sellaset, mutta tässä oli vissiin kyse HENKILÖKOHTAISESTA mielipiteestä(?). Metallica - Battery Sattuu olemaan Metallican paras biisi IKINÄ! Jos ei sitä löydy, niin turha ruveta. Machine Head - From This Day Machine Head on vaan pikkasen nostalginen juttu mulle, vaikka ikää on mitä on. ************* Viimenen pitäis vissiin olla joku SUPERMEGAHEVI UG-hitti? PAHA!!! (pitää käydä levyhyllyllä). Kittie - Wolves Tää on niin UG etten oo itekkään kuunnellu ku ehkä kymmenen kertaa. ;) E: Ei muutes varmaan ollu mitään UG:tä, mutta vit*t siitä! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Speedball 25.11.2007 15:48:37 | |
---|
Metal up your ass!!! |
masterhat 25.11.2007 20:52:00 | |
---|
Kouvolan rytmikatissa Petteri Borgin toimiessa dj:na on kyllä soinut tuo musiikki aika hyvänmallisesti. Itse muistan ainakin illan jolloin soitettiin opethia hyvin paljon. Ja noilta isommilta artisteilta (ns.perusbändit) on soinut muitakin biisejä ku iänikuiset holy diverit ja raining bloodit. katos, täällähän kouvolan miehistö kokoontuu. Siitä on ihan liian kauan, kun on tullut kunnolla kuppia katissa otettua. Täytykin korjata asia ja lähtä kuuntelemaan kunnon metallia rytmikattiin joku sopiva viikonloppu. Vielä vois oikeetaan tilata obituaryn tai gorefestin paidan, niin sitten voisi pitää kunnon hevikänni-illan. Nyt iski hullut dokailu-inspikset Snails against humanity |
migreeni 25.11.2007 21:05:03 (muokattu 25.11.2007 21:05:32) | |
---|
|
FensonGibder 25.11.2007 21:42:24 | |
---|
Gorgoblasthenymous - Dark Darkorothgotoh - Mörk Borgåmördör - Deep Örgonmörkkönen - Stark Dagobagh - StarWars Smörrebröd - De Levite On tässä pointtikin.. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
gorgonoidi 25.11.2007 21:49:35 | |
---|
|
helvetinkö väliä sillä onko ne jotain klassikoita vai ei...kuhan jytää. jos DJ:ltä ei löydy Judas Priestiä, niin ei haittaa pätkän vertaa...ja mitää bläkkistä ei kyllä jaksa kuunella. varsinkin jos sitä tulee joka tuutista täysillä. se kun on aina sellasta pelkkää huminaa. pää hajoaa vähemmästäkin. Jyväskylän Infernon rangemmalla puolella on soitettu muistaakseni vanhaa emperoria... on muuten Jyväskylän Inferno suht sisäsiittonen paikka... HEAVY...FUCKING...METAL! |
Tohtori Tonus 26.11.2007 13:41:15 (muokattu 26.11.2007 13:41:48) | |
---|
Jyväskylän Infernon rangemmalla puolella on soitettu muistaakseni vanhaa emperoria... Tulipa tästä mieleeni. Olen käynyt tasan kerran Infernossa (Helsingissä), ja sieltä tuli kyllä maukasta musiikkia. Mm. Behemothia, Satyriconia, Danzigia ja Deathia. Lisäksi sille baarimikolle (joka ilmeisesti siis laitteli musat soimaan) pystyi käydä sanomassa, mitä haluaisi kuunnella, ja toiveet toteutuivat jopa niinkin nopeasti kuin seuraavassa biisissä. Meinasi kyllä mennä mallasjuoma väärään reikään kun alkoi Slaves Shall Serven alkumussutus pauhaamaan :D Ainiin, sori offtopikoinnista. Jatkakaa. Katsokaa tätä häviäjää |
Väinämöinen 26.11.2007 16:55:58 | |
---|
Metallica - Master Of Puppets: Jos tätä ei löydy, on turhaa tuhlata aikaansa enempää. Tarot - The Punishment: Tämä kertoo sen, että suomihevistä tunnetaan muutakin kuin pelkkä teräspetoni ja mokoma, ja tunnustetaan myös suomihevin perinteet. Silti huomataan, että tämän perinteikkään suomihevibändin kappaleista tunnetaan muitakin ralleja kuin iänikuinen Wings Of Darkness. Hmm, kolmas onkin vaikea pala.. jotakin äärimusiikkia sen pitäisi olla, esim Cannibal Corpsea tms. Noh sanotaan tähän vaikka että Hammer Smashed Face sannipal sorpselta. Kertoo sen, että tarjolla on muutakin kun pelkkää pimpsankostuttamisdiipadaapaa. Ugh. Lähen nyt paariin. :) Olenpa varsin samoilla linjoilla. Biisivalintani, noilla perusteilla, ovat kuitenkin Slayer - Raining Blood Sarcofagus - 1000 Megawatin totuus Carnivore - Sex and Violence Myöskään en pahastuisi, mikäli taustalla soisi Testament koko ajan. |