Aihe: alesis microverb 4 kaikutyypistä
1
pasiolli
25.11.2007 18:12:20

Mitä mieltä olette "long smooth vocal plate" kaikutyypistä. Voiko sitä käyttää keikoilla laulukaikuna. Millaisissa paikoissa kyseinen kaiku toimii?
Terttu
25.11.2007 23:46:59

Mitä mieltä olette "long smooth vocal plate" kaikutyypistä. Voiko sitä käyttää keikoilla laulukaikuna. Millaisissa paikoissa kyseinen kaiku toimii?

kssssssssssssshhhhhhh. Kiuas sihahtaa! Jos se kuulostaa hyvältä niin anna mennä. Ei sua kukaan estä. Onhan se aika efektinomainen vehje soundiltaan. Itse henkilökohtaisesti en moisesta välitä, kun niitä vähemmän erottuvia kaikujakin on olemassa.
Tominee parhaiten iskelmätähdellä, joka on "tietoinen" omasta soundistaan ja tarpeistaan.
"kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?"
Locrian
27.11.2007 07:53:46
kssssssssssssshhhhhhh. Kiuas sihahtaa! Jos se kuulostaa hyvältä niin anna mennä. Ei sua kukaan estä. Onhan se aika efektinomainen vehje soundiltaan. Itse henkilökohtaisesti en moisesta välitä, kun niitä vähemmän erottuvia kaikujakin on olemassa.
Tominee parhaiten iskelmätähdellä, joka on "tietoinen" omasta soundistaan ja tarpeistaan.

Mut toisaalta... Mä leikkaan about aina muutenki yläpäitä kaikupaluista aika pakanallisella kädellä... ;)
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)