Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 528 29 30 31 3247 48 49 50 51
Nuvola
05.11.2007 18:13:57
Joku on joskus sanonut mulle että jos ei pitkään aikaan pidä korvassa korua se umpeutuu. Mulla on viimeksi ollu korvakoru ala-asteella eli n. 7 vuotta sitten ja äsken tyrkkäsin renkaan korvaan.

joo huomasin kanssa että tuosta 10 vuotta reijästä saa koruja meneen läpi. Se voi tosin johtua siitä että todennäköisesti on sillä aseella tehty ja se tuottaa paljon arpikudosta, toisin kuin sitten lävistysliikkeessä tehty
hanuristi
05.11.2007 22:27:09
Joku on joskus sanonut mulle että jos ei pitkään aikaan pidä korvassa korua se umpeutuu. Mulla on viimeksi ollu korvakoru ala-asteella eli n. 7 vuotta sitten ja äsken tyrkkäsin renkaan korvaan.

No se nyt riippuu vähän korvasta ja tekotavasta.
Lesko
12.11.2007 15:28:14

Mulla meni vasemmasta korvasta umpeen kuukaudessa ja oikeesta ei mene lainkaan, tai ei ainakaan ole nyt neljässä vuodessa vielä mennyt....
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
pardy
21.11.2007 23:34:27

Tänään tuli taas ylimääräinen pala metallia lisää kehoon. Kieleen tällä kertaa. Aamulla oli sellanen fiilis että tänään pitää ottaa lävistys. Viime hetkille asti oli industrial jo lähes varma mutta mutilointikohde vaihtuikin kieleksi.
Lateksi
22.11.2007 01:20:03
Aamulla oli sellanen fiilis että tänään pitää ottaa lävistys.

Vaikuttaa pahalta fiilikselta, itsekin tuli eka lävistys hommattua tuollaisen avulla. Onpahan nyt neljä viikkoa killunut rengas huulessa.
Siitä mennään missä vire on matalin.
Lesko
22.11.2007 07:59:49
Vaikuttaa pahalta fiilikselta, itsekin tuli eka lävistys hommattua tuollaisen avulla. Onpahan nyt neljä viikkoa killunut rengas huulessa.

Joillain on tatskafiilikset samanlaiset.. ja lopputulkoksia näkyy katukuvassa!
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
pardy
22.11.2007 11:20:35

No siis olinhan mä tuota mielessäni pyöritellyt jo jonkin aikaa mutta eilen vaan tuntu siltä että oli oikea hetki. Saas nähdä millon tulee seuraava inspiraatio niin saa sen industrialin.
hanuristi
22.11.2007 18:02:31
Tänään tuli taas ylimääräinen pala metallia lisää kehoon. Kieleen tällä kertaa. Aamulla oli sellanen fiilis että tänään pitää ottaa lävistys. Viime hetkille asti oli industrial jo lähes varma mutta mutilointikohde vaihtuikin kieleksi.

Mulla oli omani kanssa samalla tavalla :)
Avokki lähti työmatkoille ja oli pakko saada aikaa kulumaan. Yhtenä päivänä nappasin korun kieleen ja seuraavana olin jo tatuoimassa apilaa käsivarteen.
Kumpaakaan en katunut kyllä ja tuo apilajuttu on mulle aina ollut semmonen tärkeä. Miettinyt sen tatuoimista kuitenkin aikasemminkin.
sterbo
22.11.2007 19:28:00
Mitenkäs. Tuossa vuosi sitten tyhmyyspäissäni otatin ampumalla nappulat korviin, ne kerpeleet kuitenkin tulehtuivat (ihme). Nyt on pyörinyt päässä idea, että kävisin läväyttämässä ihan oikeassa liikkeessä killuttimet korviin. Kokeillessa tuota korvanlehteä tuntuu siinä pientä kovuutta (arpikudosta), onkos tuosta jotain haittaa renkaiden otossa? Pitääkö niiden paikkaa mahdollisesti vaihtaa, vai voiko vetäistä entisille paikoille?
"Syö burritoja"- [Royal Banzai].
hanuristi
23.11.2007 18:04:32
Mitenkäs. Tuossa vuosi sitten tyhmyyspäissäni otatin ampumalla nappulat korviin, ne kerpeleet kuitenkin tulehtuivat (ihme). Nyt on pyörinyt päässä idea, että kävisin läväyttämässä ihan oikeassa liikkeessä killuttimet korviin. Kokeillessa tuota korvanlehteä tuntuu siinä pientä kovuutta (arpikudosta), onkos tuosta jotain haittaa renkaiden otossa? Pitääkö niiden paikkaa mahdollisesti vaihtaa, vai voiko vetäistä entisille paikoille?

En mä näe mitään ongelmaa siinä, miksei niitä renkaita voisi nykyisistä aukoista työntää, mikäli vaan mahtuu.
Vai minkä kokosia meinasit?
sterbo
23.11.2007 21:44:17
En mä näe mitään ongelmaa siinä, miksei niitä renkaita voisi nykyisistä aukoista työntää, mikäli vaan mahtuu.
Vai minkä kokosia meinasit?

1,6 tai 1,8 olen miettinyt. Noi edelliset reiäthän on siis umpeutunut, pitääpä käydä jututtamassa lävistäjäsetää asiasta.
"Syö burritoja"- [Royal Banzai].
embe
25.11.2007 13:48:32
Navassani on lävistys - ehkä ei kovin omaperäistä, mutta enpä sitä keneltäkään ole matkinut. Korvissa on ollut 4-vuotiaasta asti korut. Ja huomenna otan hammaskorun. Joidenkin mielestä ne näyttää ihan joltain lialta, mutta aion ottaa timantin, joka siis välkkyy ja aika harva tahra varmaan kimaltaa :) Tai oikeastaan minua ei suuremmin kiinnosta muiden mielipiteet korustani, mutta sanoinpahan vain.
You have to stop the Q-Tip when there's resistance.
Twistaribasari
10.12.2007 07:33:56

Mä haluaisin sellasen kulmalävistyksen, ne on niin siistei. :P
jarkkkk
11.12.2007 23:25:49
nyyh. otin äsken toisen huulikoruista pois. ei piru parantunut millään =( täytyypä yrittää myöhemmin uudestaan.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla.
Dutteri
22.12.2007 23:54:07
Voi. Hammaskorua himoitsen. Siitä lähtien, kun ysärin lopulla "tuli muotiin" olen moisen halunnut, mutta lienen hieman saamaton.

sama täällä! Musta ne on kauniita.
Ring My Bell! Treenipäiväkirja
Liver-Box
24.12.2007 23:31:52

"Jos näet verta ja/tai tunnet viiltävää kipua, homma ei mennyt niin kuin pitäisi."

Miten kirjaimellisesti tämä nyt tulisi ottaa?
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
lapio
25.12.2007 00:43:51

"Jos näet verta ja/tai tunnet viiltävää kipua, homma ei mennyt niin kuin pitäisi."

Miten kirjaimellisesti tämä nyt tulisi ottaa?

Siis missä yhteydessä?
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
Liver-Box
25.12.2007 12:00:12

Siis missä yhteydessä?

Tuossa venyttelyn yhteydessä.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Mirrinsane
28.12.2007 11:42:31

Tuossa venyttelyn yhteydessä.

kirjaimellisesti. jos tulee verta tai sattuu paljon, tapahtuu repeäminen. sitten syntyy arpikudosta. varsinaisestihan se ei ole ongelma, mutta korva ei palaudu repeämisen tapahduttua.
(nimim. väkivaltainen venyttelijä, nyttemmin harmittaa)
kalamies#52 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)