Aihe: Nile
1 2 3 4 521 22 23 24 2533 34 35 36 37
south_of_heaven
25.11.2007 03:11:49
Jep jep, kyllä toimi helvetin hyvin kaikki muu paitsi Kolliaksen tuplat ja Sotajumalan rumpalin parta.

Pakkohan sitä oli pitissä hiukan riehua, kun vei yli puolet koko alueesta... Muistoksi jäivät lohjennut hammas ja haljennut alahuuli, mutta hauskaa oli sentäs.

Ithyphallicilta soitettiin 6 biisiä, mikä oli mielestäni mukava seikka.
paavi666
25.11.2007 12:16:35
Ei voi muuta sanoa kuin että helvetin hyvä keikka! Biisit soitettiin juuri niin hyvin kuin levylläkin ja soundit olivat ihan ookoot. On ne vaan hyviä, ja Sanders oli aika pieni mies mutta todella mukava kun tuli keikan jälkeen fiilistelemään yleisön sekaan.
Deino
25.11.2007 14:03:55

Olihan se ihan vitun kova.
Tohtori Tonus
25.11.2007 14:15:08
Olihan se ihan vitun kova.

Ei mitään lisättävää :D

"CAST... DOWN... THE... HE-RE-TIIIIC!!!1"
Katsokaa tätä häviäjää
jummijammi
25.11.2007 14:16:50
Mihinköhän ne "oikeiden kuvaajien" kuvat meni, muutamia kuvia otti yleisöstä jossa minä olin mukana, niin olisi kiva nähdä.
kouranka
25.11.2007 14:31:03

Sanders oli yllättävän läski.
Nyt herkutellaa!
Räkkipeli
25.11.2007 15:54:03
Huoh että oli pirskeet! Jengiä vaan niin saatanasti että joutu tiirailla keikkaa jostain anniskelualueen uumenista, mutta mikseripöydän takan kuitenkin rehattiin niin soundit oli hyvät! =D Terveiset vaan SDn jätkille! Hauskaa oli rellestää.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
lxi
25.11.2007 15:54:50
oli ihan jees keikka.....
Oonks mä muuten ainoo jonka mielestä "masturbating the wargod"-biisin viiminen neljännes kuulostaa tasan Led Zepin "Kashmir" biisiltä???????????????????
Taian olla liian vanha tämmöseen....

"Masturbating The War God is, to me, completely NILE. It tells an epic tale and is completely symphonic in a death metal sense and at one point almost Kashmir-like in its build to the climax."

Näin sanoo Sanders itse. Hyvin samanlaista melodiaahan siinä kyllä pyöritellään.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
Tohtori Tonus
25.11.2007 16:08:11
Sanders oli yllättävän läski.

No, saundihan lähtee mahasta, vai miten se oli...
Katsokaa tätä häviäjää
cfe
25.11.2007 16:42:22

Varsin brutaalit kekkerit oli Nosturissa. Toivottavasti tulevat uudestaan, niinkuin lupailivat. Jos sitten kuultaisiin Burning Pits of the Duat.

Vähän epäilen, AOTW:n krediiteissä Sanders tilittää siihen malliin kuin em. biisin treenaaminen rikkoi hänen kätensä että saattaa olla ettei sitä enää soiteta, voin toki olla väärässäkin. Kova biisihän se on ja ilolla itsekin livenä kuulisin.

PS. Eat Of The Dead tuli hyvään saumaan.
http://www.causeforeffect.org
M!Xu
25.11.2007 17:11:11

Aivan helvetin kova meininki. Saundit toimi mainiosti ja soitto kulki tosi hienosti. Näki, että pojilla oli hauskaa kekkuloida siellä lavalla. Hyviä biisejäkin vetivät.

Deathchain paiskoi myöskin kiitettävästi, mutta Sotajumala oli tylsä. En ole ko. bändiä ennen kuullut, mutta en kyllä ollut Deathchainiakaan..

Saattaapi tämä olla jopa paras keikka, jonka olen nähnyt.
Pöö.
sax_O Fonisti
25.11.2007 17:39:28
Papyrus Containing the Spell to Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is in the Water

Pisti kyllä repeilemään ekan kerran kun tohon biisin nimeen törmäsin. On sanoittajalla ainakin huumoria löytynyt, hyvä niin :)
Torniojaws
25.11.2007 17:42:40

Papyrus Containing the Spell to Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is in the Water

Pisti kyllä repeilemään ekan kerran kun tohon biisin nimeen törmäsin. On sanoittajalla ainakin huumoria löytynyt, hyvä niin :)

Saat delegoida syytteet muinaiseen egyptiin. Heidän hieroglyfinsä tarkoittivat lauseita yksittäisten sanojen sijaan ;) Käännettynä niistä tulee tuollaisia.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
sax_O Fonisti
25.11.2007 20:01:42
Saat delegoida syytteet muinaiseen egyptiin. Heidän hieroglyfinsä tarkoittivat lauseita yksittäisten sanojen sijaan ;) Käännettynä niistä tulee tuollaisia.

Siis nää sanoittaa biisinsä hieroglyfein ja sit kääntää englanniks? Huh?
LexaR
25.11.2007 20:05:02

Nile lainaa suoraan aiheita muinaisesta Egyptistä, jossa moiset nimihirviöt merkittiin vain parilla hieroglyfillä, mutta kun ne kääntää enkuksi niin tulee paljon pidempiä nimiä. Yksi hieroglyfi -> monta sanaa.
Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...
Tomi_R
25.11.2007 20:41:23

Keikka oli kyllä bändien, varsinkin Nilen, osalta mahtavaa meininkiä täynnä, mutta itseäni rupesi häiritsemään kaikki nämä juopuneet teinit joilla ei tuntenut olevan minkään näköistä hajua siitä, miten pitissä, tai keikalla käyttäydytään.

Itse on tullut käytyä monella kymmenellä keikalla, mutta missään muualla ei yleisössä ole ollut samanlaista muista piittaamattomuutta. Jo sisälle mentäessä kummastelin sitä kaljapullojen heittelyä ja suurta kännisten teinien määrää, ja en ollut ainoa. Kyllä, keikoille mennään pitämään hauskaa ja kyllähän siihen perkele pieni sekoilu kuuluu aina, mutta ei tuollainen yläastedisko menininki.

Mutta kuten sanoin, Nile veti armottoman hyvän keikan ja pojilla oli selvästikkin hyvä meininki, toivon vaan että seuraava keikka olisi k18...
fidZi
26.11.2007 00:11:09
Lutakossa olin, kirjoittelemaan en vain ole ehtinyt. Nile kyllä pisti sellaista tykitystä että huh. Pitissä olin varmaan joka biisin aikana, harmi että hiukset tuli leikattua viikko ennen keikkaa. Interaktiivisuus oli hyvää luokkaa ja bändikin sen huomasi, tyytyväisiä poikia. Ainoa miinuspuoli oli pituus (!) - jos tuommoinen junttakeikka kestää tunnin niin siinä kyllä väsähtää ennen loppua jos messissä meinaa meiningissä pysyä koko ajan. Näin ainakin itselle kävi, lisäksi väsytti kun kello oli jo paljon. Positiiviset fiilikset ja odotusten ylittäminen! (Itsehän en kauheammin yleensä döödistä kuuntele...)

Sotajumala ja Deathchain eivät oikein innostaneet.
Méfiez-vous, demoiselles!
-Henri-
26.11.2007 15:15:13

Itse pidän näistä pitkistä biisien nimistä; ovat erilaisia ja ne herättävät ihmetystä monissa ihmisissä.

Itse ajattelin ruveta vaatimaan kappaletta 'Chapter of Obeisance Before Giving Breath to the Inert One in the Presence of the Crescent Shaped Horns', mutta koska olen sitä mieltä, ettei se esiintyvä bändi ole mikään jukeboxi, niin jätin väliin.
Väinämöinen
26.11.2007 16:49:19

Vokaalit lauletaan hieroglyfeinä.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner Caught In The Between
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)