Aihe: Wolf Guitars - kimppatilaus suoraan Koreasta?
1 2 3 4 5 633 34 35 36 37
Rantsula
24.11.2007 17:35:47
Kyllä itsekin ostaisin seiskan tuon kutosen jatkoksi, muttei nyt taida ihan tähän tilaukseen ehtiä saamaan rahoja kasaan. Siistin näköisiä pelejä.
Bassomaanikko
tarzan
24.11.2007 19:49:57
Uskaltautuuko joku laskemaan todellisen hinnan tuolle 7-kieliselle?

Eli oletetaan että se on tuo linkissä näkynyt upotuksilla varustettu malli. Otetaan 12kpl ja lisätään kaikki kulut, paljonko yksi kappale maksaisi euroissa minulle kiikutettuna?
Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti?
Juippi!
24.11.2007 20:21:29
Sattuis kukaan tietämään tuon 7-kielisen otelaudan leveyttä?

http://wolf3.en.ec21.com/offer_deta … ell_New_Bass_Man_Series&gubun=S
tarzan
24.11.2007 20:28:13
Sattuis kukaan tietämään tuon 7-kielisen otelaudan leveyttä?

http://wolf3.en.ec21.com/offer_deta … ell_New_Bass_Man_Series&gubun=S

Noin kolme ja puoli metriä..

Itse mietin ihan samaa, aika julmalta näyttää
Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti?
Sensonic
25.11.2007 10:17:42
tuo samainen 7 kans himottaa mut sitte en taas tykkää siitä et pitäs rahat laittaa jonku tilille ja odotella 3kk et josko tulis.. mutta sinänsä pirun nätti beissi se on kylläkin. harmi vaa kun ei yksin pysty tilaa..

Kyse onkin riskinottokyvystä ja luottamuksesta kimppatilauksen vetäjää kohtaan. Ja niin kuin tuolla kitarapuolella kirjoittelin, niin joku voi "riskisijoittaa" 200 euroa tosta vaan, mutta toisille se on iso raha. Kannattaa myös ajatella, että kenelläkään kimppatilauksen vetäjällä ei todellakaan ole hinkua sijoittaa 2400 euroa kahteentoista soittimeen ja odotella, että kimppatilaukseen osallistuneet sitten maksaisivat hänelle, kun soittimet ovat tulleet Suomeen. "Perisuomalainen" tilausproseduuri kun näyttäisi olevan se, että kimppakyselyssä kaikki ovat että "jee, jee, tilataan vaan. Olen mukana." Mutta sitten kuin tulee maksun paikka, niin jänistetään, että "ei mulla oikeastaan olekaan rahaa tuohon". Tuo vituttaa kimppatilauksen vetäjää aivan suunnattomasti.

Eli jos saatte tuolle kimppatilauksen kasaan ja sille vetäjän, niin voidaan hänen kanssaan sitten keskustella noista käytännön asioista ja tilausjärjestelyistä. Kitarapuolelta on todennäköisesti lähdössä kimppatilaus Wolfille, johon olen ilmoittautunut vetäjäksi, jos jokainen tilaukseen osallistuva maksaa mulle "lahjusta" 20 euroa.

Jos noita beissejä voisi tilata yksittäiskappaleena, niin hinta olisi huomattavasti suurempi. Ja kuten kirjoittelin, niin kyse on valmistajasta/valmistuttajasta. Tuskin esim. Schecterien tukku-/jälleenmyyjä voi ottaa yhteyttä tehtaaseen, jonka kanssa ovat tehneet diilin soittimien tekemisestä ja tilata sieltä ainoastaan yhtä kappaletta.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KP3C, Landola F6/Cut Muut vehkeet: ADA MP-1, ADA Pitchtraq, Digitech GSP-2101 Artist, Rocktron Velocity 300W, Marshall JCM900 4x12"
jvakeva
25.11.2007 11:07:03

eli ei vitosta kukaan halaja?
keksinkö veronpalautuksille muuta käyttööä?
www.theyoungers.net
Meegs86
25.11.2007 14:02:56

Mä ainakin haluan nimenomaan vitosen. Tai no nelonenkin käy. Oman ehdotuksen vitosesta pistinkin jo aiemmin.
"Live slow, die young anyway"
J.Hollström
25.11.2007 14:07:28
Mä haluaisin 3-kielisen.
"Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa."
jvakeva
25.11.2007 14:20:57 (muokattu 25.11.2007 14:22:16)

www.theyoungers.net
ötzi
25.11.2007 15:14:23

Kelpais tännekkin vitonen
efunkelist
25.11.2007 19:53:56

Ilmoitan olevani kiinnostunut 5-kielisestä, esim tuo mikä linkin kansilehdykässä oleva viilukantinen on!

Nelikielinenkin vois käydä kyl mutta en mä mitään monikielistä halua...
btw missä vireessä noi seiskan kielet on bassossa sit?
www.mikseri.net/heartquake
pardy
26.11.2007 01:02:17

Ilmoitan olevani kiinnostunut 5-kielisestä, esim tuo mikä linkin kansilehdykässä oleva viilukantinen on!

Nelikielinenkin vois käydä kyl mutta en mä mitään monikielistä halua...
btw missä vireessä noi seiskan kielet on bassossa sit?

Esim: F#, B, E, A, D, G, C

tai

B, E, A, D, G, C, F
Karlsson
26.11.2007 11:16:02
Mä haluaisin 3-kielisen.

Tsekeistä saa. Sikahinnoilla tosin, jos Wolffien huippuhintalaatusuhteeseen vertaa. Vautsi vau.
"Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner
leksi-B
26.11.2007 15:13:43
Kyse onkin riskinottokyvystä ja luottamuksesta kimppatilauksen vetäjää kohtaan. Ja niin kuin tuolla kitarapuolella kirjoittelin, niin joku voi "riskisijoittaa" 200 euroa tosta vaan, mutta toisille se on iso raha. Kannattaa myös ajatella, että kenelläkään kimppatilauksen vetäjällä ei todellakaan ole hinkua sijoittaa 2400 euroa kahteentoista soittimeen ja odotella, että kimppatilaukseen osallistuneet sitten maksaisivat hänelle, kun soittimet ovat tulleet Suomeen. "Perisuomalainen" tilausproseduuri kun näyttäisi olevan se, että kimppakyselyssä kaikki ovat että "jee, jee, tilataan vaan. Olen mukana." Mutta sitten kuin tulee maksun paikka, niin jänistetään, että "ei mulla oikeastaan olekaan rahaa tuohon". Tuo vituttaa kimppatilauksen vetäjää aivan suunnattomasti.

Eli jos saatte tuolle kimppatilauksen kasaan ja sille vetäjän, niin voidaan hänen kanssaan sitten keskustella noista käytännön asioista ja tilausjärjestelyistä. Kitarapuolelta on todennäköisesti lähdössä kimppatilaus Wolfille, johon olen ilmoittautunut vetäjäksi, jos jokainen tilaukseen osallistuva maksaa mulle "lahjusta" 20 euroa.

Jos noita beissejä voisi tilata yksittäiskappaleena, niin hinta olisi huomattavasti suurempi. Ja kuten kirjoittelin, niin kyse on valmistajasta/valmistuttajasta. Tuskin esim. Schecterien tukku-/jälleenmyyjä voi ottaa yhteyttä tehtaaseen, jonka kanssa ovat tehneet diilin soittimien tekemisestä ja tilata sieltä ainoastaan yhtä kappaletta.

no joo pitää kyllä paikkansa, olispa laittaa se 200€ ni oisin saman tein mukana :)
Basso se mukava soitin!
Wolfie
26.11.2007 18:13:00
Mä haluaisin 3-kielisen.

Sama juttu. Tuntuu välillä, että nelikielisessä on yksi kieli liikaa.
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
pehko
26.11.2007 18:35:27 (muokattu 26.11.2007 18:36:53)

ooooh! WKB-4G....harvinaisen kaunis peli huoh. kataloogin sivulla kahdeksan...aijai.
"From this far away, it kind of looks like rain."
Pyhä Vasili
26.11.2007 21:19:44
Puolestani voisimme seuraavaksi vietellä vaikkapa tuolla mainitulla kahdenkymmenen euron henkilökohtaisella voitelurahalla jonkun reipashenkisen sekä autoilevan henkilön toimimaan asian eteen. Himottaisiko kyseinen pesti ketään? Lisäksi olisin itse utelias tietämään, että kuuluisivatko katalogin muut seitsenkieliset yksilöt tuohon reilun kahdensadan euron hintaluokkaan, sillä zoofiliani ei lopulta ole siinä määrin ylitsepursuavaa, ettenkö voisi harkita myös hillitympää vaihtoehtoa. Löytyisikö meille seitsenkielisistä haaveileville yhteinen malli?
pardy
26.11.2007 21:38:25

Löytyisikö meille seitsenkielisistä haaveileville yhteinen malli?

Päättäkää mitä haluatte, mä oon mukana missä tahansa tohon hintaan. Paitsi nelaria en halua, niitä on nurkat täynnä jo ennestään.
efunkelist
26.11.2007 21:55:59

Mulle tollanen 5-kielinen kuin kuvassa!
http://image.ec21.com/co/w/wolf3/img/ml_home.jpg

muihin juttuihin en lähde mukaan. tein tällasen päätöksen.
www.mikseri.net/heartquake
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)