Aihe: Fist in Fetus
1 2 3 4 511 12 13 14 15
John Titor
08.11.2007 11:45:46 (muokattu 08.11.2007 11:47:58)

Vittu repesin, ku Ambitus veti tossa Guitar Heroes Medleyssää sitä Burana-mainoksen(onko se Bachin vai?) biisiä ja tanssi valssia :D

Beethovenin bagatelli A-molli WOO 59, tunnetummalta nimeltään Für Elise, kohtuullisen rankasti raiskattuna.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
SomethingWild
08.11.2007 13:58:44 (muokattu 08.11.2007 13:59:13)
Vittu repesin, ku Ambitus veti tossa Guitar Heroes Medleyssää sitä Burana-mainoksen(onko se Bachin vai?) biisiä ja tanssi valssia :D

Fur Elise kenties?

E: Titor oli sairaan nopee.
Ei oleee!
Closure
13.11.2007 21:45:01
Se medleysetti oli kyllä illan kohokohta, loppu olikin vähän sitten antikliimaksia siihen verrattuna. Niikun Matias sanoit, astetta aidommaksi homman olisi tehnyt se, jos olisit osallistunu siihen sooloskabaan ja pistäny sen kitaran tuhannen päreiksi keikan lopussa :D

Täysin samaa mieltä. Muu oli kyllä aika antikliimaksia. Rapu veti kyllä hyvin, mutta tuota tiukempaa ei kyllä ollut. "Matiainen" =
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
LexaR
13.11.2007 23:29:05
Niin ja isot propsit vielä mösjöö Titorille helvetin hienosta sovituksesta Attitude Medleyssä.
Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...
John Titor
14.11.2007 00:33:16

Niin ja isot propsit vielä mösjöö Titorille helvetin hienosta sovituksesta Attitude Medleyssä.

Spänks. Matsohan vois rutistaa jonkun studioliven Juutuubiin niin sais kaikki häröilyt kuuluviin taustastakin.
Räkkipeli
14.11.2007 21:40:01 (muokattu 14.11.2007 21:40:08)
Spänks. Matsohan vois rutistaa jonkun studioliven Juutuubiin niin sais kaikki häröilyt kuuluviin taustastakin.

Ei olisi ollenkaan huono idea. Sitäpaitsi sinun on aika saada muutkin kasvot tunnetuksi, kun tuo perkeleen ET. =D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
mungiisi
15.11.2007 22:23:00
Onkos FiF-rintamalla tapahtunut mitään uutta? Tietoa mahdollisesta tulevasta täyspitkästä josta Matias puhui Guitar Heroes-haastattelussa?
John Titor
16.11.2007 00:12:34

Onkos FiF-rintamalla tapahtunut mitään uutta? Tietoa mahdollisesta tulevasta täyspitkästä josta Matias puhui Guitar Heroes-haastattelussa?

Levyhän tulee sitten kun se on valmis. FiF-nälkää voi tyydyttää ostamalla EP:n promoversion, kunhan päätetään ja ilmotetaan sitten että minkämoisella proseduurilla homma hoituu.
mungiisi
16.11.2007 15:36:04
Ambitus:

Saisitko tabitettua Redemptionissa 4:10 - 4:30 kohtaa?
LexaR
23.11.2007 20:51:36
Ei helvetti että yks kommentti tuolla Matiaksen YouTube-videoissa reväytti totaalisesti xD

"Eikö joku ESP LTD tai Alexi 600/Alexi Laiho LTD kävis paremmin.Vois olla heavympi soundi ja hienompi mut äänen kirkkaudesta en tiedä."

Nii just Matias! Etsä voi olla nopee ku sun kitaraskaa ei oo niinku kulmikas! Eikä siin oo tallaakaan! Heitä se PRS pois ja osta kunnon kitara.
Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...
Ambitus
24.11.2007 13:35:51

Ei helvetti että yks kommentti tuolla Matiaksen YouTube-videoissa reväytti totaalisesti xD

"Eikö joku ESP LTD tai Alexi 600/Alexi Laiho LTD kävis paremmin.Vois olla heavympi soundi ja hienompi mut äänen kirkkaudesta en tiedä."

Nii just Matias! Etsä voi olla nopee ku sun kitaraskaa ei oo niinku kulmikas! Eikä siin oo tallaakaan! Heitä se PRS pois ja osta kunnon kitara.

Joo mä oon kyl kelaillu laittaa kepin vaihtoon. Toi PRS on niiiiiin epäseksikäs ja uncool, ettei sil voi uskottavasti vetää heviä. Joku BC Ritsi vois olla mun juttu...
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
John Titor
01.12.2007 02:21:36

Nyt saatavilla FiF-promolevyä Tampereella Highend Studio Tampere -liikkeestä. Osta pois!
Jebe-
01.12.2007 09:03:45
Nyt saatavilla FiF-promolevyä Tampereella Highend Studio Tampere -liikkeestä. Osta pois!

Olipas hauska vitsi :(

"Fist in Fetus" hakusanalla löytyi jos mitäkin subbaria ja pökälettä.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
John Titor
01.12.2007 13:34:55 (muokattu 01.12.2007 13:35:31)

Olipas hauska vitsi :(

"Fist in Fetus" hakusanalla löytyi jos mitäkin subbaria ja pökälettä.

Ei ollut mikään vitsi, sinne vaan liikkeeseen hakemaan jos asuu lähistöllä. Tampere-rajoitteisillekin järjestyy tilausmahdollisuus tuota pikaa.
mungiisi
01.12.2007 14:11:01
Ei ollut mikään vitsi, sinne vaan liikkeeseen hakemaan jos asuu lähistöllä. Tampere-rajoitteisillekin järjestyy tilausmahdollisuus tuota pikaa.

Teillä on muuten kallein demo EP mihinkä oon ikinä törmännyt. 15 euroa demo EP:stä on kuitenkin aikasen paljon.
Destroy Erase Improve
John Titor
01.12.2007 15:08:16 (muokattu 01.12.2007 15:10:00)

Teillä on muuten kallein demo EP mihinkä oon ikinä törmännyt. 15 euroa demo EP:stä on kuitenkin aikasen paljon.

Me ei oikein voida vaikuttaa siihen millä hinnalla ulkopuolinen kauppias levyä myy:(
No, on siinä kuitenkin rahalle vastineeksi yli 30 minuuttia musiikkia kelvollisella tuotannolla ja lyriikat joita ei tähän mennessä ole julkaistu. Ja raha menee hyvään tarkotukseen, vatsa kiittää;)
Brother Tohveli
01.12.2007 17:06:08
Onko EP sama mitä netissä on ollu vai onko siinä jotain uutta/ennenjulkaisematonta?
mungiisi
01.12.2007 18:19:04
Me ei oikein voida vaikuttaa siihen millä hinnalla ulkopuolinen kauppias levyä myy:(
No, on siinä kuitenkin rahalle vastineeksi yli 30 minuuttia musiikkia kelvollisella tuotannolla ja lyriikat joita ei tähän mennessä ole julkaistu. Ja raha menee hyvään tarkotukseen, vatsa kiittää;)

Ymmärrän kyllä mutta kyllä tuo hinta silti kirpaisee. Kauppaan mennessä olin varautunut siihen "normaaliin" 5-8 euroon mihin noita demoja yleensä on myyty. Karu totuus iski päin naamaa ja hinta oli 15 euroa. Jäi levy kauppaan ainakin tällä kertaa. :D
Destroy Erase Improve
John Titor
01.12.2007 20:33:23 (muokattu 01.12.2007 20:34:00)

Onko EP sama mitä netissä on ollu vai onko siinä jotain uutta/ennenjulkaisematonta?

Sama kuin netissä, mutta Redemptionin piano-outrossa oleva naksaus on poistettu, lyriikat löytyvät bookletistä ja kokonaisuus näyttäytyy sellaisena kuin me ollaan alun perin tarkotettu. Lisäksi äänenlaatu on tietysti hiukka parempi kuin se Mikserin 160 kbps.
Promotarkotuksiin toi versio on tarkotettu, mutta jengiltä on tullut nyt niin paljon kyselyjä ostamisesta että haluttiin tarjota siihen mahdollisuus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)