jep eli semmonen projekti on muhinut aivoissa päivän pari kun mulla kuleksii nurkissa pari humbuckeria, että kai se tommonen mikinvaihtokin pitää ainakin kerran tehdä itse. Onko jotain mitä en mahdollisesti osaisi ottaa huomioon jos vaihtaisin humpan tallamikin tilalle? Piuhat irti ja uuden mikin piuhat samoihin päihin sujuvasti juottaen tilalle? Näinkö helppoa se on?.. täytyy olla.. EDIT: ja miten pystyn minimoimaan hurinat? ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
DJ Lattialuukkukoira 30.01.2004 10:31:48 | |
---|
EDIT: ja miten pystyn minimoimaan hurinat? Humbuckerhan(nimensä mukaisesti) eliminoi turhat hurinat joita stratoissa löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Fender tekee kyllä jotain noiseless vintage singlecoilejakin jotka ei hurise. Kinmannkin tekee niitä.
Roc-pro ei ole huono! |
Dr. Muff 30.01.2004 11:25:44 | |
---|
Lainatkaa rahaa?? |
Johann 30.01.2004 11:32:27 | |
---|
EDIT: ja miten pystyn minimoimaan hurinat? Ku et ite juota johtoja. Juottaminen on ammattilaisten hommaa... |
wilo 30.01.2004 11:46:47 | |
---|
Ku et ite juota johtoja. Juottaminen on ammattilaisten hommaa... No pyh. Ei se sen vaikeampaa ole kuin auton renkaiden vaihto, mitä ei myöskään osaa jos ei opettele. |
goose 30.01.2004 11:47:41 | |
---|
Ku et ite juota johtoja. Juottaminen on ammattilaisten hommaa... No se juottaminen ei ole tässä ongelma. Se on kyllä hanskassa. Noh ei kai tossa sitten sen kummempia. Kokeilemallahan sitä oppii. Se vaan tässä oli pointtina, että mihin kaikkeen pystyn vaikuttamaan ja mitä tapahtuu jos esim. en kiinnitä humpan kaikkia piuhoja tai juotan ne ristiin rastiin. Ja eikös niitä voi yhdistelläkin keskenään ja sitten tuikata johonkin reikään? ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Zarmo 30.01.2004 11:48:17 | |
---|
Minä vaihdoin stratokopiooni tallaan humbuckerin ainoana työkaluna sveitsin armeijan linkkuveitsi ja vielä päissäni. Oli aika homma vuolla siihen pleksiin isompi kolo isommalle mikille. Ei ollut kolvia joten pyöritin piuhat yhteen. Myöhemmin sitten kolvailin ne, mutten huomannut hurinoiden vähentyneen tai mitään muutakaan vaikutusta. Varmaan kovemmalla volalla sen olisi huomannut. PS: Älkää kokeilko tätä kotona. Tuli rakkula käteen. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Necromuru 30.01.2004 18:37:47 | |
---|
Aiheeseen liittyen, suositelkaas joitain humbucker mikkejä stratooni. Tarkotus olis saada raskaampaa, ehkä hieman Iron Maiden tyylistä soundia. Noita Dimarzioita olen kattellut mutta ketokaapas nytten te viisaammat omat mielipiteenne. Miguel Alvarez Necromuru |
DJ Lattialuukkukoira 04.02.2004 15:01:02 | |
---|
Seymour duncanin hotrailseja voisit harkita. Menee vieläpä siihen singlecoil koloon. Seymour Duncan tekee muitakin tarkoitukseen sopivia juttuja joten http://www.seymourduncan.com!Roc-pro ei ole huono! |