molliduuri 21.11.2007 08:40:53 | |
---|
Täytyisi saada kitaran säädöt kohdalleen Porissa. Vaihtoehdot ovat vissiin (?) pihlajamaan musiikki ja sound city. Osaako kukaan neuvoa kokemusperäisesti kumpaan keppi kannattaisi kiikuttaa? Ja ihan siis makuuhuonerämpyttelijän säätötaso riittää, hiukan kieliä alas ja niin edespäin. |
anssopikasso 21.11.2007 08:48:32 | |
---|
Ennemmin kannattaa viedä jollekkin tutulle kitaristille joka kitaran voisi säätää, kysehän on ihan perus toimenpiteistä. Mimmosta kitaraa pitäs säätää ja miten? FAQ:istahan nuo ohjeet säätämiseen löytyy myös. "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |
molliduuri 21.11.2007 09:15:41 | |
---|
Ennemmin kannattaa viedä jollekkin tutulle kitaristille joka kitaran voisi säätää, kysehän on ihan perus toimenpiteistä. Mimmosta kitaraa pitäs säätää ja miten? FAQ:istahan nuo ohjeet säätämiseen löytyy myös. Meikäläiselle perustoimenpiteitä ovat muun muassa töissä käyminen, ajan viettäminen perheen kanssa, metsänhoito ja parin kitaransoittoa rakkaamman harrastuksen harrastaminen. Perustoimenpiteiden joukkoon eivät kuulu kitaristien haaliminen tuttavapiiriin ja säätöfakkien plärääminen, kiitos kuitenkin vinkistä:) Vien sen nyt sitten vaikka sound cityyn, kun niillä on nätimmät nettisivut. Eiköhän siitä hyvä tule. |
anssopikasso 21.11.2007 16:28:15 | |
---|
Hehe. :) Pitäähän sitä harrastuksia olla. Eiköhän ne osanne ihan kummassa tahansa putkiikissa hoitaa hommansa hyvin, ei valitettavasti ole kokemusta Porin musaliikkeistä. :( "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |
Vilhelmus 22.11.2007 21:45:25 | |
---|
Joskus aikojen alussa oma skitta on tullut ainakin hyvin säädetyksi juuri Sound cityssä. Jäätävä mänkkinen. |
lukeman 22.11.2007 22:42:31 (muokattu 22.11.2007 22:43:17) | |
---|
Noista kahdesta valitsisin Sound cityn. Siellä on se nuorempi kaveri kaiketi suht pätevä. |
pulliha 23.11.2007 23:36:20 | |
---|
Pihlajanmaan musiikki on aivan mulkku kauppa. Myyjät kusettaa minkä ehtii. Sound cityyn vaan. Kusetus esimerkkinä esim... mulle myytiin kitara aktiivi mikeillä mut ku aloin patteria ettiin ni huomasin et oli passiivit. Olin sillo viel niin tietämätön:) kysyin myyjältä sata kertaa onko aktiivit ? joo joo on on ... Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
mtt76 24.11.2007 11:27:16 | |
---|
Pihlajanmaan musiikki on aivan mulkku kauppa. Myyjät kusettaa minkä ehtii. Esitän eriävän mielipiteeni. Nykyinen myyjä Mika on rento tyyppi ja itsekin kitaristi, eikä ole ainakaan minun nähteni koskaan harrastanut kuvaamaasi toimintaa, päinvastoin. Erittäin mukava tyyppi, ja olen parikin kertaa kuullut hänen sanovan suoraan mielipiteensä halpatuotteista asiakkaalle. Firman aikaisempi toinen myyjä kuulostaa kyllä kuvaamasi kaltaiselta, myyntimies henkeen ja vereen. Olisi varmaan myynyt mummonsakin. Firman omistajan pojan ottaessa firman vastuulleen ja firman muuttaessa Antinkadulle hän ei enää jatkanut työsuhteessa. Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. -Jucciz |
Sound Cityssä on ainakin ammattitaitoinen säätäjä, sen huomaa jo siitä, että yhdessäkään hyllyssä olevassa kitarassa ei nauhat törrötä ja ovat muutenkin säädöissään... Itse olen säädättänyt kitarani kaksi kertaa heillä ja kerran lähettänyt heidän kauttaan nauhojen vaihtoon jollekin paikalliselle korjaajalle ja hyvää tuli. Ass Traffic |
-Juice- 24.11.2007 12:47:21 | |
---|
Pihlajanmaan musiikki on aivan mulkku kauppa. Myyjät kusettaa minkä ehtii. Sound cityyn vaan. Kusetus esimerkkinä esim... mulle myytiin kitara aktiivi mikeillä mut ku aloin patteria ettiin ni huomasin et oli passiivit. Olin sillo viel niin tietämätön:) kysyin myyjältä sata kertaa onko aktiivit ? joo joo on on ... Täältä myös puoltava ääni Pihlajamaan musiikille. Kaikenlaisia juttuja olen entisestä omistajasta kuullut, mutta uuden omistajan aikana ei ole mitään ongelmia ollut. Pete ja Mika ovat molemmat mukavia ja ammattitaitoisia kavereita. En millään uskoisi kummastakaan tuollaista tekstiä. "Tahdon basson, ku ne on niin kivan värisiä" -Kaverin kommentti :D |
lukeman 24.11.2007 13:35:57 | |
---|
Täältä myös puoltava ääni Pihlajamaan musiikille. Kaikenlaisia juttuja olen entisestä omistajasta kuullut, mutta uuden omistajan aikana ei ole mitään ongelmia ollut. Pete ja Mika ovat molemmat mukavia ja ammattitaitoisia kavereita. En millään uskoisi kummastakaan tuollaista tekstiä. Ehkä on meininki muuttunut aikojen saatossa. Itse en ole hetkiin käynytkään tuolla. Se oisi hienoa jos oisivat myös asiakkaan asialla, eivätkä pelkästään "kunhan vaan myytyä saadaan"-periaatteella. |
Los Satsumas 24.11.2007 15:40:41 | |
---|
Pihlajanmaan musiikki on aivan mulkku kauppa. Myyjät kusettaa minkä ehtii. Taitaa Sound City olla paljon pahempi paikka ton kusettamisen suhteen nykyään. Kitaran säätämisestä ei oo kokemusta kuin sound citystä, eikä jäänyt mitään valittamista. |
Sir Härö 24.11.2007 16:33:20 (muokattu 24.11.2007 16:36:21) | |
---|
Taitaa Sound City olla paljon pahempi paikka ton kusettamisen suhteen nykyään. Kitaran säätämisestä ei oo kokemusta kuin sound citystä, eikä jäänyt mitään valittamista. Enpä sitten tiedä. Itse en henkilökohtaisesti osta yhtään mitään pihlajamaalta. Hyllyhinnat on niin korkeat ettei tohdi ruveta edes tinkimään.. Ainakin aiemmin on ollut. En ole siellä vähään aikaan käynyt. Cityssä saat kitarasi aivan varmasti hyviin säätöihin. Eivät edes veloita paljoa. Esitän eriävän mielipiteeni. Nykyinen myyjä Mika on rento tyyppi ja itsekin kitaristi, eikä ole ainakaan minun nähteni koskaan harrastanut kuvaamaasi toimintaa, päinvastoin. Erittäin mukava tyyppi, ja olen parikin kertaa kuullut hänen sanovan suoraan mielipiteensä halpatuotteista asiakkaalle. Mika on siellä ollut niin kauan kuin minä muistan. Mukava heppu. En tosiaan tiedä mikä on pihlajamaan nykyinen taso, mutta vanhan omistajan ajoilta jäänyt vähän pippelinmaku suuhun ko. paikasta. ! |
molliduuri 03.12.2007 13:41:59 | |
---|
Päivitystä aiheeseen: Kannoin tosiaan kitarani sound cityyn ja sain sen säädettynä takaisin muutaman päivän päästä. Kieliä oli laskettu pyynnöstäni ja joitain puuttuvia kytkimen nuppeja laitettu paikoilleen ihan pyytämättä. Eli hyvin meni. Hintaa hoidolle tuli uusien kielien kanssa parikymppiä. |
Emeli 11.08.2009 21:30:01 | |
---|
Joo no itse olen kyllä henkilökohtaisesti säätänyt kitarani Porissa. Edellisestä myyjästä Pihlajanmaan musiikissa en tiedä mut nykyiset on kyl mukavii ja rentoja, samoin Sound Cityssä, mut kattelin vaan Cry Baby Wah-Wahii ja sama wah wah makso Sound Cityssä 175 e kun se puolestaan Pihlajanmaan musiikissa makso 115-135 e (en tarkkaan muista), mut kummatkin on hyvii kauppoja ja käyn ite Sound Cityssä kitaratunneilla ja todella ammattotaitoista porukka se täytyy myöntää :) |