Pyhä Vasili 23.11.2007 14:24:44 | |
---|
Selkeää kiinnostusta löytyisi tuota kiertelemättömän rietasta, elukkateemaan luottavaa seitsenkielistä kohtaan. |
ötzi 23.11.2007 14:30:47 | |
---|
Voisinpa vaikka ottaa 4-5 tai 6-kielisen |
dmparanoid 23.11.2007 15:56:18 | |
---|
Täältäkin löytyisi kiinnostusta kyseisiin bassoihin. Eli käy tommonen 7-kielinen tai sitten vähempiki. Eli jos kimppatilausta syntyy, niin ehdottomasti tulen mukaan. |
Juippi! 23.11.2007 19:03:49 (muokattu 23.11.2007 19:17:32) | |
---|
Minä olisin todellakin kiinnostunut, mutta haluisin enemmän tietoa tästä asiasta(jos nyt "johtaja" tähän hommaan löytyis). 7-kielistä tietty mullekkin |
tarzan 23.11.2007 20:43:31 (muokattu 23.11.2007 20:45:04) | |
---|
http://www.wolfguitars3.com/ Itseäni kiinnostaisi tuo, tai joku muu vitonen. Seiska on jo liian proge minulle :D Viisikieliseen mahdollisesti lähtisin mukaan siis. edit. Toisaalta jos ostaa kerralla seiskan niin pääsee niin sanotusti "jännän äärelle"... Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
kozmik 23.11.2007 21:50:26 | |
---|
Täällähän alkaa jo 12:n rajapyykki lähestymään! Legendaarista. :D Varmoja mukaan lähtijöitä näyttäis olevan 7, jos laskin oikein. Epävarmoja sen verran paljon, että eiköhän se 12 ainakin löydy loppujen lopuksi. Vaan kukahan tätä hommaa sitten lähtisi oikeasti viemään eteenpäin? Vapaaehtoisia? "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
NitroJeesus 24.11.2007 00:03:08 | |
---|
Kai minäkin mukaan lähden, riippuen toki lopullisesta hinnasta. Sanotaanko, että jos alle 250e jää, niin olen melkovarmasti mukana. Nelikielinen, mutta myös suuremmat kielimäärät kiinnostaa, jos löytyy tarpeeksi ostajia. Mites tämä toimii lopullisesti Suomen päässä? Homman vetäjä tullaa tavarat ja postittaa ne ihmisille? The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
Tatuo 24.11.2007 00:55:30 | |
---|
jos tulee nelikielisiä nii oon mukana koska seiskalle ei ole tarvetta ja hintakin on tietenki osasyy lähtöön www.yad.fi | et sillee |
Sensonic 24.11.2007 01:22:04 | |
---|
Mites tämä toimii lopullisesti Suomen päässä? Homman vetäjä tullaa tavarat ja postittaa ne ihmisille? Taas "vierailulla" täällä tuolta kitarapalstalta. Jos löydätte tilaukselle vetäjän, niin homma toimii seuraavasti: 1. kun soittimien spekseistä on sovittu ja saatu Wolfilta lasku, kaikki tilaajat maksavat tilauksen vetäjän pankkitilille oman osuutensa tilauksesta, 2. Tilauksen vetäjä maksaa rahat Wolfin pankkitilille ja sitten vain odotellaan noin 2 kk. 3. Tavarat tulevat lentorahtina Etelä-Koreasta Suomeen kahdessa päivässä. Käyvät välillä "kääntymässä" Bangokissa. Wolf käyttää Seaborne(s) -nimistä rahtifirmaa noihin lentorahteihin. Hinta on aika kohtuullinen. 4. Kun tavarat ovat tulleet Suomeen, Kauko Group Oy:stä (Seabornen suomalainen yhteistyökumppani) otetaan vetäjään yhteyttä. Tämän jälkeen voi antaa Kauko Group Oy:n hoitaa tullauksen (lisämaksu n. 75 euroa), mutta ehkä on parempi mennä tullauttamaan ja noutamaan soittimet itse. Jos tilaa 12 soitinta, niin niiden noutamiseen tarvitaan joko farmari- tai hatchback -mallinen auto, josta saa käännettyä takapenkit alas. 12 soitinta tulevat kolmessa collissa, 4 soitinta kussakin. Ne on erillispakattu omiin pahvilaatikoihin ja nuo 4 soitinta on sitten vielä pakattu isompaan pahvilaatikkoon. 5. Tilauksen vetäjä varastoi soittimet 1-2 päiväksi, jonka aikana tilaukseen osallistuneet joko käyvät hakemassa soittimensa tai sitten tilauksen vetäjä laittaa ne tilaajille Matkahuollon kautta vastaanottajien maksaessa rahtikulut. Näin se homma toimii. Vaatii tilauksen vetäjältä vähän vaivaa, mutta vastineeksi kaikki 12 saavat hinta-/laatusuhteeltaan hyvän soittimen. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1, ADA Pitchtraq, Digitech GSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12" |
Jamz 24.11.2007 08:39:24 | |
---|
Jos tilataan, niin seiskaan lähden matkaan varmasti. |
jvakeva 24.11.2007 09:36:03 | |
---|
jos 5, niin mukana.. esim. wthb-5fm ja vaikka kaikki maksaisi 10-20e järkkäärälle palkkiota vaivannäöstä? en mä ainakaan ton enempää kieliä tartte. kuhan nyt opettelis eka noi neljäkin hyvin. :) www.theyoungers.net |
Sensonic 24.11.2007 10:34:34 | |
---|
ja vaikka kaikki maksaisi 10-20e järkkäärälle palkkiota vaivannäöstä? Jos tuolla kitarapuolella päästäisiin sopuun siitä, mitä tilataan ja kaikki tilaajat olisivat valmiit maksamaan 20 euroa (/lärvi) palkkiota tilauksen järkkäämisestä, niin ottaisin homman hoitaakseni heti. Itse en tarvitse bassoa, kun en enää soittele muuta kuin kitaraa, mutta jos saatte tilaukseen vetäjän ja tuolla kitarapuolella "valtuutettaisiin" mut kimpan vetäjäksi tuolla em. "lahjuksella", niin sitähän voisi bassotilauksen vetäjän kanssa katsoa kimpassa noita tilaus-, rahti-, tullaus- ym. asioita. Kannattaisi kuitenkin tehdä fyysisesti kaksi eri tilausta rahti- ja tulliasioiden takia. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12" |
Ehkä neljä kertaa viiskielistä kokeilleena, mielestäni oisin jo ihan valmis seiskaan! Ei mutta oikeasti, miten opitaan nelosesta seiskaan? ;DD (niin niin, juujuu, treeniä) |
Seba 24.11.2007 11:19:53 | |
---|
Tuo ei oikein mahdu kalloon että miksi pitää ottaa vähintään 12 kpl ja vielä samanlaisia tai 6+6? Miksi ei voi ottaa sellaisia kun kaikki haluaa, olkoon vaikka 12 erilaista kitaraa? Kyllähän ne tuolta kaukoidästäkin lähettelee vaikka 1 kerrallaan rahdin ollen jotain 100 taalan luokkaa kylläkin kipaleelta. Voiko sitä tullailijaa mitenkään valita itse? Itella veloittaa reilut 20ekee vaivasta, dhl yritti vielä laskuttaa 25e päivä varastointikuluja kun tavarat seisoi niillä viikon ja ainoa miten ilmoitti oli sähköpostissa liitetiedosto jota ei saanut auki... Tavarat maksoi alle satasen ja dhl halusi omiin kuluihinsa 150e plus verot. |
Juippi! 24.11.2007 12:45:22 | |
---|
Onnistuuko siis 13:n tai useamman kappaleen tilaus? esim. 6+7 Täällä on ollut puhetta pelkästään siitä, että saisi 12 tyyppiä mukaan juttuun. Ja jos kerran pitää olla jokaisella samanlainen ja värinen(+ mikit, yms) niin onko ehdotuksia minkälainen? Ehdottaisin 7-kieliseksi tätä: http://wolf3.en.ec21.com/offer_deta … ell_New_Bass_Man_Series&gubun=S(upotuksia vois olla vähän vähemmän) Melkein kaikki kyllä käy, kunhan se 7-kielinen on ^^ |
kozmik 24.11.2007 13:43:09 (muokattu 24.11.2007 13:46:51) | |
---|
"Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
HTMono 24.11.2007 14:21:39 | |
---|
Voi hyvänen aika kun tuo seitsenkielinen näyttää hyvältä. Voisi melkein hommata ihan vaan kummallisuus siinä mielessä, olisi sitten tuollainenkin... |
kauhu-köös 24.11.2007 14:22:06 | |
---|
Tollanen 7 just tai sitten nauhaton versio vaahterarungolla. www.myspace.com/Kauhu |
rUSTED 24.11.2007 14:26:13 | |
---|
MIks te tälläsiä mainostatte ku ikinä varmaan oppis seiskaa soittaankaan, mutta silti niin pirusti alkaa jo kuumottaa! |
Sensonic 24.11.2007 14:35:21 | |
---|
Tuo ei oikein mahdu kalloon että miksi pitää ottaa vähintään 12 kpl ja vielä samanlaisia tai 6+6? Miksi ei voi ottaa sellaisia kun kaikki haluaa, olkoon vaikka 12 erilaista kitaraa? Kysymys on kitaroiden valmistajasta, ei jälleenmyyjästä. He tekevät kitaroita massatuotantona, kysymyksessä ei ole mikään custom-shop. No voihan sitä aina tilata itselleen sellaisen kitaran kuin haluaa, mutta hintakin on sitten varmaan 600-2000 euron luokkaa. Kyllähän ne tuolta kaukoidästäkin lähettelee vaikka 1 kerrallaan rahdin ollen jotain 100 taalan luokkaa kylläkin kipaleelta. Tällöin on yleensä kysymys vähittäismyyjästä, ei kitaroiden valmistajasta. Voiko sitä tullailijaa mitenkään valita itse? Itella veloittaa reilut 20ekee vaivasta, dhl yritti vielä laskuttaa 25e päivä varastointikuluja kun tavarat seisoi niillä viikon ja ainoa miten ilmoitti oli sähköpostissa liitetiedosto jota ei saanut auki... Tavarat maksoi alle satasen ja dhl halusi omiin kuluihinsa 150e plus verot. Voi. Vaihtoehtoina ovat joko Kauko Group Oy tai sitten itse. Jos tullauttaa itse, niin itse tullaamisesta ei tule kuluja. Sitten täytyy vain olla joku mesta, johon varastoi nuo soittimet siksi aikaa, että tilaajat noutavat ne tai sitten ne lähetetään Matkuhuollon välityksellä tilaajilleen. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12" |