Aihe: Raskas hevisoundi
1 2
battery
19.06.2007 15:38:02
raskaan saundin kaksi avainta: Gainia hillitysti ja opetella soittamaan hyvin.
Black or White
Antti1
19.06.2007 16:23:12
Minusta tuo Jameksen soundi on ihan sitä ihteään, eli scoopattua perus-Mesa -säröä.

Niinpä onkin, ei siinä soundissa itsessään mitään ihmeellistä olekaan. Ongelma tulee siinä vaiheessa vastaan, kun loppubändi pistetään mukaan soppaan. Ei enää erotu jymisevät surinat, ellei nosta volaa perkeleesti ja pilaa bändin balanssia.
OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI!
Warpkill
22.11.2007 19:26:59
Madaltakaa kitara/kitarat C-vireeseen.
Jazkaa
22.11.2007 21:42:29

Ei näin!

Jameksella ja Kirkillä on käytössä vanhahkot Mesat, MarkIIC+:t. Tämä on osana tuohon mahtavaan saundimaailmaan.

Rankalla kädellä downpickejä, dempit ja raket kuntoon!
Umas
23.11.2007 12:44:42

Toimi mulla... Säveltämis mielessä... mä löysin sen raskaan junttauksen itsestäni vasta sen jälkeen kun tehtiin yhteinen päätös madaltaa c-vireeseen.
...Eri vireiden kokeilukin saattaa olla ihan hedelmällistä puuhaa.
Stoner to the boner
xulu
23.11.2007 13:02:29

Jos tota virettä lähtee tiputtamaan/yleensäkkin paksut kielet on plussaa. Saa sellaista munakasta piano henkistä soundia ulos. Ei lähde virekkään vaeltamaan kun rouhii.
Gainia sopivasti, midlee hyvin, bassoo pois etc etc.
the purity of German electronic music
Torniojaws
24.11.2007 11:16:05 (muokattu 24.11.2007 11:16:40)

Tuossa on oikeasti raskas, raskas soundi eikä mikään naksu, skooppi pelle hermanni:

Noh, niitä on kahta kastia makuasioissa mikä on raskasta. Toiselle hidas doom on raskasta, toiselle perkeleen nopea death metal on raskasta. Itse kyllä pidän molemmista, mutta näin kommenttina tähän väliin :)

Siitä syntyykin silta syyhyn miksi basari naksuu: Electric Wizardin soundeista ei saisi *yhtään mitään* selvää jos niillä soundeilla soitetaan jotain 240 bpm mättöä. Mutta midscoopille ei kyllä ole mitään järkevää syytä missään lajissa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
oo-p
24.11.2007 11:57:01 (muokattu 24.11.2007 11:57:19)

Paskaahan tuo on. Modernin metallin vitsaus since 88' ja naksubasari. Tässä sitä raskautta EI ole, ainoastaan vitutusta.

Tuossa on oikeasti raskas, raskas soundi eikä mikään naksu, skooppi pelle hermanni:

http://www.youtube.com/watch?v=sO7VP34n2Ps

..No jaa, ei kyllä mitenkään erikoista höttöä. Möyriihän se ihan mukavasti mutta minulle esim. Mana Mana on paljon raskaamapaa.

Ja kuten tässä on jo huomattu, niin soittotekniikka on se mikä vaatii kehittämistä. ..Että ei muuta kun demppaamaan ja louhimaan.
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)