Aihe: Jouni Hynynen Jyrki Lehtolan hampaissa
1 2 3 4 5
JCM
23.11.2007 10:25:18 (muokattu 23.11.2007 10:25:38)

Taas on Lehtola osunut maaliin. Tässäkin jo kaksi sivua jauhettu hänen kolumnistaan.

Kyllä hän itsestään idioottimaisen on osannut tehdä:)
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
DaKiller
23.11.2007 10:25:29

Taas on Lehtola osunut maaliin. Tässäkin jo kaksi sivua jauhettu hänen kolumnistaan.

Eikö tuo nyt ole selvä, että keskustelua syntyy, jos tänne postataan jokin kirjoitus? Maaliin osui linkin tänne pastettaja.
Ronsto
23.11.2007 11:08:45

Vaikuttaa tuo vittuilu olevan monelle oikein henkireikä. Onko noilla ihmisillä, jotka siitä nauttivat (ja sitä tekevät), todellakin oma elämä niin saatanan huonossa jamassa, että pitää pyrkiä muiden yläpuolelle edes hetkittäin joidenkin muiden tekemien lyttäämiskirjoitusten kautta?

Nyt olet asian keskipisteessä kato.

+
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
ANtTIKRISTUS
23.11.2007 11:18:36

Samaa pohdin itekkin. Mulla on Lehtolasta ilmeisesti sellainen mielikuva, kuin hän haluaa ihmisillä itsestään olevan. Minkähänlainen mies olisi, jos muina miehina kaljatuopin äärellä porisis niitä näitä?
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
Landola59
23.11.2007 12:27:36
Samaa pohdin itekkin. Mulla on Lehtolasta ilmeisesti sellainen mielikuva, kuin hän haluaa ihmisillä itsestään olevan. Minkähänlainen mies olisi, jos muina miehina kaljatuopin äärellä porisis niitä näitä?

Eipä ainakaan työtänsä tekisi, eli alkaisi kolumneja kirjoittelemaan.

Hail Hitler ja vitut.

Heil itsellesi.
Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta?
Chemo
23.11.2007 12:33:58

iltalehdessä Lehtola, Hytönen ja Laitinen "pakisevat" viikosta toiseen - - kyllä siinä takki tyhjenee, vaikka lähtökohtaisesti olisi hyväkin v...tuilija

Mä oon tässä odotellut että joku tekisi Lokakolumnigeneraattorin. Termeinä mm. "Tampereen Yliopiston päivystävä dosentti", "tupakointikielto", julkisen terveydenhuollon hyvä palvelu", "kunnon ruoka", "voi", "eduskunnan naisverkosto" jne.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Leikari
23.11.2007 13:05:55
Mä oon tässä odotellut että joku tekisi Lokakolumnigeneraattorin. Termeinä mm. "Tampereen Yliopiston päivystävä dosentti", "tupakointikielto", julkisen terveydenhuollon hyvä palvelu", "kunnon ruoka", "voi", "eduskunnan naisverkosto" jne.

70-luvulla julkaistiin lehteä "Hauska puolituntinen", jossa samoilla vitseillä oli noin vuoden kiertoaika. Laitisen (kertakuulemalla sinällään hauskoilla) lohkaisuilla on arviolta noin kuuden viikon kiertoaika...
Mörkööö
23.11.2007 15:06:57 (muokattu 23.11.2007 15:09:02)
Ja mikähän se tuon kirjoituksen varsinainen pointti sitten oli? Ihme sönkötystä. Taitaa Lehtolalla olla suhteellisen tylsä elämä, jos Karjalan murteella puhuvat ihmiset ovat hänelle niin suuri "vitutuksen" aihe, että siitä pitää oikein lehteen kirjoittaa.
depe
23.11.2007 16:02:15
Ei oo helppoa keksiä joka viikko vittuiltavaa ja uutta kohdetta.

Siksi sen voisikin lopettaa.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Peoplez
23.11.2007 21:31:35
Heh täällä ne fanipojat taas itkee. Oli jo aikakin että joku jossain mediassa sanoo jotain negatiivistakin. Mielestäni Jouni Hynynen tai hänen julkipersoonansa on ehkä tämän vuosituhannen ärsyttävin "mediapersoona". Lehtonen latas kerrankin täysosuman :)
shovi
23.11.2007 21:35:20
Heh täällä ne fanipojat taas itkee. Oli jo aikakin että joku jossain mediassa sanoo jotain negatiivistakin. Mielestäni Jouni Hynynen tai hänen julkipersoonansa on ehkä tämän vuosituhannen ärsyttävin "mediapersoona". Lehtonen latas kerrankin täysosuman :)

Mä en väitä, etteikö Lehtola olis ihan yhtä ärsyttävä, mutta kyllä muakin tuo Hynysen egobuustailu ja "äijäily" ottaa päähän. Sääli vaan, ettei Lehtolalta tullut mitään järkevää tekstiä, lähinnä satunnaista loanheittoa satunnaisesti valitun ihmisen päälle. Joskus se osuu ihan ihan oikeaankin, nyt ei tuntunut osuvan.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
DaKiller
23.11.2007 23:05:46

Monikohan tänne postanneista on oikeasti minkään sortin fanipoikia? Eh, sanotaanko vaikka, etttä löl.
JCM
23.11.2007 23:22:11

Peoplez taitaa olla tyypillinen massakansan edustaja lol.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
rokiroki
24.11.2007 00:44:46
Ei sole mikhän...siittä kannata ollenkhan perustaa.
Sehän on ylheistä,että melkein jokhaisessa vähänki isomassa, ja miksei niissä pienemissäki lehissä häätyy olla tuomonen reunakirjottelija.Sehän on niitten homma keksiä tyhjästä asiaa.Net saattaa saaha siittä vähäsen rahhaaki, jos ne tekkee sitä muitten normaalitten lehtijuttujen lisäksi.

Mie se olen kyllä sitä mieltä,että häätyyhän sitä ihmisen saaha ommaa murretta puhua, varsinki ko se nuinki luonolisesti tullee ko Hynyseltä.Mutta soon valehtelematon tosi, että kyllä se tuo Hynynen on ollu tosi paljon julkisuuvessa.
Varhman enemän ko alunperin aikokhan.Ja kyllä se tietenki vähäsen sitä rokkiuskottavuutta syöpi, ko son antanu haastatteluja kaikellaisissa juorulehissä.

Mutta meän häätyy aatela, että se on sen tienesti nykyhään.Kaikki tuomoset tähet,joilla on jotaki sanottavvaa, niin kyllä net ihmisiä kiinnostaa. Sama hommahan se oli aikahnan tuon Rautiaisenki kanssa. Ensin siittä musiikista ei kukhan ollu kiinostunu, mutta ko menestystä tuli, ja selvis että soon ollu eritysopettajan hommissa, niin heti alko naistellehissä kiinostus herätä.
Se on vain nyt näitten nelikympisten vaimojen päiväunelmien kohe vaihtunu semmosesta kaljupäästä tuomosseen leuhuparthan.

Ei se ainakhan minua häiritte tuo mie-sanan käyttö. Mutta miepä en olekhan mikhän julkisuuen ihminen, niin mie saan puhua niinko haluan.
Se saattaa kyllä olla että nuita minun työkavereita se ouvostaa, mutta onhan niiläki ollu jo rapeat parikymmentä vuotta aikaa tottua.

Onhan tääläki netissä paljon näitä,jokka kirjottellee aivan tyhjänpäivistä asioista, niinko esimerkiksi mieki.Kenenkhän hamphaissiin se mie sitte jouvun.
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
Juzzu
24.11.2007 08:58:50
Heh täällä ne fanipojat taas itkee.

Sisälukutaidon suomen ennätys.
tuomittu
24.11.2007 18:22:00 (muokattu 24.11.2007 18:23:21)
Oli jo aikakin että joku jossain mediassa sanoo jotain negatiivistakin.

Jaa, oha se Jouni ite ittelleen vittuillu tuosta medialutkan asemasta (ja paljon muustakin) jo vaikka kuinka pitkään. Nyt siihen vaan älys tarttua joku muukin.
I broke my G-string while fingering A minor.
Leikari
24.11.2007 20:06:24
Jaa, oha se Jouni ite ittelleen vittuillu tuosta medialutkan asemasta (ja paljon muustakin) jo vaikka kuinka pitkään. Nyt siihen vaan älys tarttua joku muukin.

pystyneekö Hynynen sen kummemmin itseään kriittisesti näkemään kuin Juice Leskinen -vainaakaan aikanaan. Itäsuomalaiset luulevat olevansa hauskoja...

- -

joku heitti linkin Lehtolan City-lehtihaastatteluun - senhän Lehtola oli siis kirjoittanut itse itsestään...
AP
26.11.2007 09:40:46
Kieltämättä Lehtola tekee nykyään paremmat juttunsa Aamulehteen, kun pitää ihan foorumista johtuen pitäytyä tärkeämmissä aiheissa.
Mallia eiliseltä.
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/t … kolumnit/jyrkilehtola/6189000.shtml

Allekirjoitan.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
masterhat
26.11.2007 11:25:12 (muokattu 26.11.2007 11:26:01)

tavallaan hynynen on ässä, mutta se on mennyt vähän ylikin jo, joten osaltaan komppaan tätä, mutta toisaalta taas en... Tai kuten sanotaan, hynynen vaikuttaa oikeastikin ihan hauskalta hahmolta,mutta tuo julkisuus persoona on vedetty jo niin överiksi, ettei mitään järkeä. No rahaahan se kaveri takoo, mä en ainakaan pysty uskomaan, että miekkosella olisi muuten mitään syvempiä intressejä tehdä kirja. mutta tekisin siis itsekin jos saisin tarpeeksi massia siitä.

Mutta ennen kaikkea hynynen on tuotteistanut itsensä/ on tuotteistettu todeeellla hyvin
Snails against humanity
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)