Torniojaws 23.11.2007 17:57:37 (muokattu 23.11.2007 17:58:23) | |
|---|
Mikä funktio sillä Sandersin läppärillä oli kun se sitä räpläsi pariin otteeseen? Ne Marsut oli kuitenkin vaan silmänlumetta ja soundit tuli oikeasti jotain plugarista. :D ProTools-projektin läpi klikki Kolliakselle ja PA:han kaikki taustasyntikat ja kuorot. Huomattavasti kätevämpi kuin minidiskin/mp3-soittimen läpi stereojaot jne. |
Invader 23.11.2007 17:58:28 | |
|---|
ProTools-projektin läpi klikki Kolliakselle ja PA:han kaikki taustasyntikat ja kuorot. Jessus. Ja tattis. :) Tai sitten ei.. |
lxi 23.11.2007 19:06:53 | |
|---|
|
jigsore 23.11.2007 19:18:15 | |
|---|
Uskomattoman kova keikka, sanattomaksi veti. Mikä se intronauha muuten oli, siistin kuuloista..? Detseini ei hirveenä jaksanut innostaa, parasta oli ennen keikkaa soitettu Mercyful Fate -pätkä. + Dallasin kulmakarvojen liikkeet - Sotajumalan missaus Asses In Your Mouth |
Deino 23.11.2007 19:47:44 | |
|---|
|
Anal Revenger 23.11.2007 21:24:55 | |
|---|
Voi perkele jäi harmittamaan kun en kysellyt yhteystietoja siltä neitokaiselta kenen kanssa oli silmäpeliä Teatrialla koko Nilen setin, annoin jopa hänelle yhden saamistani (lue keräämistäni) basistin plekuista. Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Lashed To The Slave Stick! What the fuck? Eipä olisi ensimmäinen kerta jos bändi lainaa/varastaa taustoja ja intronauhoja leffoista/tv-sarjoista. |
Deino 23.11.2007 21:45:32 | |
|---|
Eipä olisi ensimmäinen kerta jos bändi lainaa/varastaa taustoja ja intronauhoja leffoista/tv-sarjoista. Joo ei. Vähän kyllä nyt hämmennyin :/ |
Torniojaws 23.11.2007 21:53:31 (muokattu 23.11.2007 21:56:16) | |
|---|
En nyt muista koko tarinaa, mutta jotenkin niin se menee että tuo Lashedin riffi on yleinen lainaus/tribuutti. Taitaa ainakin neljältä eri bändiltä löytyä se sama melodiakulku. Mikä lie sitten alunperin ollut. Jos en nyt aivan väärin muista, niin Nilen lisäksi tuota melodiaa on käyttänyt ainakin Cathedral ja Blind Guardian. |
lethus1 23.11.2007 23:32:43 | |
|---|
YouTubesta bongattua: http://youtube.com/watch?v=K808hZYrYps Kuunnelkaa musiikkia hetkestä 1:32 alkaen. Sytyttääkö? Lööölzzz.... oon täsä kuunellu joku viitisen kertaa noita putkeen. Huomenna varmaan tulee creepshout mieleen Nilen version soidessa. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
south_of_heaven 24.11.2007 02:46:29 | |
|---|
Jaahas, se on huomenna sitten nosturiin... Voisi riehua ihan kunnolla kun on perkeleen kova bändi ja eka keikka pariin kuukauteen:) |
cfe 24.11.2007 13:40:25 | |
|---|
Hyvä oli, vuoden paras keikka. Taitoa, tiukkuutta ja aitoa soittamisen iloa. http://www.causeforeffect.org |
WinterMad 24.11.2007 18:56:32 | |
|---|
Oli kyllä Teatrian keikka aivan perkeleen kova. Eturivissä oltiin Sandersin kohdalla, se jätkä se jaksaa hymyillä. Myös lämppärit olivat kovat. Ithyphallic -putken aikana tuli vähän tylsää ja lähdinkin juomaan siinä välissä. Komeuden kruunasi vielä Sandersin nimmari + plektra ja Kolliaksen rumpukapula. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
Incarnation 24.11.2007 20:17:23 | |
|---|
Pakkahuoneella tuli Nile tarkistettua ja olihan se ihan saatanan kova. Soitto kulki ja tunnelma oli korkealla. Toisaalta se viimeinen intensiivisyys keikasta puuttui sillä paikkaa ei oltu saatu myytyä (läheskään) loppuun. Ei se ylimääräinen tila sinänsä keikkaa huonontanut, vaan ehkä se tuntui vaan itsestä oudolta. Olihan se kyllä ihan hienoa, kun pääsi vapaasti liikkumaan eturivin ja pitin välillä. Settilista oli kova, joskin Eat of the Deadin olisi voinut jättää pois. Jotain ylläripylläriä settiin olisi kyllä kaivannut, sillä nyt se oli pitkälti ennalta-arvattavissa. Eivätkä perhana soittaneet Unasia, vaikka kuinka huusin. En kyllä odottanutkaan, joten eipä tullut petyttyä. ;) Toivottavasti tulevat mahdollisimman pian poikkeamaan uudestaan täällä Pohjolassa. "Wash away a man, take him with the floods" |
UnBrain 24.11.2007 20:36:54 | |
|---|
Miksikäs monet tuntuvat solvaavan tuota Eat Of The Deadia? Mielestäni passasi tuommoinen vähän hitaampi hivutus loistavasti tuohon kohtaan settiä! :o Kyllä tokenee! |
Defrayer 24.11.2007 22:30:14 | |
|---|
Pakkahuoneella olin, aivan h*lvetin loistava keikka. Deathchainistä näin vain episodin "Deathchain kiittää! *poks*", mutta eipä tuo loppupeleissä harmittanut pätkääkään, tuskin olisinkaan kaikkien kolmen bändin aikana jaksanut pitää heilumista yllä. Jos joku nyt oli siinä pitin laitamilla, niin minä olin se vaaleahiuksinen tyyppi joka oli lähes koko ajan pitissä ja välillä käveli/juoksi ympyrää pitin laitamia pitkin Ithyphallic-kiertuepaita päällä. Harmitti kun eivät vetäneet Sarcophagusta, mutta silti, kova keikka, ei voi muuta sanoa. |
Incarnation 24.11.2007 22:36:50 | |
|---|
Mä olin se Nile-paitanen heppu Pakkahuoneella... :) "Wash away a man, take him with the floods" |
Defrayer 24.11.2007 22:45:05 | |
|---|
Mä olin se Nile-paitanen heppu Pakkahuoneella... :) Ai kato, mä taisin nähdä sut! Vakavasti nääs, kuulin kun huutelit sitä Unasta, itse lähes lähdin samaan mutta rupesin ruinaamaan Sarcophagusta, heh. |
-Henri- 25.11.2007 00:46:47 (muokattu 25.11.2007 00:48:58) | |
|---|
Miksikäs monet tuntuvat solvaavan tuota Eat Of The Deadia? Mielestäni passasi tuommoinen vähän hitaampi hivutus loistavasti tuohon kohtaan settiä! :o Jep. Ja se Karlin kitarointi siinä alussa on vallan messevää. E: Niin... Itse olin Oulussa Teatrialla tuolloin torstaina. Hyvä oli meno, ei voi muuta sanoa. Setin alussa olin n. 7. rivissä, mutta jo parin biisin jälkeen olin jollain konstilla ajautunut toiseen riviin. |
thaav 25.11.2007 02:03:32 | |
|---|
Varsin brutaalit kekkerit oli Nosturissa. Toivottavasti tulevat uudestaan, niinkuin lupailivat. Jos sitten kuultaisiin Burning Pits of the Duat. Doom what thou wilt shall be the whole of the Law |