Aihe: miten voi alkaa soittamaan rumpuja?
1
riikz
23.11.2007 18:45:27
onko rumpujen soiton aloittaminen mahdotonta, jos ei ole koskaan soittanut rumpuja ja asuu yksiössä? motivaatiota kyllä löytyisi, mutta onko käytännössä mahdollista jos omien soittimien hommaaminen ei oikein onnistu? olen ajatellut että voisin käydä tunneilla, mutta missä sitten voisi harjoitella?
Jännää tämä elämä. rok rok
gorgonoidi
23.11.2007 18:51:31 (muokattu 23.11.2007 18:52:10)

Alat vaan rummuttelemaan pöytään.

Mä treenasin kaikkiin omiin pikku juttuihin kaikkea. Siis tein jotain omia viritelmiä ja sitten aina kun pääsin joskus jossain rumpusetin taakse, niin se alkoi sitten jo luonnistuakkin.

Edit: Höhö, kuulostaapa hassulta. Mutta joo, kyllä mä oon sitä mieltä että tosta oli hyötyä, paljonkin.
Pelsi
24.11.2007 02:03:35
Myös joku netistä ilmaiseksi saatava rumpuohjelma (hydrogen, leafdrums, jne.) voi auttaa perusteiden ymmärtämisessä ja komppien löytämisessä. Kun keksii, että milloin pitää soittaa mitäkin, on tehtävänä enää sen siirtäminen fyysiseksi toiminnoksi, kun rumpusetti joskus on saatavilla.
The 11th Hourilla vain uusia biisejä. | >-)))>
Epämuusikko
24.11.2007 11:30:32
osta vanhan liiton hiirimatto, maksaa 3 €. halpa vastine harjoitusalustalle. sitten muutama tekniikka- ja pikkurumpuetydimoniste alle ja käyt muutamalla tunnilla jollakin osaavalla tyypillä. siitä se lähtee. kehittää aloittelijalle ihan kurantteja juttuja. eikä möykkää eikä maksa paljon.
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
tilujätkä
02.12.2007 20:15:04
Alat vaan rummuttelemaan pöytään.

Mä treenasin kaikkiin omiin pikku juttuihin kaikkea. Siis tein jotain omia viritelmiä ja sitten aina kun pääsin joskus jossain rumpusetin taakse, niin se alkoi sitten jo luonnistuakkin.

Edit: Höhö, kuulostaapa hassulta. Mutta joo, kyllä mä oon sitä mieltä että tosta oli hyötyä, paljonkin.

Tätä määkin suosittelisin. Se oikeasti kehittää jos vaikkapa biisin mukana naputtelee pöytään ja vetelee eri fillejä. Ei mullakaan rumpuja ole enkä ole rumpali, mutta silti osaan soittaa niitä jotenkuten...
SKene
03.12.2007 16:55:26
Tätä määkin suosittelisin. Se oikeasti kehittää jos vaikkapa biisin mukana naputtelee pöytään ja vetelee eri fillejä. Ei mullakaan rumpuja ole enkä ole rumpali, mutta silti osaan soittaa niitä jotenkuten...

Sama homma täällä, paitti ite myös sitten myöhemmin aloin käyttämänä jalkoja sekä käsiä yhtä aikaa. Myöskin eri asioihin kun koputtelee saa tehtyä hienoja variaatioita, jokasesta asiasta lähtee nimittäin sentää jonkinlainen ääni. Ja tällä tavallahan se innostus itekkin alko rumpujensoittoon, tässä oliskin tarkotus säästellä rahaa ja ostella setti jossain vaiheessa
Im just a human... ...beatbox
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)